2025. Október 18. Szombat - Lukács

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


szviktor87 | 2013-01-07 08:26 mazda-auto.hu részére

Köszönöm szepen a gyors valaszt, meg lenne egy kerdesem.Szerettünk vona üzemanyagszüröt is csereli az autoban, de nem talaltunk benne sehol. Lehetseges hogy a benzinesekben nincs szürö, csak a dizelben?

mazda-auto.hu | 2013-01-07 08:18 szviktor87 részére

Itt nem kell teljesen a peremig önteni, így a kb. 3,04 L mennyiséget kell figyelni újratöltésnél.

mazda-auto.hu | 2013-01-07 08:13 Flingel részére

Valószínűleg innen ered a probléma, mint azt az 1,6-osoknál a gyár megállapította. Az ára 44207,-Ft.

szviktor87 | 2013-01-05 21:00

Tistelt Mazda Expanzió! Mazda 3,2003,1,6 benzin Z6 motorkodú autómban váltóolaj csere történt. Minden létező katalógusban, kenőolajportálon,szervízkönyvben...stb utánanéztem, és mindenhol azt írják hogy 3,04 L a feltöltési mennyiség. Leengedtük a régi olajat, az is kb. 3 Liter volt. Beletöltöttük a 3 liter új olajat, viszont így a beöntőnyílás alatt van jócskán az olajszint, még kb 1 liter olajat "benyelne" a váltó. Azért furcsa ez egy kicsit számomra, mert a legtöbb autótípusnál a beöntőnyílásig kell tölteni az olajat, akkor van benne a kellő mennyiség. Ez a jelenség normális? Előre is köszönettel Viktor!

Flingel | 2013-01-04 22:17 mazda-auto.hu részére

Köszönöm válaszát! Megnéztem, a gumirész külső szélétől befelé haladva(kb. 7-8 mm-t) körgyűrűben meg van repedve. Ez okozhatja a hangot? Akár úgy is, hogy gyorsításkor, váltáskor az egész motor-váltó akkorát bólint, hogy ezt a hangot hallom úgy, mintha a kuplungtól jönne? Egy ilyen gumibak mennyibe kerül? Üdvözlettel: Flingel

Vik8 | 2013-01-04 10:13 mazda-auto.hu részére

Hello & BUEK! Koszonom szepen a valaszt! Nem tudom miert, de sajnos nekem nem tunt elegge egyertelmunek ez a dolog, es ezert koszonom szepen a megerositest! Udv., V.

mazda-auto.hu | 2013-01-03 09:07 Flingel részére

A nagyobb benzines 2.0 modellek esetében hasonló okból volt módosítás a 3. fokozaton, de az 1,6-osoknál nem. Vizuálisan ellenőrizni kellene, hogy a jobb oldali rugótorony melletti gumibak gumi része nincs-e berepedezve.

Flingel | 2013-01-02 21:20

Tisztelt Szakértő Egy 2005-ös 1,6-os Mazda 3 TX Sedan-om van 78e km-rel. A tegnapi nap észrevettem valamit, aminek talán köze lehet a váltótól(kuplungtól) jövő furcsa hangnak. (Régebben beszélgettünk erről, hogy talán a motortartó bak, esetlen kinyomócsapágy adhatja váltáskor ezt a fura, "tompán gurgulázó" hangot. Közben úgy döntöttem egy Mazda szervíz javaslatára, hogy ne cseréljünk kuplungot, mert a tárcsának semmi baja, és a kinyomócsapágynak sincs hangja.) Szóval tegnap hazafelé jövet 3-asból 4-esbe készültem váltani, de az előttem lévő elég lassan gyorsult fel, így a kezem hosszabb ideig maradt a váltógombon. Kicsit megmozdítottam a váltókart (3-asban) az üresjárat irányába (kb 2-3 mm-t) és a váltókar erőteljesen berezonált. Ugyanezt kipróbáltam mindegyik fokozatban, sehol nem volt holtjátéka a rudazatnak, és apró mozgatásokra sem rezonált. Azonban 3-asban kissé megmozdítva hátrafelé a kart erősen beremeg. Nem lehetséges, hogy a váltóban valamely tengely csapágyazása adta meg magát és ennek a hangját hallom? Vagy ez a kis mozgásra történő váltórúd rezonancia normális dolog? Tisztelettel: Flingel ui.: BÚÉK! :)

mazda-auto.hu | 2013-01-02 08:47 szviktor87 részére

Megfelelő ez a fagyálló, a dobozon feltüntetett csereperiódus betartásával.

mazda-auto.hu | 2013-01-02 08:46 Vik8 részére

A leírás alapján nem kell vezérlőjel a doboznak, hanem a hangszórójel, vagy az RCA-jel is elég. A doboz akár hangszóró kábeleket is tud fogadni, így nem feltétlenül kell hangszórójel-RCA átalakítót használni. Színek helyett a belinkelt Mazda3forums oldalon az egyik hozzászólásban látható a gyári csatlakozó kiosztása. Javaslom a hátsó ajtó hangszóróinak jobb-bal vezetékére csatlakozni a fejegységnél, így a faderrel is lehet majd szabályozni a láda hangerejét.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó