2025. Szeptember 18. Csütörtök - Diána
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
mazda-auto.hu | 2017-08-25 08:05 Vicacica részére
Valós az óra állása, végig szervizelt autó ! A vezérműláncot nem kell benne cserélni.
mazda-auto.hu2 | 2017-08-25 07:35 Gizmo részére
Mindenképpen a benzinest ajánlanánk rövidebb utakra. Általában az 1,6 változatok jobban felszereltek mint az 1,4 válozat.
Gizmo | 2017-08-24 21:04
Sziasztok! Autó vàsàrlàs előtt àllok. A Mazda 3ra esett a vàlasztàsom, de nem tudod milyen motorral. Benzin vagy dízel? A 2009 előtti és utànni verzió is tetszik. Diesel 1.6, bdnzin 1.4 vagy 1.6? Munkàba jàràsra hasznàlnàm, ritkàn hosszú tâvra. Tudnàtok segíteni hogy melyiket vàlasszam, esetleg leírni a tapasztalatokat? Előre is köszi.
mazda-auto.hu | 2017-08-24 15:56 cgyoerfi részére
Nagy valószínűséggel GT felszereltség
gargyak | 2017-08-22 11:21
Szia
Igen, remélhetőleg ennyi lesz nálad is, de bármi más is lehet :) Nem, mi magunk csináltunk meg, de ha a legkisebb bizonytalanság is van benned a sajátkezű javítást illetően, semmikép ne állj neki, mindenképpen Mazda Szakszervizben nézesd meg, fordulj szakemberhez. Üdv: Krisztián
Bencee1 | 2017-08-21 21:01 gargyak részére
Helló na az super akkor hogy meglett a hiba oka. Remélem nekem is csak ennyi lesz majd ha megyek a szerelőhöz. Márka szervíbe vitted amugy a kocsit?
Vicacica | 2017-08-21 19:50
gargyak | 2017-08-21 17:33 Bencee1 részére
Szia Bencee1!
Ahogy ígértem,megírom, hogyan is oldódott meg a hiba, miszerint az olajnyomás visszajelző lámpa nem világít gyújtásban, de nem járó motornál, se a beépített teszt funkcióval sem. A mi esetünkben vezetékszakadás volt, szakadt volt az olajnyomás kapcsolóról induló vezeték. Ez a vezeték a mi esetünkben – Mazda 6-os 2.0D, de nemgondolnám, hogy 3-asnál másképp lenne – közvetlenül ment az óracsoport csatlkaozójára, színváltoztatás nélkül. Végig kellett követni, vizuálisan és műszerrel is. Testet kapcsol! A diag lámpára sajnos nemtudom mi lehet a megoldás. Üdv: Krisztián
gargyak | 2017-08-19 17:42 Bencee1 részére
Kedves Bencee1!
Köszönöm válaszod, ha meglesz a hiba, tájékoztatni foglak Téged is,illetve a Közösséget is!
Bencee1 | 2017-08-18 21:32 gargyak részére
Helló igen követem ezt az oldalt. Sajnos még nem lett meg a hiba oka. Pár hét mulva még megpróbálkozok egy vezérlő javító mühelynél hogy mit tudnak vele csinálni.
Én is az oracsoportra gyanakodtam de nem cseréltettem még le de akkor nem is fogom ha neked se javult meg.
Ha netén neked megsikerülne javítani akkor majd írd le hogy mi volt a baja. Persze ha nekem is sikerülne még elötted akkor én is majd ide kiírom. :)