2025. Október 19. - Nándor

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Flingel | 2012-09-27 15:06 Flingel részére

jaj, bocs, még annyit: Kipróbálhattam egy rövid kör erejéig az udvarban álló 2db ugyanolyan 3-ast, az egyikben nem volt zaj, de abban csak 48e km volt, a másikban halványan igen. Abban 110e volt.. szóval érted... összehasonlíthattam.. ezt külön köszönöm nekik! Ha érdekel priviben megírom melyik szerviz volt. Örülök, hogy találtam a fővárosban is olyan szervizt, mint Békéscsabán az Expanzió! :) A szolgáltatás színvonala, az ügyfélközpontúság fogja életben tartani ezeket a szervizeket!

Flingel | 2012-09-27 15:03 vbbalazs részére

Szia! Szerencsére NEM KELLETT kicselélni. A cicergés valószínűleg a kuplung felől jön (talán kinyomócsapágy), de az egyik fővárosi Mazda márkaszervíz(valóban) szakembere szerint nincs értelme megbontani. Amíg a tárcsa bírja (márpedig bírja sokáig) addig felesleges venni újat. (de ha akarom, lehet). A GYÁRI kuplungra HARMAD annyi árat mondott, mint a Mazda Mester... És a Mesternek sajnos nem ez az első hibája nálam... Sajnálom, de ez van. :( Üdv.: Flingel

Flingel | 2012-09-27 14:58 mazda-auto.hu részére

Köszönöm! Közben kiderült: A Mazda 3-asomban a SACHS a gyári kuplung gyártója! És jóval olcsóbb, mint amennyit mondtak nekem... Köszönöm szépen a Mazda-auto.hu szakértőjének az eddigiekben nyújtott segítséget! Tisztelettel: Flingel

mazda-auto.hu | 2012-09-25 13:48 ricsmond részére

Arra van esély, hogy kiírja, melyik légzsák rendszerében van hiba. A Mazda diagnosztikai rendszerrel mérhető az egyes légzsák rendszerek ellenállása, így valamivel könnyebben megtalálható a hiba oka.

ricsmond | 2012-09-25 13:41

Kézi OBD olvasó kiírja?

mazda-auto.hu | 2012-09-25 11:24 ricsmond részére

Előbb tudni kellene mi okozza a rendszer hibajelzését.

ricsmond | 2012-09-24 19:58

Sziasztok! azt szeretném megtudni hogy szervízbe mennyibe kerül hogy a légzsák lámpámat elaltassák? gondolom csak hivaltalos márkaszervíz tudja kiszűrni a hibát. mi ennek a kb ára?

mazda-auto.hu | 2012-09-24 09:55 apostas részére

Először azt kellene kideríteni, hogy motor valamilyen alkatrészének van gondja, vagy esetleg időszakos átfogó áramköri probléma áll fenn. Diagnosztika.

mazda-auto.hu | 2012-09-24 09:17 Flingel részére

Nemrégen adtunk el egy oktatóautó (!!!) Mazda3 1,6i-hez egy új gyári kuplung szettet. Még az eredeti van az autóban 300000 km-nél. Lehet, hogy az említett két cég egyike a gyártó, de akár más is lehet a minőségi követelmény a gyár szemszögéből.

apostas | 2012-09-23 09:39 ricsmond részére

Üdv Ricsmond! Be kell tanítani az ablakokat minden akku lemerülés,levétel után. Következőképpen: alapállapot összes ablak felhúzva, utána minden ablakot külön külön egyesével saját oldalán folyamatosan nyomva lehúzod teljesen,majd vissza.Ezt megteszed négyszer. Aztán már tudod a driver oldalról is irányítani. Remélem segítettem. apostas

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó