2025. Május 5. Hétfő - Györgyi
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Diéta MAZDA módra.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2014-08-26 10:33 xejbo részére
Nincs hozzá Magyarország térkép, és csak külső eszköz beszerelésével lehet megoldani a kérdést. Pl.: Nav'N'Go Limousine.
erdosg | 2014-08-26 09:27 Zümzüm részére
Az a TDCi Mondeo egy nagyon jó konstrukció volt. Nekem szolgálati kocsim volt ilyen, 130e km-rel vettem át, közel ugyanennyit hajtottam bele, és nagyon sajnáltam, amikor "leselejtezték". Egyszer egy egésznapos tárgyalás után zsongott a fejem, de még haza kellett vezetnem Németországból. Mire Győrbe értem, elmúlt a fejfájásom, és Gödöllőn pedig baromi kipihenten szálltam ki a kocsiból. Hihetetlen volt. 2,5 éve hajtok egy új Mondeót... Nem tudok úgy ülni, hogy ne zsibbadna valamim, pedig 175 cm vagyok..
Bocs, de nem tudtam megállni, hogy az a kocsi, a 2,0 TDCi motorral egy álom volt... pedig kívülről nem néz ki annak. :)
(ja, és ebben is csak a kötelező szervizek voltak benne, meg egyszer a kerékcsapágy)
Jroux | 2014-08-25 18:19
Kedves Mazda!
Az első lökhárítót tartó fehér műanyag tartókat kellene vennem. Ilyen jelölésakat láttam rajtuk: BP4K500T1 ill. BP4K500U1LH. Ezek lennének az alaktrészt beazonosító mazda-kódok? Köszönettel: Jroux
xejbo | 2014-08-25 14:46
Sziasztok! 7 és fél évig egy 323F BA büszke tulaja voltam, amit most lecseréltem egy 2004-es Mazda 3 GTA-ra! Gyári NAVI van benne, persze nincs hozzá Magyarország térképem! Létezett ehhez hivatalosan kiadott Mo. térkép? Ha nem akkor hogyan tudnám megoldani, hogy tudjam használni? Esetleg egy másik operációs rendszert nem lehet feltelepíteni rá vagy másik mazdához kiadott Mo. térkép nem jó hozzá?
Zümzüm | 2014-08-25 12:02 lehozsoci részére
erdosg | 2014-08-25 09:43 zenith részére
Az oktánszám a benzin kompressziótűrését (öngyulladási hajlamát) mutatja. A sűrítés azonban geometria kérdése, tehát ha egy motor égésterét és lángfront terjedési sebességét a 95-ös benzinhez tervezik alapvetően (mint pl. az általad kérdezett 1,4; 1,6-os motoroknál), emiatt a magasabb oktánszámú benzin használata ezekben a motorokban felesleges. Sem érezhető sem mérhető teljesítmény növekedést nem okoz. (más kérdés, hogy a 98-as benzinben található eltérő adalékok miatt előfordulhat jobb gázreakció-érzet)
A tervezettnél alacsonyabb oktánszám okozhat kopogásos égést.
Tehát, ha nagy teljesítményű, magas kompresszióviszonnyal rendelkező motorod van, akkor 98-as az ajánlott, azonban ha a gépkönyv 95-öst ír elő, akkor felesleges a drágább benzin, amit a motor a már említett geometriai korlátai miatt nem tud kihasználni.
Üdv!
mazda-auto.hu | 2014-08-25 08:06 veszi részére
Nincs digitális szervizkönyve, egyéb utolsó adat 2009.12.17., 48257 km.
mazda-auto.hu | 2014-08-25 07:54 zenith részére
Elsősorban az esetlegesen rosszabb minőséghez kell "idomulni" a vezérlőegységnek a kopogásos égés szenzor jelei alapján, de az előírtnál jobb minőségű benzin használatának is vannak előnyei.
mazda-auto.hu | 2014-08-25 07:49 cgyoerfi részére
Értékesítési piac függő, de nálunk az alufelni, és a menetstabilizáló volt a főbb különbség.
lehozsoci | 2014-08-24 13:31 Zümzüm részére
Kedves Zumzum!
Az alábbi kommentednél egyvalami nem biztos, hogy áll. Az üzemanyagszűrő csereperiódusa a gyártótól megadott időintelvallumra ajánlott, azért mert a szürő először a nagyobb piszkokat fogja meg, ahogy telítődik úgy a kisrészecskék akadnak fell... tehát ha állandóan cserélgeted az üzemanyagszűrőt akkor csak azt éred el hogy a nagy piszok megfogva a kis méretű szennyeződés bejuthat a nagynyomású pumpába és problémát okozhat! Nem kötözködni akartam....