2025. December 19. Péntek - Viola

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


dana | 2011-02-02 08:40 bogyesz részére

Elvileg én úgy tudom más a bajuszkapcsoló, tehát nem csak 1 ködlámpa állás van rajta, hanem 2. Elvileg meg lehet oldani (max. 1 relével) hogy a hátsóval együtt működjön. Hova szeretnéd tenni a ködlámpát? Diesel-né a lökhárítóba nem lehet berakni, mert az intercooler hűtőlevegő útvonalát lezárod ezzel. Csak a fő lámpatestbe berakott ködlámpára van lehetőség.

bogyesz | 2011-02-01 21:24

Tisztelt Mazda-autó!
2005évj. 2.0 CD Mazda első ködlámpával kapcsolatos kérdésem lenne. Kell-e kapcsolót cserélni a beszereléséhez,vagy a hátsóval lehet egyszerre felkapcsolni? A vezetékek ott vannak elöl. Mi a teendő az üzembe helyezéséhez? Válaszukat előre köszönöm!

Norbi88 | 2011-02-01 18:15

üdv!
egy 2005 ös 2.0 cd mazdám van... az utóbbi időben elég sok gond volt vele de kezdünk kilábalni... egy kis infó illetve segitség kellene.
Turbó hiba miatt felrántotta az olajat emiatt turbó illetve dugó+gyűrűcserét kellett csinálni. jelenleg az autó elment 10.000 km-et
A kompresszió jó turbónyomás rendben rendesen össze lett rakva. A motor rendesen kezd bekopni de a fogyasztásom még mindig 9-10 liter körül alakul. Gondoltam az elektronika frissitésre, módositásra de keveset tudok róla hogy ez miben és hogyan módositja a motor működését.Továbbá a kérdés hol van az olaj szint visszajelzőnek az érzékelője, vagy van-e egyáltalán...

mazda-auto.hu | 2011-02-01 12:46 mazda-auto.hu részére

...mechanikus zajok esetén persze más a helyzet.

mazda-auto.hu | 2011-02-01 12:45 nagyand részére

Kis fordulaton munkaütemenként több befecskendezésre is van idő ezekben a nagynyomású rendszerekben. Ezek elsősorban a járáskultúrát javítják, az egyenletesebb égés következtében. Ha ez a rendszer nem tökéletes, akkor elsősorban hangosabb a motor. Persze más hibák miatt is rontják az egyenletesebb égést, így pl. a rosszul időzített/kalibrált kipufogógáz visszavezetés is...

nagyand | 2011-02-01 11:54

Tisztelt Mazda-autó!
Olyan kérdésem lenne, hogy 2003-as M6 Diesel 136LE autóm alacsony fordulatszám tartományban (1000-1800f/p), bármelyik sebesséfokozatban menet közben vagy lámpánál üresbe rakva még alapjáraton is kopogos "csattogos" hangja van.Persze nem hidegen, hanem üzemi hömérsékleten is. Viszont ha gázt adok, kezdek gyorsítani akkor megszünik ez a hang. Kb.1800-as fordulat felett nincs ez a jelenség ott tarhatom a fordulatot fixen nem hallani. Tehát ha 1000-1800 fordulatszám tarományban tartom a sebességet ill. a fordulatot akkor "kopogós-csattogos" hang hallatszik. Mitöl lehetséges?
Válaszukat elöre is köszönöm.

susugaga | 2011-01-31 17:30

Köszi a válaszokat!

dana | 2011-01-31 11:12

Ha nagyon gyenge az lehet attól is persze hogy már "elöregedett" az izzó A xenon fényereje idővel gyengül.

dana | 2011-01-31 11:11 susugaga részére

Én úgy olvastam hogy a Mazda6-nak sajnos gyengéje hogy picit gyengus a Xenon-ja. Gyárilag 4300K-es "izzó" van benne, ami picit sárgás-fehér fényű. A Naphoz legközelebb ez a színhőmérséklet áll, amihez az ember szeme hozzá van szokva, ezért ebben a tartományban látunk a legjobban. Nekem jelenleg 6000K-s izzó van benne. Ennek kékes-fehér fénye van. Bizonyos körülmények között talán jobban látni vele, de valamikor nem...

nicoteen | 2011-01-30 20:56 susugaga részére

Hali!
Nekem is gyári van, a gyári izzók 5 évig bírták, pár hónapja cseréltem. Nekem is olyan volt, amikor felkapcsoltam kékes fehér volt majd 1 perc után sárga lett. Bár az új is ilyen, de gondolom ez azért van mert csak 4300 kelvines.Nekem annyira gyenge volt, hogy ha szembe jött 1 autó akkor semmit nem láttam.Ja és nekem a bal oldali volt a gyengébb.Most kicseréltem, és nagyon fasza lett.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó