2025. Augusztus 13. Szerda - Ipoly

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-09-25 13:48 ricsmond részére

Arra van esély, hogy kiírja, melyik légzsák rendszerében van hiba. A Mazda diagnosztikai rendszerrel mérhető az egyes légzsák rendszerek ellenállása, így valamivel könnyebben megtalálható a hiba oka.

ricsmond | 2012-09-25 13:41

Kézi OBD olvasó kiírja?

mazda-auto.hu | 2012-09-25 11:24 ricsmond részére

Előbb tudni kellene mi okozza a rendszer hibajelzését.

ricsmond | 2012-09-24 19:58

Sziasztok! azt szeretném megtudni hogy szervízbe mennyibe kerül hogy a légzsák lámpámat elaltassák? gondolom csak hivaltalos márkaszervíz tudja kiszűrni a hibát. mi ennek a kb ára?

mazda-auto.hu | 2012-09-24 09:55 apostas részére

Először azt kellene kideríteni, hogy motor valamilyen alkatrészének van gondja, vagy esetleg időszakos átfogó áramköri probléma áll fenn. Diagnosztika.

mazda-auto.hu | 2012-09-24 09:17 Flingel részére

Nemrégen adtunk el egy oktatóautó (!!!) Mazda3 1,6i-hez egy új gyári kuplung szettet. Még az eredeti van az autóban 300000 km-nél. Lehet, hogy az említett két cég egyike a gyártó, de akár más is lehet a minőségi követelmény a gyár szemszögéből.

apostas | 2012-09-23 09:39 ricsmond részére

Üdv Ricsmond! Be kell tanítani az ablakokat minden akku lemerülés,levétel után. Következőképpen: alapállapot összes ablak felhúzva, utána minden ablakot külön külön egyesével saját oldalán folyamatosan nyomva lehúzod teljesen,majd vissza.Ezt megteszed négyszer. Aztán már tudod a driver oldalról is irányítani. Remélem segítettem. apostas

apostas | 2012-09-23 09:28

Sziasztok fórumozók, mazda-auto! Segítséget kérnék,ötletet,esetleg ha valaki halott már ilyen hiba jelenségről. Nem tudom az okát, összefüggését,de tavaly télen és tavasszal illetve most egy hete a mazda 3 1,6 cdte mindegy hogy reggel,este,hideg,meleg motornál,mindegy milyen fordulaton megyek, egyszerűen elveszi a gyújtást, teljesen leáll a motor.Csak úgy lehet újraindulni vele, ha a kulcsot 0 állapotba teszem,nem lehet alacsony sebességből vissza pöccinteni,sem készenlétből,csak ha teljesen 0 kulcs állásba van. De viszont mindig újra indul elsőre.Ez a probléma több okból is kellemetlen, mert ugye ne álljon le a motor,előzésnél kellemetlen,mert kielőzők és a motor azt mondja és (most pihenek),na meg elmegy a szervó, amikor én megyek nem érdekel, de a gyerekkel egy kicsit izgulok. Nem történt semmilyen változtatás az autón! Egész nyáron egyszer fordult elő.Most meg van nap hogy 10 szer is,van úgy hogy egymás után többször is, van úgy hogy 20 km en keresztül egyszer sem. Köszönöm a segítséget esetleg ötletet,irány mutatást. apostas

vbbalazs | 2012-09-21 15:56 Flingel részére

Még egy kérésem lehetne? Ha meg lesz a csere beszámolnál, hogy az alap probléma megoldódott-e? Előre is köszönöm.

jozseff | 2012-09-21 15:11 ricsmond részére

nekem 2010-es mazda3 van. ha 10 liter alatt tankolok "0"-ra, akkor előfordul az ilyesmi. a tank 55 literes, de mikor "0"-t mutat, akkor még van benne szűk 10 liter tartalék

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó