2024. Április 29. Hétfő - Péter
Mazda3 (minden ami szerviz)
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm
Tengelytávolság: 2548 mm
Hasmagasság:
Gumiméret elöl: 205/70-15
Gumiméret hátul: 225/70-15
Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm
Sűrítési viszony: 10,25 : 1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt, hosszában
Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok
Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)
Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 6974
Szelepvezérlés típusa:
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min): 664/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp
Végsebesség: 290 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2013-07-04 08:43 mazda-auto.hu részére
Kimaradt: megrendelés a követező email címre írt név, cím adatokkal: varga@mazda-auto.hu.
mazda-auto.hu | 2013-07-03 16:02 Vikito részére
Az ára 9471 Ft, és postai utánvéttel fizethető. A postaköltség kb. 2000,-Ft, azt is a postásnak kell fizetni.
mazda-auto.hu | 2013-07-03 16:00 Flingel részére
Igen, volt ilyen csereakció, de lehet, hogy azóta meghibásodott a cserélt darab.
mazda-auto.hu | 2013-07-03 15:59 Flingel részére
Nem UV szűrősek.
Vikito | 2013-07-03 14:54
Érdeklődnék, hogy Mazda 3 (lépcsőshátú) 2006-os (modelfrissítés előtti) típushoz, gyári szövetszőnyeg milyen áron kapható, illetve postai úton feladható-e Dunakeszire, s az mennyibe kerülne. Fizetés milyen módon történne ebben az esetben.
Köszönettel: Viktor
Flingel | 2013-07-03 09:18 mazda-auto.hu részére
Úgy tudom, hogy ez a munkahenger garanciális cserés. Amikor a kocsi márkaszervizben jár, cserélik. (nekem legalábbis, pedig 2. tulaj vagyok, a kocsi 8 éves)
Flingel | 2013-07-03 09:17
Tisztelt Varga úr!
Lehet, hogy buta a kérdés, de sajnos sehol nem találtam megbízható infót arról, hogy a Mazda 3-asok (pl. 2004-es évjárat) ablaküvegei UV szűrősek-e?
Tisztelettel:
Flingel
mazda-auto.hu | 2013-07-03 08:04 mazda-auto.hu részére
...és az alsó műanyag kuplung munkahenger is hajlamosabb hőmérsékletfüggő elváltozásra, amikor már nem új. Ez is szerepet játszhat a hidegindítás utáni rosszabb adagolhatóságban.
mazda-auto.hu | 2013-07-02 07:50 szviktor87 részére
Nem teljesen zárt rendszer. Mivel kizárólag az első hidegindítás után jelentkezik a rángatás, ezért nehéz másra gondolni. Túlzás korróziónak nevezni, inkább csak "megragadnak" az alkatrészek, mely elsősorban a kopottságuk miatt érezhető. Például a kinyomócsapágy is akadozhat a számára kialakított felöntésen.
szviktor87 | 2013-07-01 17:24 mazda-auto.hu részére
Akkor ha jól értem ez ugyanaz a jelenség, mint amikor a féktárcsa is pár nap állás után "berozsdásodik" de az elsö 1-2 fékezés után a betétek le is takarítják azt a felületi rozsdát.A féknél ez a jelenség érthetö is, mivel a tárcsa közvetlenül "érintkezik" a külsö nedves,párás levegövel. De a kuplung,váltó, az elvileg egy zárt rendszer,nem!?Oda elvileg nem tud bejutni a nedvesség,pára!?
Üdv Viktor