2017. November 21. Kedd - Olivér

Befejezetlen történet - M6.

Mazda6 ezüst tuning

Forrás: Autó_Expanzió Kft.

 Senki ne gondoljon semmi rosszra, egyszerűen arról van szó, hogy a Sárga Hatos után újabb Mazda6 járt cégünknél, mely az egyedivé válás útjára lépett. Az ezüstmetál fényezésű négyajtós, dízel motoros autó még nem ért ennek az útnak a végére, ezért kapta ezt a címet beszámolónk.


Közös kezdet. 

 A történet itt is hasonlóan indult, mint a Sárga Mazda6 esetében. A cikkben szereplő ezüst színű Mazda6 szedán előzőleg megsérült egy balesetben, majd a cégünket honlapunkon keresztül megismerő tulajdonosa úgy döntött, hogy a helyreállítást egybeköti az autó egyedi spoilerekkel való felszerelésével.A Mazda6 gyári lökhárítójának helyére egy cégünk által fogalmazott Chrde fantázianevű első lökhárító került

Orrplasztika. 

Az autó orrára egy a Mazda6 felszerelések cikkünkben is megtalálható CHRDE első lökhárító került. A méretpontos alkatrész a hűtőráccsal egy egységet képez, így az egyes tuningoló körökben alapnak tekintett embléma száműzés is megtörtént. A Mazda6 tuning lökhárító borítás hatalmas légbeömlő nyílásai mögé fekete alumínium rácsot rögzítettünk, mely komolyabb megjelenésűvé teszi az autót, mintha ezüst rácsot alkalmaztunk volna. A rácsozás mögötti felületeket feketére fényeztünk, hogy ne zavarjanak bele az összhatásba. A nagyobb hűtőnyílás segítségével a turbódízel motor töltőlevegő hűtőjének hatásfoka is javult valamelyest.Szépen illeszkedik a Mazda6-osra a CHRDE tuning lökhárító, melynek hűtőnyílásai mögé fekete alu rácsot helyeztünk. 

 A Mazda6 orr részét illetően még meg kell említenünk, hogy műhelyünkben Xenon izzós tompított világítási rendszer került a gyári halogén izzós világítás helyére. A jövőben elkövetkező tuningolási munkák részét képezi majd az Angyalszem fénygyűrűk beszerelése, illetve elképzelhető, hogy kör alakú ködfényszórók kerülnek majd egyszer az alumínium rácsok mögé kétoldalt...de térjünk át az autó hátsó felére.

Merész hátsó.

A Mazda6 hátuljára egy PKF Design lökhárító és ugyanettől a cégtől származó szárny került.

 A hátsó rész az autó tulajdonosának kérésére szintén jelentősen átalakult. Lökhárítóként a PKF Design, diffúzor szerű alsó kialakítással megtervezett darabja került felszerelésre. Ennél a lökhárítónál is- a harmónia érdekében-, az első lökhárító esetében alkalmazott fekete alumínium rácsot szereltünk az oldalsó és a hátulsó légkiömlő nyílások mögé. A Mazda6 csomagtértetejére szintén a PKF Design fantázianevű sorozatból származó szárny került. nem ejtettünk még szót a lökhárítóban található lámpákról, melyek pillanatnyilag helyzetjelzőként, illetve prizmaként funkcionálnak. Valakinek beugrik, hogy hol láthatott már hasonló lámpákat? Ha nem, íme a segítség:Porsche Carrera GT az Edo Competition által kismértékben módosítva.  

 Bizony ez egy Porsche Carrera GT. A 612 lóerős, V10-es motorral szerelt német szupersportautót lassan már egy éve nem gyártják. Ezen a csillagászati áru utcai versenyautón nagyon hasonló hátsó prizma/tolatólámpa egységek találhatóak, mint a cikkünkben szereplő Mazda Hatoson.Az elérhető árú PKF tuning alkatrészek mindenki számára felkínálják Mazda6 gépkocsijábnak egyedivé varázsolását. 

Mikor lesz kész?

 Mint az a címben is jeleztük, az autó még nem érte el végleges állapotát. A felspécizett karosszéria meglehetősen sután mutat, a 15 coll átmérőjű acél felnikkel és dísztárcsákkal, bár már csak idő kérdése, hogy a kerékjáratokban nagyobb méretű könnyűfém felnik és szélesebb gumiabroncsok vegyék át a helyüket.  Szintén várható egy dupla kipufogós rendszer felszerelése is. Ha majd pedig egyszer a karosszériát a földhöz közelebb engedő sportrugók, illetve az első és hátsó lökhárítók közötti vizuális hidat megteremtő küszöb légerelők is a helyüke kerülnek, igazi áll lereccsentő autóvá válik a már jelenlegi állapotában is igen hatásos megjelenésű Mazda6 CD TE. Reméljük, mielőbb beszámolhatunk a folytatásról!  VIMazda6 tuningMazda6, az Autó-Expanzió Kft. közreműködésével tuningolva.

Ossza meg!

Vissza: Mazda tuning
címkék:

Kommentek

Még nincsnenk hozzászólások.

Kérjük jelentkezzen be, ha hozzá szeretne szólni





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó