2025. Június 23. Hétfő - Zoltán
Mennyire megbízható a Mazda 6?
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda logó történelem.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
mazda-auto.hu | 2007-02-16 08:09
Darabja 1015, de mivel a szelepfedelet le kell venni, így a tömítés cseréje is javasolt, ami 6405,-Ft. A munkadíj kb.: 1 óra, bár a porlasztók takarításának idõigénye elõre nem tudható, azok szennyezettségétõl függ.
Gáborka6 | 2007-02-15 18:48
Sziasztok mestereim!
Az lenne a kérdésem hogy a face lift elõtti kombi 6-os csomagtértakaró szerkezete:) szóval az zörög de nem akárhogyan már az idegösszeomlás szélén járok:d.Nem a rögzítésénél hanem úgy az egész szerkezet kivettem szétszedtem összeraktam és most is ugyan úgy zörög még akkor is ha csak a kezemben rázom nincsen erre valami megoldás?
A választ elõre is kösz!!!
Oszi | 2007-02-15 17:32
Az "apro" alkatresz az kb. mennyibe kerul beepitessel egyut?
mazda-auto.hu | 2007-02-15 16:48
Van négy apró alkatrész, amit ha nem cserélnek a szelephézag állításakor, akkor késõbb kisebb-nagyobb mennyiségben olaj kerülhet (folyamatosan) az égéstérbe a motor mûködése közben stb...
Oszi | 2007-02-15 14:16
Bocsi nem voltam eleg figyelmes.hiba elharitasa mennyire koltseges?Ic es a szilentekre meg gyujtom a penzt,hamarosan osszejon.
mazda-auto.hu | 2007-02-15 13:26
Ezért is írtuk, hogy nem a szelephézaggal függ össze.
Oszi | 2007-02-15 12:21
100e -res szerviznel sajat keresemre volt szelep allitas es most a 120e-nel kimaradt.a szamlan nem tudom mi volt akkor de majd elokeresem.A kopogas nem olyan mint amikor a szelephezag nagy,es nem a vezerlesbol jon.
mazda-auto.hu | 2007-02-15 12:19
A két litert az olajszintellenõrzés fontossága miatt irtuk, hiszen ilyenkor már jóval a minimum alatt lenne a szint.
mazda-auto.hu | 2007-02-15 12:16
Normálisnak minõsíthetõ az ilyen mértékû olajfogyasztás. Ha kiszámoljuk, ez minimum két liter olaj ezzel a mértékû fogyással két olajcsere között. Ráadásul ez a mérték nõ is, ha nincs rendszeresen max.-ra öntve a szint. Ha rendszeresen fel van öntve a szint, akkor nem tud besûrûsödni (korom), illetve túlhevülni az olaj, ami többlet olajfogyasztás egyik okozója. A gyorsításkor jelentkezõ füstölés természetes jelenség, fõleg a 136 lóerõs kiviteleknél. Mindezektõl függetlenül lehet, hogy csökkenthetõ az olajfogyasztás illetve a kopogás. Hányszor volt már szelephézagállításod (mármint a motoron)? Nem a szelephézag miatt kérdezzük. Milyen alkatrészeket számláztak ilyenkor?
Oszi | 2007-02-15 11:39
Ma ellenoriztem az olaj szintet es 900-1000Km mentem a 120e szerviz ota.Kb 1,5d olajat kellet utanna toltenem.
A masik amit hodeg motornal tapasztalok,hogyha nincs idom hidegen jaratni es elidulok vele akkor indulasnal egy rovid ideig (gondolom amig megindul es terhelve van)kicsit ugy tunik mintha kopogna a motor.A hugom 137Le dizeljebe beultem tegnap ugan anyi kilometre van benn mint az enyemben 122eKm bar az ove 2004-es az enyem 2003-as,nekem ugy tunt hogy az ove kicsit furgebb jobban veszi a fordulatott es hirtelenebb mig az enyem kicsit lomhabnak tunik.A hugie majdnem ugy reagal mint a 143Le dizelunk.viszont a hugie es az enyem is fustol gyositasnal(visszapillantobol latom este mikor jon mogottem valaki)Ha csak valaki nyomja a gazt es hatul figyelem akkor nem lattni olyan nagy es fekete fustott.