2025. December 18. Csütörtök - Auguszta

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-01-13 12:35 Kisbundi részére

Igen, a lámpák ugyanazok.

mazda-auto.hu | 2011-01-13 12:34 gulyas_peter részére

Még-még elmegy, hiszen 1000km-re vetítve nem sok. Valószínűleg már vannak tökéletlenségek a turbó csapágyazásánál, vagy a szelepszár szimeringeknél, de lhete, hogy a túl sok koksz miatt nem dolgoznak 100%-kosan az olajlehúzó gyűrűk.

dana | 2011-01-13 12:29 mazda-auto.hu részére

A 1,6 VTI (160LE) Civic-emben 5000-ként cseréltem az olajat! :) Mondták hogy bolond vagyok, de hát ez van. Az olajat, mivel kitapasztaltam olyan 2500km-ként öntöm utána 2,5dl-eket. És 10.000km-nél meg full csere. A szűrőre gondoltam én is, ki is cserélem hétvégén.

Kisbundi | 2011-01-13 12:28

Most láttam egy törött MPS-t. http://www.hasznaltauto.hu/galeria/3320-4350518-31-0-0
Bár nem hiszem hogy az autókereskedő alkatrészeket eladna az autóból, de a hátsó lámpája egy az egyben cserélhető ugye?
A középkonzolt is kicserélném erre a feketére, de az sérültnek tűnik.

gulyas_peter | 2011-01-13 12:23 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda-autó!

Én is 10.000 ként cserélek olajat, Shell Helix 5W40et használok. A kocsi 2004es 121 LE, 1,7l olaj fogyott 10000 km alatt!

Ez még elviselhető arány??

Inkább rövidtávú városi használatban van a kocsi!

Kisbundi | 2011-01-13 12:20 mazda-auto.hu részére

Köszi a választ. Fekete az autó, szóval a fekete nekem tökéletes. Olyanra akarom mint az mps. A hátsó lámpa már macerásabbnak tűnik, de egy próbát megér.

mazda-auto.hu | 2011-01-13 11:22 dana részére

1 liter olajfogyasztás az említett körülmények mellett egy 240000 futott turbódízel motorban nem sok 10000km-en. Esetleg tovább csökkenthető - és ez lenne egészséges -, ha 5000km-nél az a kb 0,5 litert pótolod.
A rángatás oka elsődlegesen lehet a gázolajszűrő, de más is. Télen a magyar töltőállomásokon van dermedésgátló a gázolajban, az elég szokott lenni ezekben a nem túl kemény mostani hidegekben, ha jó az autó rendszere.

A 10000 km-es olajcsere igen dícséretes és követendő példa.

dana | 2011-01-13 11:21 mazda-auto.hu részére

Az első lámpatest szétszedése mennyire veszélyes dolog? Látom körbe van ragazstva, melegítéssel ez könnyen elválik? Nekem belehulott vagy 2db kis T10-es izzó :) Meg picit poros is....

mazda-auto.hu | 2011-01-13 11:14 Kisbundi részére

Én a foncsor sötétítésére gondoltam, nem pedig a plexi lámpabúráéra. Ahogy az az MPS-en is van. Ehhez persze szét kell szedni a fényszórót. Akkor már bármilyen mérsékelten hőálló matt fekete festék megfelel, de lehet akár az autó színére is fényezni, hogy még egyedibb legyen. A hátsó lámpák nem szétszedhetőek, így esetleg a "kör" alakú világító részek kimaszkolásával lehet a külső búrát "füstös" lakkal kezelni.

mazda-auto.hu | 2011-01-13 11:11 gulyas_peter részére

Viszonylag egyszerűen, "házilag" is kivehető a levegőszűrő, így érdemes megmérni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó