2025. December 16. Kedd - Etelka

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2006-12-27 09:51

Nagyon szépen köszönjük mindenkinek! leslie - Az elsõ vákumszivattyúcserénk eljövetelérõl tudni fogsz. : ). A magasságemelkedés azóta is erõsen foglalkoztat.???

Oszi | 2006-12-24 16:03

Bekes boldog karacsonyt es ujevet kivanok mindenkinek!

leslie | 2006-12-23 18:08

Hello mindenki! Csak kérdezném, még nem késõ, ha valaki valamelyik ismerõsét egy vadi új vákuumpumpával akarná meglepni karácsonyra, szóljon az AUTO EXPANZIÓ-nak! :-) Jövõre látjuk egymást, addig is kedves super team AUTO EXPANZIÓ BOLDOG ÜNNEPEKET ÉS SIKERES ÚJ ÉVET KÍVÁNOK NEKTEK!

Oszi | 2006-12-23 00:02

:)

mazda-auto.hu | 2006-12-22 16:51

Errõl van szó! : ) De esetleg a 4-5000km-enkénti következetes szintellenõrzés is segít.

Oszi | 2006-12-22 15:46

A multkor biztos nem volt teljesen hideg,mert most megneztem melegen is es a full jelzes foltt volt az olajszintem.Ami gondolom megint csak nem tul jo.
Ezek szerint nem kellet volna 7dl beleontenem?
Azt hiszem unnepek utan megejtem a 120eKm -es szervizt es utanna raszokok a 10eKm-enkenti olajcserere.

mazda-auto.hu | 2006-12-22 08:09

Oszi - A módszer az megfelel annak, amit Lion X is írt. Nem elhanyagolható az olaj hõmérsékletfüggõ térfogatváltozása sem, ezért is, nem csak a visszafolyás miatt ajánlott a hidegen ellenõrzés. A 7dl nagyon sok 1000km-re. Egyébként akár teljesen más elõélete is lehetett az elõzõ autódnak. Sajnos a kevés olajjal használatot örökre megjegyzik az alkatrészek.

Oszi | 2006-12-21 15:50

Nem akkor kellene tobbet mutatnia mikor hideg a motor???Ugye ha sokaig all az auto akkor majdnem minden olaj lefolyik a karterba.

Oszi | 2006-12-21 15:49

most biztos hidegen neztem az elozonel lehet hogy nem teljesen volt hideg.
99700km vettem az autot es 100000szerviz utan csak 112000nel neztem meg a szintet es akkor durvan 2litert kellet ratoltenem,mire fullon lett.117000nel megint ment ra kb 1 liter es most 1000kmre ment ra az a kb 7dl.
Szerintem ez nagyon sok.
Hogy miert nem neztem surubbne?Mert elotte FORDom volt es annal nem kellet nezegetni az olajszintett,sot ki sem kellet nyitni a motorhaztetot es azt is 87000km el vettem 115Le TDDI -s motorral.sot elotte egy 90Le 1,8 TDI Mondeom volt 165000km el vettem meg es 240000km nel adtam el es soha sem hianyzott belole olaj max 2dl.

Lion X | 2006-12-21 13:12

Oszi! Én amikor kihúzom a nívópálcát(persze még a garázsban hidegen), akkor szinte nincs is olaj a pálcán. Letörlöm, visszadugom, majd pár mp múlva kihúzom. Ekkor látom a "hiteles" olajszintet. Amikor anno elõször ellenõriztem a szintet, megijedtem hogy az alig 1000km.t futott M6-om kizabálta az összes olajat.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó