2025. Október 19. - Nándor

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


szviktor87 | 2012-10-01 06:44 ricsmond részére

Ricsmond! Nalam is pontosan ugyan ez a jelenseg, amit te is leirtal. Egyepkent normalisan müködik a kuplung, a valto, minden, csak idegesitö ez a hang. En most akarom elvinni az egyik autoszerelö ismerösömhöz, hogy neki mi a velemenye. En nem akarom elhinni hogy feltengely, az enyembe 98000 km van(nem tudom hogy a tiedbe mennyi), de egy ilyen autonak 100000 km alatt nem szabadna hogy feltengelyes legyen!En meg motortarto bakkra gyanakszom, de majd ha a szerelö megnezi okosabbak leszünk! Üdv

ricsmond | 2012-09-30 23:02 szviktor87 részére

Probáld ki azt hogy indulásnál berakod 1be, de még nem nyomod ki a kuplungot. gázt ne nyomj hozzá. (ne lejtön állj, lehetöleg vizszintes talajon) és engedd fel viszonylag gyorsan a kuplungot, de ne ugy hogy leszálsz róla csak engedd el. Ha ekkor is hallod akkor olyan mint az enyém. Amugy nálam is csak 1-2-3ba van gond, meg akkor amikor öregapásan vezetek és csak huzom sebességböl sebességbe 1000-1500as fordulaton.

dpf_killer | 2012-09-30 10:55

Üdvözlet! 2011-s M3 (mirai) hogy tudom kikapcsolni az utas oldali légzsákot ? Köszi

szviktor87 | 2012-09-30 10:10 ricsmond részére

Ricsmond! Elég sok fórumot végigböngésztem, mazdásokat, fordosokat(mert ugye köztudott hogy ezek az autók mazda-ford közös konsernek, mondjuk hogy konkrétan a váltó az maza vagy ford azt nem tudom), és sok olyan hozzászólást olvastam hogy kihozták az új autót, és mar rögtön ilyen volt, visszavitték a szervízbe, és azt a választ kapták hogy ez ilyen! Én azért nem gondolom hogy a hajtásban lenne gond, mert egyrészről 100000 km alatt nem lenne szabad hogy bármi is igy kikopjon a hajtásban, a masik pedig az, hogy ha tempósan váltok, terhelés alatt váltok, jobban kihuzatom, és eltudok ugy váltani hogy a fordulat nem esik 2000 alá, akkor nagyon szépen el lehet vele váltani.Csak akkor van gond amikor nem huzatom ki,lassan váltok, akkor hallom ezt a hangot, de akkor sem mindig.

ungyi | 2012-09-29 10:13 Flingel részére

Szia.Engem is érdekelne priviben a szervíz neve és címe!Köszönöm! bali.i@upcmail.hu

ricsmond | 2012-09-28 20:20 szviktor87 részére

Viktor! nálam ugyanez a gond. Nekem az elözö hondám is csinálta. ha csusztatod a kuplungot nem kattanik. valami a hajtásba lehet. talán féltengely...

Endrus | 2012-09-27 21:11 Flingel részére

Szia! Privátban érdekelne az ajánlott szervíz elérhetősége, mert a "mester" nálam is kiesett a pixisből. Köszi! endrus7(kukac)freemail.hu

Flingel | 2012-09-27 19:57 szviktor87 részére

Hello! Én azt vettem észre, hogy határozottabban (hirtelenebbül) kapcsol össze, mint pl. egy VW Golf. Egy hete vezettem egy Borát (ami ugye nem a legsikerültebb terméke a VW-nek), és élmény volt a kuplung. Lágyabb, elnyújtottabb a kapcsolás. A Mazdáé hirtelenebb... legalábbis én ezt vettem észre. Tompa kattanó, csattanó hang nálam nem jelentkezett. Ennek nézz utána szerintem. :) Üdv!

szviktor87 | 2012-09-27 19:23

Tisztelt Mazda Szervíz, ill. mazdás kollegák! Nekem a kuplunggal kapcsolatban lenne egy kerdesem.Lehet hogy hülyeseget kerdezek es minden mazda3 kuplung ilyen:), de nekem kicsit furcsa. Van a kuplungnak egy pontja ahol ha nem engedem fel nagyon ovatosan a pedalt, nem figyelek nagyon oda, akkor egy tompa koppano,csattano hangot lehet hallani a motor felöl, es az egesz auto \"rant\"egyet. Mintha a kuplung csak azon a bizonyos ponton oldani ki hirtelen, nagyon kis uton. Emiatt pl nagyon nehez az autoval szepen szinkronizalni a valtasokat!Főleg 1-2-3 fokozatban, rángat, bólogat az autó, ha nem találom el pontosan azt a tökletes összhangot. Nekem ez azért fure, mert a mazda előtt főleg vw konsernes autókat vezettem ,és azokkal sokkal egyszerűbb volt a váltás.Egyébként a kuplungpedál kb középen fog, nem nagyon fent, tehát sztem még nem kopottak a tárcsák(100000 km). Mas is tapasztalt mar hasonlokat, vagy csak en vagyon nagyon szörszalhasogato:) Válaszokat előre is köszönettel!

vbbalazs | 2012-09-27 18:09 Flingel részére

Szia. Köszönöm a visszajelzést. Nálam ugyan ez volt, nálunk a Mazdában nézték, hallgatták majd arra jutottak, hogy valahonnan az erőátviteli rendszer felől jön a hang, de amíg nincs nagyobb problémám vele ne bontsuk meg. Üdv. További jó mazdázást Neked és Mindenkinek, na meg a mazda-auto.hu-nak. :)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó