2025. Október 28. Kedd - Simon
Mennyire megbízható a Mazda 6?
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Lamborghini Aventador LP 750-4 SV.
Mazda Hazumi koncepció Genfben.
Csúcstámadás. Mazda RX-8 turbó.
Mazda logó történelem.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó










mazda-auto.hu | 2007-03-09 08:56
leslie - Szuper, hogy elment a szivattyú! Csak nem a kazettás-szalagos-aux in hangbevitelt akarod alkalmazni? 25000,- forintért van audio bemeneti kártyánk, amit szintén a magnó modul helyére csatlakoztatunk, viszont ez minõségromlás nélkül valósítja meg a hangbevitelt és majdnem bármit rácsatlakoztathatsz a kártya kivezetett bemeneti csatlakozójára. A magnó modul egyébként kb.: 35000,-Ft.
mazda-auto.hu | 2007-03-09 08:51
Oszi- Az jó! : )
leslie | 2007-03-08 21:58
Vagy van jobb otletetek hogy mp3-at csatlakoztassak az audiohoz? Ez tunik a legolcsobb, es legkezenfekvobbnek. Varom otleteiteket. Koszi.
leslie | 2007-03-08 21:54
Sziasztok! Vegul elkelt a vakuumszivattyu. Hala egnek. Viszont, mibe kerulne egy kazettas magno beepitese a 6-osomba? Elvileg a helye ott van, vagy mi. Koszi a valaszt elore is.
Oszi | 2007-03-08 18:06
Ma megejtettem a nyari kerek cseret.es szerintem csak 2 szilentem rossza 6-bol,megpedig a ket egyenes lengokar belsoje.
krisz | 2007-03-08 13:54
Köszönöm szépen!
Oszi | 2007-03-08 12:07
Krisz ! ne aggodj az enyem is 2003-as es szinten tapasztalom a pamacsot a kipufogobol hirtelen nagy gazadaskor.Meg gondolom az is kozre jatszik hogy a kipuf. lefele fuj es az ut porat is felkavarja es azt lathatod nagyon nagy fustnek este.mer amugy nem hiszem hogy ugy fustolne mint azok a regi dizelek amikbe belepisztkaltak es szo szerint korom fekete tomeny fust jon beloluk ami mar tenyleg gaz.
mazda-auto.hu | 2007-03-08 10:21
szûrõbb=szûrõ :)
mazda-auto.hu | 2007-03-08 10:20
A dízelekre jellemzõ ez a jelenség. Az újabb koromrészecske szûrõs Mazda6-okra nyilván nem jellemzõ. Egyébként ott is hasonló a helyzet a szûrõ és a motor közötti kipufogószakaszban, éppen ezért a szûrõbb ritkább regenerációja, és a motorolaj kímélése miatt érdemes kerülni a padlógázas gyorsítást, inkább fokozatosan kell nyomni a pedált.
krisz | 2007-03-08 09:21
Az lenne a kérdésem, hogy mivel ez az elsõ dieselem nem tudom mennyire kellene füstölnie egy 2003-as M6-nak. Alapjáraton se korom se füst, de ha este nyomok egy kraftot a sötétben a mögöttem haladó fényében elég durva füstöt látok. Ez normális?