Közös kezdet.
A történet itt is hasonlóan indult, mint a Sárga Mazda6 esetében. A cikkben szereplő ezüst színű Mazda6 szedán előzőleg megsérült egy balesetben, majd a cégünket honlapunkon keresztül megismerő tulajdonosa úgy döntött, hogy a helyreállítást egybeköti az autó egyedi spoilerekkel való felszerelésével.
Orrplasztika.
Az autó orrára egy a Mazda6 felszerelések cikkünkben is megtalálható CHRDE első lökhárító került. A méretpontos alkatrész a hűtőráccsal egy egységet képez, így az egyes tuningoló körökben alapnak tekintett embléma száműzés is megtörtént. A Mazda6 tuning lökhárító borítás hatalmas légbeömlő nyílásai mögé fekete alumínium rácsot rögzítettünk, mely komolyabb megjelenésűvé teszi az autót, mintha ezüst rácsot alkalmaztunk volna. A rácsozás mögötti felületeket feketére fényeztünk, hogy ne zavarjanak bele az összhatásba. A nagyobb hűtőnyílás segítségével a turbódízel motor töltőlevegő hűtőjének hatásfoka is javult valamelyest.
A Mazda6 orr részét illetően még meg kell említenünk, hogy műhelyünkben Xenon izzós tompított világítási rendszer került a gyári halogén izzós világítás helyére. A jövőben elkövetkező tuningolási munkák részét képezi majd az Angyalszem fénygyűrűk beszerelése, illetve elképzelhető, hogy kör alakú ködfényszórók kerülnek majd egyszer az alumínium rácsok mögé kétoldalt...de térjünk át az autó hátsó felére.
Merész hátsó.
A hátsó rész az autó tulajdonosának kérésére szintén jelentősen átalakult. Lökhárítóként a PKF Design, diffúzor szerű alsó kialakítással megtervezett darabja került felszerelésre. Ennél a lökhárítónál is- a harmónia érdekében-, az első lökhárító esetében alkalmazott fekete alumínium rácsot szereltünk az oldalsó és a hátulsó légkiömlő nyílások mögé. A Mazda6 csomagtértetejére szintén a PKF Design fantázianevű sorozatból származó szárny került. nem ejtettünk még szót a lökhárítóban található lámpákról, melyek pillanatnyilag helyzetjelzőként, illetve prizmaként funkcionálnak. Valakinek beugrik, hogy hol láthatott már hasonló lámpákat? Ha nem, íme a segítség:
Bizony ez egy Porsche Carrera GT. A 612 lóerős, V10-es motorral szerelt német szupersportautót lassan már egy éve nem gyártják. Ezen a csillagászati áru utcai versenyautón nagyon hasonló hátsó prizma/tolatólámpa egységek találhatóak, mint a cikkünkben szereplő Mazda Hatoson.
Mikor lesz kész?
Mint az a címben is jeleztük, az autó még nem érte el végleges állapotát. A felspécizett karosszéria meglehetősen sután mutat, a 15 coll átmérőjű acél felnikkel és dísztárcsákkal, bár már csak idő kérdése, hogy a kerékjáratokban nagyobb méretű könnyűfém felnik és szélesebb gumiabroncsok vegyék át a helyüket. Szintén várható egy dupla kipufogós rendszer felszerelése is. Ha majd pedig egyszer a karosszériát a földhöz közelebb engedő sportrugók, illetve az első és hátsó lökhárítók közötti vizuális hidat megteremtő küszöb légerelők is a helyüke kerülnek, igazi áll lereccsentő autóvá válik a már jelenlegi állapotában is igen hatásos megjelenésű Mazda6 CD TE. Reméljük, mielőbb beszámolhatunk a folytatásról! VI
Kommentek
Még nincsnenk hozzászólások.