2025. November 5. Szerda - Imre
Mazda 323
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda logó történelem.
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Mazda CX-5 CD175 AWD AT Revolution Top
Mazda Hazumi koncepció Genfben.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó










moordavid | 2010-02-19 17:26
Tisztelt Mazda-Autó!
Nekem egy 1998-as Mazda 323 Sedanom van.
Általam észrevehető problémám nincs vele, de mivel kezdő sofőrnek számítok, ezért érdekelne, hogy érdemes-e bárminemű állapotfelmérésre bevinni a kocsit? Előjöhet olyan rejtett probléma amit a gyakorlatlan szem nem vesz észre?
És ha igen, anyagilag mit jelenten egy ilyen vizsgálat Önöknél?
novi68 | 2010-02-18 16:41
Köszönöm szíves válaszát!
Novotny
mazda-auto.hu | 2010-02-18 13:54 novi68 részére
Az egyik görgő 27982,-Ft, a másik 24297,-Ft. A vízpumpát ezen a motoron nem a vezérműszíj hajtja, így ezen nem kell gondolkozni. A küldés természetesen megoldható. Mi a Mazda hivatalos diagnosztikai rendszerét használjuk, mely nagyban különbözik egy általános hibakód olvasótól. Ettől függetlenül még ez is gyakran csak kiindulási pontot ad a probléma megoldásához. Többszáz hibakód létezik, nem lehet előre bármit is mondani. De ha jó az autó, akkor nincs is rá szükség. A mi Mazda szervizünkben egy diagnosztika felállítása 8250,-Ft. Ha más szervizmunka (mondjuk nem egy izzócsere) is történik, akkor ennél kevesebb.
novi68 | 2010-02-18 11:13
Az előbb nem írtam be a kocsim alvázszámát: JMZBA125200364427.
Novotny
novi68 | 2010-02-18 11:10
Tisztelt Mazda-autó.hu!
Azt szeretném kérdezni,hogy a vezérműszíj cseréhez a szíjon kívül milyen alkatrészeket szoktak még cserélni(csapágy,vízpumpa,stb)? A vezérműszíj árát már tudom,a többit is szeretném megtudni. Az alkatrészeket ki tudják szállítani csomagfutárral? A hibakód kiolvasóval konkrétan kideríthető az autó hibája vagy csak utal a hibára? Mennyibe kerülne egy Mazda szervízben a fenti művelet?
Köszönöm a választ!
Novotny
Andika | 2010-02-10 17:11
Sziasztok!
Keresek Mazda 323/BG/ 1.6-1.8 autót alkatrésznek papír nélkül, lehet sérült is vagy korrodált, üzemképtelen!
Köszönöm!
Email címem: autoscsaj@freemail.hu
mazda-auto.hu | 2010-02-09 11:58 kz80 részére
Ha nincs jelentős olajfogyasztás, akkor inkább a Mobil-1 5w-30-at (vagy 0w-30). 5w-40-ből nem ismerek Mobil-1, csak Mobil jelzésű olajat. Ilyen a Synth S 5w-40.
kz80 | 2010-02-09 11:34
Sziasztok!
Mazda 323F 1.6 BJ, 101 000 Km. Eddig Mobil1 Super FE 5w30-at használtam. Olajcserénél így a 101 000 Km esetén mit ajánlotok inkább Mobil1 5w30 vagy 5w40?
Az évenkénti olajcserét (ha nem ment 15 000 Km-t az adott olajcsere periódusban) mennyire kell szigorúan betartani? Tehát ha pl. 1.5 évenként cserélem, az okozhat-e bármi problémát?
Köszönöm.
Dracon | 2010-02-02 21:03
Köszönöm.Akkor maradok a kisebbnél, olcsóbb és ha jól tudom téliben kevésbé is fekszik fel.
mazda-auto.hu | 2010-02-02 09:08 Dracon részére
Mindkét méretű gumiabronccsal szerelték ezt a Mazda 323 kivitelt. Ettől függetlenül a 185/65R14 gyakoribb.