2025. Augusztus 15. Péntek - Mária
Mennyire megbízható a Mazda 6?
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
RENESIS wankel technikai részletek.
Mazda 3 Sport 2.0i
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda 6 GH "beázás" Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
krisz | 2006-12-06 09:33
Újra a fordulatszám ingadozásról kérdezném Önöket mert ma reggel sajnos újra trélerre került a M6-osom (második alkalom) Hideg motornál alapjáraton leállt és nem is indult újra. A helyi Mazda szerelõje kijött, rádugta a sz.gépet de semmi hibát nem jelzett. Mit tegyek?
mazda-auto.hu | 2006-12-06 08:44
Gyújtás ráadáskor a lámpák csak azt jelzik, hogy mûködõképes állapotban vannak. Ha nem világítanak, akkor van gond. A tükörfûtés csak a hátsó szélvédõfûtés bekapcsológombjától függ, valami probléma lehet az egyik tükröddel. A kivehetõ kódokra nem tudunk "nyilvános" információforrásról, bár több (külföldi)Mazda6 fórumon vannak jól értesültek : ).
Gume | 2006-12-06 08:37
Hali! Lenne pár villamossági kérdésem is. M6 d1ízel esetén amikor elfordítom a kulcsot és még nem indítózok, akkor ég többek között az olajnyomás, üzemanyagszûrõ és a sárga motor lámpa és nem is alszik el. Amikor elindítom elalszanak. A gépkönyvben nem találtam erre bjegyzést, hogy jó vagy sem. Jó így? A másik a tükör fûtés. Automatán kapcsol vagy a FRONTra kell állítani? Ma reggel a jobb tükör ment mint régen, de a bal csak kb. 20 perc után lett tiszta. A gépkönyvben csak egyetlen biztositékot ír. Hol lehet a hiba? És egy uccsó: láttam, hogy a fedélzeti kompjuterbõl a kijelzõn keresztül is ki lehet venni az adatokat, csak ismerni kell, hogy milyen kód mit jelent. Errõl hol lehet bõvebb leirást találni? Köszi!
mazda-auto.hu | 2006-12-05 12:33
Külön típus megjelölése nincs, a doboza meg már nincs meg a legutóbb beszereltnek, bár nem valószínû, hogy a Mazdán kívûl lenne valami jelzés rajta. Egyszerûen a gyári távvezérlõvel kezelhetõ. Hangjelzésekkel kommunikál (jelzésként) esetleges nem észlelt riasztás után, illetve "kivillogja". A helye van azt jelenti ebben az esetben, hogy konkrétan az adott Mazda típushoz le van írva, illetve képekkel illusztrálva van képpel, hogy mit hova kell tenni, és munka közben mit kell leszerelni.
sipi | 2006-12-05 12:02
Érdekelne mit is jelent, hogy meg van a helye. Meglévõ kábelezést használ, a gyári részegységek helyére beépíthetõ, kezelése hogyan történik? Tudtok esetleg egy pontos típust, gyártót, dokumentációt amire rákereshetek?
mazda-auto.hu | 2006-12-05 08:11
Elvileg csak a felsõ rugótányérban lehet különbség, de ekkora mértékû teljesen kizárható. Sajnos csak régi típusunk van kiszerelve, így pillanatnyilag nincs mivel összehasonlítani.
leslie | 2006-12-04 21:56
Jo, tudom mär unalmas ez a tema, de tenyleg, lehet valamit rä kitalälni? :-(
leslie | 2006-12-04 21:53
Hello!Visszaterve a toronycsapägybepeitesre, komolyan magasabb lett az eleje a kocsinak, nem vicc. Legaläbb 2-3 cm-el, de lehet több. Mitöl lehet? Van valami ötletetek? köszi!!!!
mazda-auto.hu | 2006-12-04 12:18
Ez nem az a riasztó(MPS,RX-8). Megvan az esélye annak amit írsz, hogy ez nem japánból érkezik, de tény, hogy ez a riasztó nem zavarja (mint több másik) a Mazdák kényes elektronikai kompaktságát, és minden alkatrészének meg van a helye.
sipi | 2006-12-04 10:52
Upsssz. Akkor még sem olyan egyszerû.
A Mazda6 (nem MPS!)Workshop Manual a T85 oldaltól kezdõdõen leírja a gyári, CAN-BUS rendszerû riasztót, ami a tartalmazza a központi egységet, mely a középsõ konzol mögé van beépítve, egy bonnet switch nevû kapcsolót, melyet beépítenek a motortérzárba, egy mikrohullámú mozgásérzékelõt, mely az elsõ mennyezetvilágítás fölé kerül beépítésre és egy akkumulátoros szirénát. Kezelése, kódváltoztatás a középsõ konzol kijelzõjén, a Bose rádió gombjaival lehetséges. Ezt a T93 oldaltól kezdõdõen írja le, illetve a WDS segítségével is lehetséges. Távvezérlése a meglévõ távirányítóval lehetséges. Errõl a riasztóról beszélünk?
Állítólag az osztrákok által gyáriként szállított riasztó nem ez, ultrahangos mozgásérzékelõ van hozzá, távvezérlõre felprogramozható. Állítólag ez szerepel a tartozék katalógusban, míg a gyárira nincs ott utalás. Helyette több helyen a Cobrát javasolják.
Az eredeti gyári (japán) beépítését még az is befolyásolhatja, hogy a kábelezés benne va vajon az autóban, vagy ki kell építeni. Ekkor a BUS kiépítése az érdekes. Ugyanakkor érdekes lehet az érzékelõ, kapcsoló beépítése is a megfelelõ helyekre, vajon ki van alakítva?