2025. Június 23. Hétfő - Zoltán

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2007-03-21 10:46

egy kérdés:ha menet kozben kinyomom a kuplungot akkor elvileg a fordulatszamot picivel 1000 allat meg kene tartania.mi van akkor ha nekem nem tartja meg es inkabb kozel van az alapjarathoz.Vagy mikor kell 1000 korul tartani?

Oszi | 2007-03-20 13:40

Nagyon szivesen :) Ti megerdemlitek a pozitiv reklamot,mert nagyon elegedet vagyok :)Ujra elvezem hogy MAZDAM van.

mazda-auto.hu | 2007-03-20 11:51

Ha úgy döntesz, mi várunk! Köszönjük a más fórumon ránk vonatkozó hozzászólásaidat is. : )

Oszi | 2007-03-20 10:18

Nagyon jó lett az autó,és azthiszem komolyan elgondolkodunk,hogy hova visszem legkozelebb kotelezo szervizre.

Oszi | 2007-03-19 15:55

Én köszönöm nektek hogy nem kellet több százezret kifizetnem a "NAGY BUDAPESTI" szervizeknek.És hogy nem dobtak ki a szerelõk a muhelybol a buta kérdéseim miatt :)))

mazda-auto.hu | 2007-03-19 15:32

Örülünk és köszönjük. : )

Oszi | 2007-03-19 15:23

Elso elmenyek az autorol:A futomu mintha uj lenne,es igazan csak most erezni a kulonbseget az IC-hiba es a porlaszto tisztitas utan.Szerintem egy hangyanyival jobban huzz.most nem kellet vissza valtanom szinte egyszersem és mintha konnyedeben venne a fordulatot.Ossszefoglalva hatarozottan jobb,mar csak azt banom hogy nem elobb mente le hozzatok.Probaltam a fustolest figyelni gyorsitaskor a visszapillantoban de igazan semmit sem lattam :)

Oszi | 2007-03-15 11:20

Megvan meg a 18-as RX8 felni+gumi.Barmikor hivhato 06205555072.
200000Ft a 4db felni+gumi,es jo allapotuak.

mazda-auto.hu | 2007-03-14 14:45

Könnyen lehet.

Oszi | 2007-03-14 14:29

Lehet hogy ezert ereztem a hugi 137le dizeljet furgebnek?!Marmint az IC hiba miatt.A turbo csapagyazas hibajara nem is merek megcsak gondolni sem :)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó