2025. Október 19. - Nándor

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazon | 2012-12-05 11:11 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ. Esetleg megrendelhetném önöktől? Postai úton is megkaphatom, ha igen, mennyi a szállítás és mikorra érne ide? Köszönettel: z

mazda-auto.hu | 2012-12-05 07:55 mazon részére

Az alvázszám alapján gyárilag lefényezve jön a tükörhátlap. Ára 11110,-Ft. Nem nagy ördöngösség kicserélni, főleg így, hogy a törött levételével már nem kell óvatoskodni.

mazon | 2012-12-04 23:19

Tiszelt Szakértő! Egy 2006-os Mazda3-os van. Sajnos eldarálták ma a bal visszapillantó tűkrömet a Tétényi úton. SZerencsére csak a külső borítás szakadt le, a tükörnek, motornak semi baja. Érdeklődnék, hogy lehet-e külön szerezni borítást rá, azt nehéz-e feltenni, illetve a fényezéssel (fekete) együtt mennyibe kerülne? Köszönettel: Zoli

Flingel | 2012-12-03 18:10 mazda-auto.hu részére

Nagyon szépen köszönöm az információt. Igazából csak kíváncsi voltam, mert hol ezt, hol azt lehetett olvasni, ezért érdekelt egy olyan szakértő véleménye, aki napi szinten foglalkozik a márkával. Tisztelettel: Flingel

mazda-auto.hu | 2012-12-03 14:30 Flingel részére

Amennyiben motorikus alkatrész igény merülne fel a későbbiekben, gyakorlatilag lehetetlen utánajárni, hogy van-e pontosan egyező Ford alternatíva. Elképzelhető, hogy a hengertömb egyezik, de alapvetően nem közös konstrukcióról van szó. Ez alól az 1,6-os dízel a kivétel, az valóban Ford-PSA konstrukció.

szviktor87 | 2012-12-02 12:37 ricsmond részére

Szia Ricsmond! Érdeklődnék hogy a kopogó kuplunggal kapcsolatosan sikerült előrelépni már valamit?Alkatrészcsere...stb

Flingel | 2012-11-30 21:11 mazda-auto.hu részére

Köszönöm szépen kimerítő és megnyugtató válaszát! Még egy apró kérdésem lenne: az igaz, hogy az első generációs Mazda 3-as 1,6-os (Z6) motorja erősen Ford alapokon nyugszik? (tehát szinte megegyezik főbb darabjaiban a Focus 1,6-os motorjával?) Tisztelettel: Flingel

mazda-auto.hu | 2012-11-30 14:21 Flingel részére

Nívópálca alapján nem lehet teljesen pontos olajfogyást mérni, ráadásul a legtöbb típus esetében nem lineárisan arányos a min-max jelzésen belüli távolság/térfogat. 1,25 dl/1000 km pedig nem nevezhető olajfogyasztásnak, de lehet, hogy egy 0w-40-essel, vagy 0w-30-assal még ennyi sem lenne. Tény viszont, hogy a mai kisebb belső súrlódási veszteségű motorok dugattyúgyűrű feszítő ereje -így az olajlehúzóé is -, alacsonyabb, mint korábban.

Flingel | 2012-11-30 11:12

Tiszelt Szakértő! Egy 2005-ös Mazda 3 1,6 TX Sedan tulajdonosa vagyok szeptember óta. Az utolsó olajcsere (Castrol Magnatec 5w-40) 2012. 06. 15-én volt 68.300 km-nél. Jelenleg 76.600 km van a kocsiban. Vételkor 72e km-nél közel a maximumon volt az olajszint. Ha jól tudom, a nivóoálcán két apró lyuk jelöli a min. max. jelölést, és a gépkönyv szerint a két jel közötti mennyiség 1 liter. Jelenleg, hideg motornál majdnem a két jel között van a szint,(kicsivel a max. felé) ez kb. fél liter olaj fogyasztását jelenti majdnem 5 ezer km alatt. A régi, 1,5-ös 323-as Mazdám 15ezer km alatt nem ette így az olajat. (a kipufogó sem volt kormos, ennél a 3-asnél azért kormosabb) Érdeklődnék, hogy ez normális jelenség, vagy netán hibás bejáratásból adódott? Vagy ezek a modern motorok jobban eszik az olajat? Márciusban lett volna az olajcsere+vizsga, de az olajcserét lehet, hogy januárra előrehozom. Akkor majd a 0w-40-est rakom bele, az volt a 323-asban is. Üdvözlettel: Flingel

mazda-auto.hu | 2012-11-28 09:55 peti007 részére

Az ide vonatkozó európai szabályozás alapján az ún. hidrokrakkolással ásványi alapolajjal készített olajok is nevezhetőek szintetikusnak.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó