2025. November 5. Szerda - Imre
Mazda 323
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Mazda CX-5 CD175 AWD AT Revolution Top
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h










ferenor | 2010-01-28 21:13
Sziasztok!
Van egy 323-as 98.10.havi kiadású sedanom.
A probléma:sebességváltásnál felengedem a kuplungot,megtorpan,majd 3000-től újra elkezd pörögni.Mi lehet a baj?
Előre is köszi
apiko | 2010-01-28 19:26 mazda-auto.hu részére
Halihó,
Köszi az eddigieket is... ma ránéztem erre a fojtószelepház fűtéskörre. Sajnos idő hiányában csak a legkönnyebben hozzáférhető csövet tudtam bontani, ez pedig a visszafelé folyó ág. Abból tényleg nem jött víz, elvileg tehát a fojtószelepház tényleg üres.
Legközelebb a bemenőt is megpróbálom lehúzni de ahhoz csak alulról férnék, aknám meg nincs.
De a lényeg: igazából mégsem hiszem, hogy teljesen el volna dugulva ez a kör, inkább azt hiszem levegő marad benne.Végül is ez rendszer legmagasabb pontja, a két vége meg eléggé alul van. A hűtő tele van, a kiegy tartály is maxon van, fűtés is van...
Én nem találtam légtelenítőt sehol, a könyve sem írja hogy külön légteleníteni kellene... van valami trükkje, hogy biztosan tele legyen a rendszer?
mazda-auto.hu | 2010-01-28 08:21 Zoli1985 részére
Ezek így együttesen nem jó jelek. Eleve egy hűtőből nem jöhet rozsda, ha elvárjuk, hogy jó legyen a rendszer, és hosszú élettartamúak legyenek az alkatrészek.
Zoli1985 | 2010-01-27 12:35
Köszönöm a segítséget. Már próbáltam kimosni a hűtőt csak rozsda jött belőle.
De ezt az autót már kétszer hengerfejesre vágták. lehet hogy az a baj?
mazda-auto.hu | 2010-01-27 10:27 apiko részére
Mindenképpen érdemes megnézni, összefügghet vele a probléma. Az alacsony vízszint is okoz néha hasonló jelenséget.
apiko | 2010-01-27 09:37 mazda-auto.hu részére
Köszi.
A víhőfokot sztem jól méri, 6-8 percen belül fel is melegszik a víz és kinyit a termosztát.
Ellenben nézegettem a cuccot és észrevettem, hogy egy vékony kis vízcsőből elvileg kap fűtést a fojtószelepház. Amikor a vízkör már teljesen meleg, a kis cső még akkor sem melegszik, ebből arra gondolok hogy el lehet dugulva és ez miatt nem melegíti azt a részt... Ez lehet gond, érdemes lenne megnézni?
mazda-auto.hu | 2010-01-27 08:52 Zoli1985 részére
Valószínűleg a hengertér és a vízkör között nem kívánatos kapcsolat alakult ki. A nem megfelelő vízszint miatt a vízpumpa gázadásra "meglöki" a maradék vizet a renszerben, ami egyéb esetben nem kering a vízhőfok szenzornál.
Zoli1985 | 2010-01-26 16:54
Helló mindenkinek!! Van egy 1.6 16v 92" mazda sedan-om és állandóan eltűnik a fele víz belőle.termosztát nélkül is fel megy a hőfokmérő. Alapjáraton letekert sapkával tólja kifelé a vizet és ha rálépek a gázra csak akkor megy le. a hőhokmérő is ha alapjáraton jár fölmelegszik rálépek a gázra leugrik a mutató. ez miért van?
köszi
mazda-auto.hu | 2010-01-26 11:12 Tizy részére
Mindenképpen ki kell próbálni, hogy fér oda, hogyan illeszkedik? Amennyiben jó, akkor a rögzítést már nem olyan nehéz megoldani. A patentok helye egyébként szinte biztosan nem egyezik meg. A háromrészes 323F BG hátsó spoilerek ára ma már 350000,-Ft körül van.
mazda-auto.hu | 2010-01-26 11:07 miki60 részére
18119,-Ft a jeladó.