2017. November 23. Csütörtök - Kelemen

Még tisztább Mazda CX-7 dízel.

Még tisztább Mazda CX-7 dízel.

Forrás: MMJ

 Az új Mazda CX-7 dízel lesz az első olyan Japán gyártmányú személygépkocsi, amely szelektív katalizációs rendszerrel (SCR) lesz felszerelve. A Mazda SCR rendszer kisebb, mint a korábbi megoldások, így lehetővé vált a személyautókban is a használata. A károsanyag kibocsájtást csökkentő rendszer a Mazda új MZR-CD 2,2 turbó-dízel erőforrással lesz kombinálva.


 A kamionoknál már bevált.

 A kamionok AdBlue karbamidos rendszeréhez hasonló megoldás a ráncfelvarráson áteső Mazda CX-7 típusban debütál majd. A Mazda SCR rendszer a kipufogógázok nitrogén-oxid tartalmát hivatott csökkenteni. Az üdvözlendő új megoldás tovább növeli a kategóriatársainál eleve alacsonyabb fogyasztású és kisebb szén-dioxid kibocsájtású, nagy hatásfokú új MZR-CD 2,2 turbó-dízel motor érdemeit.UREA: karbamid, control unit: vezérlőegység.

 A külön tartályban tárolt vizes karbamid folyadék  közvetlenül a kipufogógázok áramába kerül befecskendezésre, mely kémiai reakció útján csökkenti a nitrogén-oxidok mennyiségét. Szemben azokkal a technológiákkal, melyek plusz üzemanyagot használnak a nitrogén-oxidok kiégetéséhez, a Mazda SCR csak minimálisan érinti az üzemanyag felhasználást és a teljesítményt.Mazda CX-7 SCR. Hála az MZR-CD 2,2 motor kiváló adottságainak, a méretéből és összetettségéből adódóan eddig csak nagyméretű járművekben használt rendszer immár személyautókban is alkalmazható, hiszen csak igen kis méretű folyadék tároló tartályra van szükség. Az új turbó-dízel Mazda CX-7 megfelel a legszigorúbb európai EURO5 emissziós követelményeknek.  Mazda CX-7 dízel bemutató: ITT! 

Ossza meg!

Vissza: Mazda hírek
címkék:

Kommentek

Még nincsnenk hozzászólások.

Kérjük jelentkezzen be, ha hozzá szeretne szólni





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó