2025. Június 20. Péntek - Rafael

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


bogyesz | 2011-02-01 21:24

Tisztelt Mazda-autó!
2005évj. 2.0 CD Mazda első ködlámpával kapcsolatos kérdésem lenne. Kell-e kapcsolót cserélni a beszereléséhez,vagy a hátsóval lehet egyszerre felkapcsolni? A vezetékek ott vannak elöl. Mi a teendő az üzembe helyezéséhez? Válaszukat előre köszönöm!

Norbi88 | 2011-02-01 18:15

üdv!
egy 2005 ös 2.0 cd mazdám van... az utóbbi időben elég sok gond volt vele de kezdünk kilábalni... egy kis infó illetve segitség kellene.
Turbó hiba miatt felrántotta az olajat emiatt turbó illetve dugó+gyűrűcserét kellett csinálni. jelenleg az autó elment 10.000 km-et
A kompresszió jó turbónyomás rendben rendesen össze lett rakva. A motor rendesen kezd bekopni de a fogyasztásom még mindig 9-10 liter körül alakul. Gondoltam az elektronika frissitésre, módositásra de keveset tudok róla hogy ez miben és hogyan módositja a motor működését.Továbbá a kérdés hol van az olaj szint visszajelzőnek az érzékelője, vagy van-e egyáltalán...

mazda-auto.hu | 2011-02-01 12:46 mazda-auto.hu részére

...mechanikus zajok esetén persze más a helyzet.

mazda-auto.hu | 2011-02-01 12:45 nagyand részére

Kis fordulaton munkaütemenként több befecskendezésre is van idő ezekben a nagynyomású rendszerekben. Ezek elsősorban a járáskultúrát javítják, az egyenletesebb égés következtében. Ha ez a rendszer nem tökéletes, akkor elsősorban hangosabb a motor. Persze más hibák miatt is rontják az egyenletesebb égést, így pl. a rosszul időzített/kalibrált kipufogógáz visszavezetés is...

nagyand | 2011-02-01 11:54

Tisztelt Mazda-autó!
Olyan kérdésem lenne, hogy 2003-as M6 Diesel 136LE autóm alacsony fordulatszám tartományban (1000-1800f/p), bármelyik sebesséfokozatban menet közben vagy lámpánál üresbe rakva még alapjáraton is kopogos "csattogos" hangja van.Persze nem hidegen, hanem üzemi hömérsékleten is. Viszont ha gázt adok, kezdek gyorsítani akkor megszünik ez a hang. Kb.1800-as fordulat felett nincs ez a jelenség ott tarhatom a fordulatot fixen nem hallani. Tehát ha 1000-1800 fordulatszám tarományban tartom a sebességet ill. a fordulatot akkor "kopogós-csattogos" hang hallatszik. Mitöl lehetséges?
Válaszukat elöre is köszönöm.

susugaga | 2011-01-31 17:30

Köszi a válaszokat!

dana | 2011-01-31 11:12

Ha nagyon gyenge az lehet attól is persze hogy már "elöregedett" az izzó A xenon fényereje idővel gyengül.

dana | 2011-01-31 11:11 susugaga részére

Én úgy olvastam hogy a Mazda6-nak sajnos gyengéje hogy picit gyengus a Xenon-ja. Gyárilag 4300K-es "izzó" van benne, ami picit sárgás-fehér fényű. A Naphoz legközelebb ez a színhőmérséklet áll, amihez az ember szeme hozzá van szokva, ezért ebben a tartományban látunk a legjobban. Nekem jelenleg 6000K-s izzó van benne. Ennek kékes-fehér fénye van. Bizonyos körülmények között talán jobban látni vele, de valamikor nem...

nicoteen | 2011-01-30 20:56 susugaga részére

Hali!
Nekem is gyári van, a gyári izzók 5 évig bírták, pár hónapja cseréltem. Nekem is olyan volt, amikor felkapcsoltam kékes fehér volt majd 1 perc után sárga lett. Bár az új is ilyen, de gondolom ez azért van mert csak 4300 kelvines.Nekem annyira gyenge volt, hogy ha szembe jött 1 autó akkor semmit nem láttam.Ja és nekem a bal oldali volt a gyengébb.Most kicseréltem, és nagyon fasza lett.

Kisbundi | 2011-01-30 13:58 susugaga részére

Hogy érted a gyengét? Közvilágításnál meg esős időben? Mert én alig látok valamit ha vizes az aszfalt, viszont autópályán és olyan helyeken ahol nincs világítás sokkal jobb mint a sima.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó