2025. Augusztus 13. Szerda - Ipoly

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


ricsmond | 2012-09-21 14:41

Hello! már megint jöttem kérdezni. Mazda 3 2004. figyeltem a visszalévö km-eket. lement 0-ra elmentem tankolni. belenyomtam 3500ft benzint. a benzinmérö megemelkedett bár nem sokat. a hátralévö km-ek még mindig 0. ilyenkor mi a helyzet?

Flingel | 2012-09-20 21:57 vbbalazs részére

lesz.... A Mazda Auto szakértőjétől is kérdezném, hogy tényleg akkora különbség van a gyári és mondjuk egy LUK, vagy Sachs kuplungszett között?? (100e Ft)

vbbalazs | 2012-09-20 18:22 Flingel részére

Csere lesz belőle? vagy már meg is volt?

Flingel | 2012-09-20 18:07 vbbalazs részére

Hello! Kuplung volt. Először sóderra gyanakodtunk, mert jobban megvizsgálva hogy-hogy nem a motortartó bak közé szorultak a kavicsok. De a jelenség nem szűnt meg. Aztán abba az irányba mentünk el,hogy az erőátviteli lánc összekapcsolásakor hallatszik, ill. terhelésváltáskor -ráadáskor. Szóval a gázpedál és a műszerfal csak közvetítette a nyekkenéseket, ciccenést. A kuplung fogott nagyon fenn már. Mondtam a Mesternek, hogy apukám ennyi idős Renault-jába újonnan is így fenn fogott, erre mondta,hogy de ez Mazda. Ennek középen kell fognia, ha jó. :) Ennyi röviden. :) Üdv.: Flingel

vbbalazs | 2012-09-19 14:46 Flingel részére

Köszönöm. Kíváncsi vagyok az eredményre. :)

ungyi | 2012-09-19 09:11 mazda-auto.hu részére

Bocsánat, én voltam figyelmetlen.Valóban a 24 hónap már a CarGaranti-ami a plusz két évet és a 150 ezer km-t jelöli, tehát a garanciával minden rendben!

Flingel | 2012-09-19 07:17 ricsmond részére

Szerintem nem egyről beszélünk. Amit én hallok az igazából fülre olyan, mintha a bowden maga nyöszögne a középkonzol háta mögött. DE érdekes módon, csak összekapcsolt erőátvitelnél hallom, MIDNEN fokozatban. Nem is a sebesség a lényeg, hanem az, hogy az első mondjuk 2 centin, ahogy lenyomom a pedált nyiszeg, ciceg. Biztosan nem féltengely, és a gumibakok is OK. :)

Flingel | 2012-09-19 07:15 vbbalazs részére

Ez természetes. Holnap megyek a Mazda Mesterhez, meglátjuk, ő mit mond. :)

ungyi | 2012-09-18 17:51 mazda-auto.hu részére

Most néztem a szerződést, melyben az áll a 2011.április 21-én vásárolt új gépkocsimra: JÓTÁLLÁSI IDŐ 24 HÓNAP, az pedig két év. Rendben van ez így-szerintem valami nem oké? Mit gondol?

ricsmond | 2012-09-18 16:40

Hopp. az enyémnél is fennáll ez.De én föleg 1-2be hallom, és ha csusztatom a kuplungot akkor nem. nagy terhelésváltásnál. Én már nézettem szerelővel nekem féltengely-t mondott. alánéztem én is. és a féltengely tengelye lötyög a faszi kézzel tudta mozgatni.Azt mondta hogy azért csak 1-2be hallom mert akkor van a legnagyobb terhelésben a motor.3-4-5be már van nyomaték lendület stb. Lehet hogy ez típushiba? de ha a tiédbe 70ezer van akkor ez siralmas az enyémbe 170ezer van :D

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó