2025. Június 20. Péntek - Rafael
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Kísérleti, és prototípus Mazda wankel motorok.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Tisztább égés, kisebb fogyasztás, kevesebb korom, és lerakódás. ECO-TAK.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
toget | 2011-01-18 12:11 mazda-auto.hu részére
De akkor lényegében minden ugyan az marad, mintha a Xenon házat beraknám a halogén helyére.. Vagy rosszul értelmezem? A vetítőlencse nem rakható át önmagában?
mazda-auto.hu | 2011-01-18 12:06 DOXA részére
Köszönjük a visszajelzést!
mazda-auto.hu | 2011-01-18 12:06 toget részére
A külső búra kivételével minden. Vagyis a külső plexi búrát leválasztjuk a házról.
DOXA | 2011-01-18 06:46 mazda-auto.hu részére
Köszönöm, a bal első zárat kellett cserélnem.
Becsületes (pesti) alkatrész kereskedő mondta, sokat eladnak belőle, gyenge pontja a rendszernek.
toget | 2011-01-17 21:31
Kedves Mazda-Autó,
köszönöm az eddigi segítségüket! Lenne még egy dolog, amit tisztába szeretnék tenni:
Önök ezt írták még a múltkor: "A Xenonos lámpatest hátsó háza, így a projektor-tükör egység viszont átrakható a Halogénes lámpatestbe pl. egy bontott-törött Xenonos fényszóróból."
Ezzel kapcsolatban érdekelne, hogy pontosan mi kerül át az egyikből a másikba? Továbbá, hogy ez mennyire macerás művelet? A foglalat is átkerül ezáltal, vagy az marad a régi?
Köszönettel, toget!
mazda-auto.hu | 2011-01-17 12:19 dana részére
Logikusan gondolkozol, hiszen minél nagyobb fokozatban van az autó gyorsítás közben, annál nagyobb a fordulatszámra vetített üzemanyag igény. Tehát felsőbb fokozatban hamarabb jelentkezik, ha nincs elegendő utánpótlás.
mazda-auto.hu | 2011-01-17 12:16 toget részére
A benzinesekre nem jellemző az eltömődés. Inkább érdemes a gyertyákat a gyári 100000 km-nél hamarabb cserélni, illetve a levegőszűrőt is gyakrabban cserélni. A fojtószelep környékét csak takarítani kell.
dana | 2011-01-17 11:01
Üdv! A múltkor kérdeztem a gázolaj dermedésével összefügghető problémát. Azt amikor nagyon hideg volt -15 fok, és kevés gázolaj volt a tankban pár száz méter megtétele után rángatni kezdett a jármű, 3-asba már be se tudtam rakni, mert lefuladt. A gázolaj-szűrő cserét javasoltad. Még nem cseréltem ki, de még olyan kérdésem lenne, hogy összefüggésben lehet ezzel az, hogy gyorsításkor 3-asban 3500-4000 fordulat között úgy megtorpan az autó, mintha le lenne szabályozva. 4-esben ez már 3000-es fordulatnál elő jön. Szerintem összefüggés lehet a gázolajszűrő elhasználódottsága és ez között. Szerinted? Köszi!
toget | 2011-01-16 20:35
Kedves Mazda-Autó,
affelől szeretnék érdeklődni, hogy egy 1.8 -as benzines motornál mit érdemes kitisztítani, ellenőrizni, cserélni, ami az idő/km múlásával visszavehet a teljesítményből? Teszem azt kipufogó, pillangószelep, stb.
Köszönettel, toget!
koklar1 | 2011-01-15 19:18 zsigi részére
Szia.Nekem vagy egy hibátlan bontott,konplett önindítóm.Ha érdekel írj:k.z.laszlo@gmail.com