2025. December 16. Kedd - Etelka

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Balázs83 | 2014-09-15 14:36 xejbo részére

Köszönöm a gyors és terjedelmes válaszod! ;)

Én is ganyúsan olcsónak találom a GTA-t, de majd megnézem élőben is. Neked mennyiért sikerült találnod egyébként?

S vajon miért ilyen ritka a GTA!?

xejbo | 2014-09-15 14:26

És még annyi hozzáfűzve, hogy a két autónak más az első lökhárítója is! És az is kamu, hogy MP3 lejátszást tud a gyári fejegység a GTA-ban! Mondjuk lehet betettek valami átalakítót, de kétlem!

xejbo | 2014-09-15 14:17 Balázs83 részére

 Ha a két autót összehasonítod a használtautón (a GT-t és a GTA-t) akkor látszik, hogy a GT-n nincs küszöbspoiler, szárny, nagy hátsó lökhárító míg a GTA-n van! A 8 hangszórót ne hidd el, az csak 6 hangszóró! Nem írja a xenon lámpát sem a GT-hez, a GTA-ban gyárilag volt az is! A GTA kereskedésében jártam amikor még megvolt nekik az ezüst-fekete csíkos GTA! Nem volt rossz állapotú, de nem volt az igazi! Akkor az 1.699.000 ért volt fent! Ugyanott van most ez 1.399.000 ért! Ha következetesek az árakkal kapcsolatban akkor ezzel valami nem lehet rendben! De meg kell nézni! Én másfél hónapja vettem a GTA-mat, abból a kereskedésből ahol most a GT-t árulják! A két autó a GT és a GTA amugy egymás szomszédságában vannak, egy úttal meg lehet nézni mindkettőt!

Balázs83 | 2014-09-15 11:24

Sziasztok!

Meg tudná valaki mondani nekem, hogy mi a különbség egy 2004-es Mazda 3 GT és GTA között? Milyen ára lehet most a GTA-nak, mert csak egyet találok a használtautó.hu-n, mobile.de-n pedig egyet sem. Ez valóban GTA és megérheti az árát (persze ha minden rendben van vele): http://www.hasznaltauto.hu/auto/mazda/3/mazda_3_sport_2.0_gta-8186177?

Szervizhátterét nem lehet valahonnan lekérdezni/megszerezni?

Köszi előre is a segítséget!

üdv., Balázs

xejbo | 2014-09-14 19:47

 Legyen szíves küldje el nekem is valaki első generációs mazda3-hoz való használati útmutatót, lehetőleg magyar nyelvűt, ha angol van az sem probléma! Azt hiszem MANE küldözgette régebben! Találtam a neten az amerikai mazda3-hoz valót, csak az nem teljesen egyezik az európai könyvvel! Az enyémhez német nyelvűt kaptam, az sem az igazi mert a német nyelvtudosom hiányos! :) Címem: xejboster@gmail.com

ungyi | 2014-09-14 17:04

T.Mazda!

2011-es kifogástalan állapotú  benzines 3-som hátsó lökhárítóját alulról megfeszítette parkoláskor egy földbe szúrt aljas vascső, a kárszakértő szerint cserélni kell , mert az öszekötő elemek megsérültek és a jobb sárvédő? is megsérült. Nagyjából milyen kárkalkuláció jöhet számításba. Új h.lökháríró lefujva metállal és a sérült  sárvédő lemez?

Köszönöm.

dpf_killer | 2014-09-14 00:35 dpf_killer részére

 Tisztelt Mazda tulajdonosok !

 

Lehetőségem nyílt 17-s gyári felnik vásárlására, így korábbi 15-s gyári garnítúrám eladó.. 

 

AMennyiben valakit érdekelne a 15-s gyári felni szett, Pirelli Snowsport 195/65 R15 TÉLI gumikkal , írjon !

 

http://olx.hu/hirdetes/15-gyari-mazda-alufelni-ID2vKR9.html

 

mansell73 | 2014-09-13 20:04

Udv mindenkinek. Kerem irjon,nekem aki megvette a LIP-225 fsz.bordo mazda 3-asom.AZ aaa auto foti telephelyerol.Meselnek egy erdekes hibajelensegerol.

mazda-auto.hu | 2014-09-12 12:23 Balázs részére

 Az utóbbi időben egyre gyakrabban találkozunk nagyon silány minőségű utángyártott alkatrészekkel. Remélem, ennek egyre nagyobb lesz a visszhangja, mert más szervizek is panaszkodnak! Valószínűnek tartom, hogy ennek az örökös árverseny az oka, és már a nagy márkák sem tudják kivonni magukat ebből. Egy lengéscsillapító hosszabb időre szól, és fontos biztonsági alkatrész, ráadásul a gyárit nem feltétlenül fontos párban cserélni (ha a másik oldalon is gyári van). Tehát csak a gyárit merem jó szívvel ajánlani ha anyagilag megengedhető.

mazda-auto.hu | 2014-09-12 12:18 Bognár PÉter részére

 Láncos a vezérlés, így azt nem kell az évek száma miatt cserélni. A fékfolyadékot, hűtőfolyadékot viszont mindenképpen érdemes, de ide tartozik a hosszbordás ékszíj is.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó