2025. December 19. Péntek - Viola
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Mazda 3 Sport 2.0i
Mazda Skyactiv-D prototípus versenyautók.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Mazda3 Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó










dana | 2011-02-02 08:40 bogyesz részére
Elvileg én úgy tudom más a bajuszkapcsoló, tehát nem csak 1 ködlámpa állás van rajta, hanem 2. Elvileg meg lehet oldani (max. 1 relével) hogy a hátsóval együtt működjön. Hova szeretnéd tenni a ködlámpát? Diesel-né a lökhárítóba nem lehet berakni, mert az intercooler hűtőlevegő útvonalát lezárod ezzel. Csak a fő lámpatestbe berakott ködlámpára van lehetőség.
bogyesz | 2011-02-01 21:24
Tisztelt Mazda-autó!
2005évj. 2.0 CD Mazda első ködlámpával kapcsolatos kérdésem lenne. Kell-e kapcsolót cserélni a beszereléséhez,vagy a hátsóval lehet egyszerre felkapcsolni? A vezetékek ott vannak elöl. Mi a teendő az üzembe helyezéséhez? Válaszukat előre köszönöm!
Norbi88 | 2011-02-01 18:15
üdv!
egy 2005 ös 2.0 cd mazdám van... az utóbbi időben elég sok gond volt vele de kezdünk kilábalni... egy kis infó illetve segitség kellene.
Turbó hiba miatt felrántotta az olajat emiatt turbó illetve dugó+gyűrűcserét kellett csinálni. jelenleg az autó elment 10.000 km-et
A kompresszió jó turbónyomás rendben rendesen össze lett rakva. A motor rendesen kezd bekopni de a fogyasztásom még mindig 9-10 liter körül alakul. Gondoltam az elektronika frissitésre, módositásra de keveset tudok róla hogy ez miben és hogyan módositja a motor működését.Továbbá a kérdés hol van az olaj szint visszajelzőnek az érzékelője, vagy van-e egyáltalán...
mazda-auto.hu | 2011-02-01 12:46 mazda-auto.hu részére
...mechanikus zajok esetén persze más a helyzet.
mazda-auto.hu | 2011-02-01 12:45 nagyand részére
Kis fordulaton munkaütemenként több befecskendezésre is van idő ezekben a nagynyomású rendszerekben. Ezek elsősorban a járáskultúrát javítják, az egyenletesebb égés következtében. Ha ez a rendszer nem tökéletes, akkor elsősorban hangosabb a motor. Persze más hibák miatt is rontják az egyenletesebb égést, így pl. a rosszul időzített/kalibrált kipufogógáz visszavezetés is...
nagyand | 2011-02-01 11:54
Tisztelt Mazda-autó!
Olyan kérdésem lenne, hogy 2003-as M6 Diesel 136LE autóm alacsony fordulatszám tartományban (1000-1800f/p), bármelyik sebesséfokozatban menet közben vagy lámpánál üresbe rakva még alapjáraton is kopogos "csattogos" hangja van.Persze nem hidegen, hanem üzemi hömérsékleten is. Viszont ha gázt adok, kezdek gyorsítani akkor megszünik ez a hang. Kb.1800-as fordulat felett nincs ez a jelenség ott tarhatom a fordulatot fixen nem hallani. Tehát ha 1000-1800 fordulatszám tarományban tartom a sebességet ill. a fordulatot akkor "kopogós-csattogos" hang hallatszik. Mitöl lehetséges?
Válaszukat elöre is köszönöm.
susugaga | 2011-01-31 17:30
Köszi a válaszokat!
dana | 2011-01-31 11:12
Ha nagyon gyenge az lehet attól is persze hogy már "elöregedett" az izzó A xenon fényereje idővel gyengül.
dana | 2011-01-31 11:11 susugaga részére
Én úgy olvastam hogy a Mazda6-nak sajnos gyengéje hogy picit gyengus a Xenon-ja. Gyárilag 4300K-es "izzó" van benne, ami picit sárgás-fehér fényű. A Naphoz legközelebb ez a színhőmérséklet áll, amihez az ember szeme hozzá van szokva, ezért ebben a tartományban látunk a legjobban. Nekem jelenleg 6000K-s izzó van benne. Ennek kékes-fehér fénye van. Bizonyos körülmények között talán jobban látni vele, de valamikor nem...
nicoteen | 2011-01-30 20:56 susugaga részére
Hali!
Nekem is gyári van, a gyári izzók 5 évig bírták, pár hónapja cseréltem. Nekem is olyan volt, amikor felkapcsoltam kékes fehér volt majd 1 perc után sárga lett. Bár az új is ilyen, de gondolom ez azért van mert csak 4300 kelvines.Nekem annyira gyenge volt, hogy ha szembe jött 1 autó akkor semmit nem láttam.Ja és nekem a bal oldali volt a gyengébb.Most kicseréltem, és nagyon fasza lett.