2025. Október 31. Péntek - Farkas
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930   
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
 
               
               
               
               
               
               
               
               
              









mazda-auto.hu | 2011-01-24 10:17 LaszloM6 részére
Nem valószínű, hogy valós adat. Több oka is lehet a magas számadatnak. A legegyszerűbben ellenőrizhető, hogy rendszeresen le van-e nullázva az átlagfogyasztás adat. Sokszor megzavarja a számítógépet ha ez nem történik meg.
LaszloM6 | 2011-01-22 17:21
Tisztelt MAzda-auto!
Az lenne a kérdésem, hogy ha az üzemanyag mutatóm már világít, de a computer még mindig 250-300, sőt 350 km-re elegrndő üzemanyagot ír, akkor melyiknek lehet hinni? Reális ebben az esetben a computer? Esetleg egy szoftver frissítés megoldaná a dolgot, vagy valami más?
Köszönöm előre is
mazda-auto.hu | 2011-01-21 08:11 dpf_killer részére
A részecskeszűrős Mazda6-osok esetében nincs választási lehetőség. Jelenleg csak az 5w-30-as többfokozatú motorolajok érhetőek el a megfelelően csökkentett hamutartalommal. Ezek félszintetikus olajok. A 30-as melegoldali index többek között jobb belső hűtést jelent az ugyanolyan nyomáson nagyobb olajmennyiség szállítása következtében. Ha viszont az esetleges kopások miatt már jelentős az olajfogyasztás, akkor itt nem lehet melegen vastagabb olajjal mérsékelni azt. Marad a felújítás.
dpf_killer | 2011-01-20 21:47 mazda-auto.hu részére
260E futásteljesítmény mellett a márkaszervízben tegnap kapott jótállási jegyen/számlán "motorolaj DPF 5W30" szerepel ! Ez most jó vagy nem !? :) Más: első ködlámpa izzót tényleg nem lehet cserélni ? HA kiég mi történik ? M6 2006 2.0L Diesel "Brillant Carbon grey" :):) Köszönet
R1 | 2011-01-20 20:29
Köszönöm szépen a választ!!
mazda-auto.hu | 2011-01-20 20:25 R1 részére
Ha nincs számottevő olajfogyasztás, akkor a legjobb a 100%osan szintetikus 0w-30, ha már van olajfogyasztás, akkor elsősorban 0w-40, vagy 5w-40 motorolajat ajánlunk.
R1 | 2011-01-20 17:58
Kedves Mazda-autó!
Szeretném megtudni milyen motorolajat töltsek a kocsiba 200000km után.2.0 diezel 136 Le.
Válaszát előre is köszönöm!!
toget | 2011-01-18 12:51 mazda-auto.hu részére
rendben, köszönöm. Egy utolsó kérdésem még lenne: a magasságállító motor az rajta van a vetítőlencsén, vagy az külön van? Tehát a xenonból kerül át, vagy a halogéné marad benne?
dana | 2011-01-18 12:27 mazda-auto.hu részére
Hello! Már kérdeztem korábban, hogy a búrát mennyire fogja a gyári ragasztó (kötőanyag) Melegítéssel szépen elválik?
mazda-auto.hu | 2011-01-18 12:17 toget részére
Igen, de mindenképpen szét kell szedni a fényszórót.