200 lóerős Mazda MX-5, turbó nélkül.

2018. Május 26. Szombat - Fülöp

2014.08.13.

Mazda hírek

200 lóerős Mazda MX-5, turbó nélkül.

200 lóerős Mazda MX-5, turbó nélkül.

Forrás: bbr

  Az angol BBR tuningcég egyre inkább ismert név a Mazda MX-5 tulajdonosok körében. Mi is hírt adtunk már turbós átalakításaikról. Véleményük szerint azonban nem minden MX-5 tulaj vágyik szupersportautós viselkedési karakterisztikára, illetve nem mindenki szán annyi pénzt tuningra, ezért Super 175, és Super 180 néven - melyben a szám a lóerőre utal - feltöltő nélkül teljesítménynövelést is kínálnak. Ez most kibővült a Super 200-al, azaz nem kevesebb, mint 200 lóerőssé varázsolják 2,0 szívómotoros NC alvázkódú roadszterünket.


Akár az S2000.

 

  Az eredetileg 160 lóerős motorból sportlégszűrős beömlővel, rozsdamentes acélcsöves kiömlővel, új vezérműtengelyekkel, és módosított motorvezérléssel sikerült 200 lóerő maximális teljesítményt kihozni. A szett akár meg is rendelhető otthoni beszereléshez, melynek így 1695,-angol font az ára, szemben a BBR-es szerelés 2195,-fontjával.

 

200 lóerős Mazda MX-5, turbó nélkül.

200 lóerős Mazda MX-5, turbó nélkül.

 

 

Ossza meg!

Vissza: Mazda hírek
címkék:



Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó