2025. Május 9. Péntek - Gergely
Mennyire megbízható a Mazda 6?
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
MX-5 Alfa helyett MX-5 Abarth?
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Mazda 3 ötajtós benzines teszt.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
mazda-auto.hu | 2006-12-27 09:51
Nagyon szépen köszönjük mindenkinek! leslie - Az elsõ vákumszivattyúcserénk eljövetelérõl tudni fogsz. : ). A magasságemelkedés azóta is erõsen foglalkoztat.???
Oszi | 2006-12-24 16:03
Bekes boldog karacsonyt es ujevet kivanok mindenkinek!
leslie | 2006-12-23 18:08
Hello mindenki! Csak kérdezném, még nem késõ, ha valaki valamelyik ismerõsét egy vadi új vákuumpumpával akarná meglepni karácsonyra, szóljon az AUTO EXPANZIÓ-nak! :-) Jövõre látjuk egymást, addig is kedves super team AUTO EXPANZIÓ BOLDOG ÜNNEPEKET ÉS SIKERES ÚJ ÉVET KÍVÁNOK NEKTEK!
Oszi | 2006-12-23 00:02
:)
mazda-auto.hu | 2006-12-22 16:51
Errõl van szó! : ) De esetleg a 4-5000km-enkénti következetes szintellenõrzés is segít.
Oszi | 2006-12-22 15:46
A multkor biztos nem volt teljesen hideg,mert most megneztem melegen is es a full jelzes foltt volt az olajszintem.Ami gondolom megint csak nem tul jo.
Ezek szerint nem kellet volna 7dl beleontenem?
Azt hiszem unnepek utan megejtem a 120eKm -es szervizt es utanna raszokok a 10eKm-enkenti olajcserere.
mazda-auto.hu | 2006-12-22 08:09
Oszi - A módszer az megfelel annak, amit Lion X is írt. Nem elhanyagolható az olaj hõmérsékletfüggõ térfogatváltozása sem, ezért is, nem csak a visszafolyás miatt ajánlott a hidegen ellenõrzés. A 7dl nagyon sok 1000km-re. Egyébként akár teljesen más elõélete is lehetett az elõzõ autódnak. Sajnos a kevés olajjal használatot örökre megjegyzik az alkatrészek.
Oszi | 2006-12-21 15:50
Nem akkor kellene tobbet mutatnia mikor hideg a motor???Ugye ha sokaig all az auto akkor majdnem minden olaj lefolyik a karterba.
Oszi | 2006-12-21 15:49
most biztos hidegen neztem az elozonel lehet hogy nem teljesen volt hideg.
99700km vettem az autot es 100000szerviz utan csak 112000nel neztem meg a szintet es akkor durvan 2litert kellet ratoltenem,mire fullon lett.117000nel megint ment ra kb 1 liter es most 1000kmre ment ra az a kb 7dl.
Szerintem ez nagyon sok.
Hogy miert nem neztem surubbne?Mert elotte FORDom volt es annal nem kellet nezegetni az olajszintett,sot ki sem kellet nyitni a motorhaztetot es azt is 87000km el vettem 115Le TDDI -s motorral.sot elotte egy 90Le 1,8 TDI Mondeom volt 165000km el vettem meg es 240000km nel adtam el es soha sem hianyzott belole olaj max 2dl.
Lion X | 2006-12-21 13:12
Oszi! Én amikor kihúzom a nívópálcát(persze még a garázsban hidegen), akkor szinte nincs is olaj a pálcán. Letörlöm, visszadugom, majd pár mp múlva kihúzom. Ekkor látom a "hiteles" olajszintet. Amikor anno elõször ellenõriztem a szintet, megijedtem hogy az alig 1000km.t futott M6-om kizabálta az összes olajat.