2025. December 18. Csütörtök - Auguszta

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-01-18 12:17 toget részére

Igen, de mindenképpen szét kell szedni a fényszórót.

toget | 2011-01-18 12:11 mazda-auto.hu részére

De akkor lényegében minden ugyan az marad, mintha a Xenon házat beraknám a halogén helyére.. Vagy rosszul értelmezem? A vetítőlencse nem rakható át önmagában?

mazda-auto.hu | 2011-01-18 12:06 DOXA részére

Köszönjük a visszajelzést!

mazda-auto.hu | 2011-01-18 12:06 toget részére

A külső búra kivételével minden. Vagyis a külső plexi búrát leválasztjuk a házról.

DOXA | 2011-01-18 06:46 mazda-auto.hu részére

Köszönöm, a bal első zárat kellett cserélnem.
Becsületes (pesti) alkatrész kereskedő mondta, sokat eladnak belőle, gyenge pontja a rendszernek.

toget | 2011-01-17 21:31

Kedves Mazda-Autó,

köszönöm az eddigi segítségüket! Lenne még egy dolog, amit tisztába szeretnék tenni:

Önök ezt írták még a múltkor: "A Xenonos lámpatest hátsó háza, így a projektor-tükör egység viszont átrakható a Halogénes lámpatestbe pl. egy bontott-törött Xenonos fényszóróból."

Ezzel kapcsolatban érdekelne, hogy pontosan mi kerül át az egyikből a másikba? Továbbá, hogy ez mennyire macerás művelet? A foglalat is átkerül ezáltal, vagy az marad a régi?

Köszönettel, toget!

mazda-auto.hu | 2011-01-17 12:19 dana részére

Logikusan gondolkozol, hiszen minél nagyobb fokozatban van az autó gyorsítás közben, annál nagyobb a fordulatszámra vetített üzemanyag igény. Tehát felsőbb fokozatban hamarabb jelentkezik, ha nincs elegendő utánpótlás.

mazda-auto.hu | 2011-01-17 12:16 toget részére

A benzinesekre nem jellemző az eltömődés. Inkább érdemes a gyertyákat a gyári 100000 km-nél hamarabb cserélni, illetve a levegőszűrőt is gyakrabban cserélni. A fojtószelep környékét csak takarítani kell.

dana | 2011-01-17 11:01

Üdv! A múltkor kérdeztem a gázolaj dermedésével összefügghető problémát. Azt amikor nagyon hideg volt -15 fok, és kevés gázolaj volt a tankban pár száz méter megtétele után rángatni kezdett a jármű, 3-asba már be se tudtam rakni, mert lefuladt. A gázolaj-szűrő cserét javasoltad. Még nem cseréltem ki, de még olyan kérdésem lenne, hogy összefüggésben lehet ezzel az, hogy gyorsításkor 3-asban 3500-4000 fordulat között úgy megtorpan az autó, mintha le lenne szabályozva. 4-esben ez már 3000-es fordulatnál elő jön. Szerintem összefüggés lehet a gázolajszűrő elhasználódottsága és ez között. Szerinted? Köszi!

toget | 2011-01-16 20:35

Kedves Mazda-Autó,

affelől szeretnék érdeklődni, hogy egy 1.8 -as benzines motornál mit érdemes kitisztítani, ellenőrizni, cserélni, ami az idő/km múlásával visszavehet a teljesítményből? Teszem azt kipufogó, pillangószelep, stb.

Köszönettel, toget!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó