2025. Június 14. Szombat - Vazul
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
A Ford kiszáll?
MOTOROLAJ 1-4.
A Mazda szponzorálja Babos Tímeát
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda logó történelem.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
Fecó | 2009-09-28 11:42 Fecó részére
Ja még annyi,a füsttől lehet komolyabb a gond.De jó hógy nem égett ki az autód.
Egyébként ha az ember kicsit gyakorlatias,ezt megépíteni nem egy nagy vasis-das.
Fecó | 2009-09-28 11:06 kokolaci részére
Üdv.
Én hatost(F/L) rendszeresen használom fútóval,és mint mindenre,elég háklis vagyok,az elektrómossága ennél is oken kell működjőn.A hegesztésenkivül mindent én csináltam 2 éve,(bár nem én vittem hatósági vizsgára,de mondták nagyon ott van,annyit tudok nem volt ok hogy ne gúrúlhason).
Mivel a csatlakozót forditva is be lehet dugni,de mint az aljzat mint a dugó meg is van jejőlve,és annyira meg nem kophat le a jelölés,itt vétettél kisebb hibát,(ez indokolja villógás cseréjét.De a füstöt a nem megfelelő biztosíték okozza,ezt minden féleképp át kell nézni.Az adott áramkörre minndi legyen megfelelő a biztosíték,(bár villamosságisok tudnak 1-2 okosságot.
Az F/L M6-nál pedig nem szabad gyújtáson össze dugni.
Bocsi.
kokolaci | 2009-09-28 09:38
Tisztelt Mazda-autó !
A következő esemény történt velem:
Utánafutót kötöttem a mazda 6-om után.
Induláskor természetesen ellenőriztem a lámpákat és irányjelzőket.
Először, ha jobbra irányjeleztem, akkor a futó balra jelzett, megfordítottam a csatlakozót és utána már minden rendben volt, igaz egyik hátsó helyzetjelző nem égett, de fékezésre működött.
Mentem vle kb 30 km-t és egyszercsak elkezdtek kivillanni a hibajelzések a műszerfalon (az összes). Megálltam, majd leállítottam az autót, az autó leblokkolt, kormányzár bekattant, riasztó megszólalt, duda folyamatosan ment. Nem reagált semmire, mindez 10 percig, majd abbahagyta. Utána láttam, hogy az elektoromos kapcsolóktól füst jön ki.
A vége trailer és szervíz.
Az volna a kérdésem, hogy mindez lehetséges-e attól, hogy az utánfutó volt kötve az autóra.
(Előtte, utána húzta másik autó az utánfutót és annál nem jelentkezett a hiba, volt vectra C és astra H után kötve is, illetve régi autók után is.)
Előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2009-09-28 08:51 Hanzlik részére
Az első generációnál csak annyira kell odafigyelni, mint más autók esetében.
mazda-auto.hu | 2009-09-28 08:49 Élõati részére
A Mazdákban alkalmazott monitorok NTSC rendszerűek, Európában pedig Pal/Secam rendszer a használatos. Az éjjellátás megvalósításához infrás, NTSC-s kamerára van szükség. Dvd lejátszóból szintén olyan kellene, ami a Észak-Amerikából, vagy pl. Japánból származik, mivel ott NTSC a szabvány. Ha ezek megvannak, akkor a többi nem probléma, mivel A/V kapcsolónk van raktáron.
Egyébként az nem elég, hogy egy DVD NTSC lemezt is lejátszik, ettől még Pal rendszerű a kijövő jel.
Hanzlik | 2009-09-27 12:05
Szia. szeretném megkérdezni hogy nehéz a Mazda 6-ra vonóhorgot szerelni. csináltam már más autokon de még ilyenen nem. mire kell oda figyelni? a választ előre is köszi
Élõati | 2009-09-25 21:45
Tisztelt Mazda-autó !
Részben megtaláltam a kérdésem második felére a választ ( http://www.mazda-auto.hu/dvd-tv-film-mazda-navigacio.html )
Elgondolkodtató mert nem látom a végét , és utána kell néznem hogy a DVD lejátszóm NTSC rendszerű-e ( az egyik talán ).
Élõati | 2009-09-25 21:16
Tisztelt Mazda-autó !
Olvastam hogy egy M6-ba éjjellátó infra kamerát szereltek hátra.Ez olyasmi mint amiket előre szerelnek a BMW-kbe NIGHT VISION néven?
Vagy csak a tolatás segitségére szolgál?
17000Ft a kamera és a beszerelés mennyi lenne?
Valamint lehet -e a gyári navigációs monitorra kötni ( kép bemenet van-e) vagy kiegészitőt kell ahoz vásárolni, ha igen akkor gondolom akár kettő videó bemenetet is lehet csinálni?( mondjuk a másik egy meglévő DVD lejátszónak )
Köszi : Élőati
Ricsi | 2009-09-25 13:04
Szia mazda-auto!
Egy kérdésem lenne. Tapasztaltatok olyat (M6 diesel 136LE, 2004, nincs DPF), hogy a piros lámpánál az alapjárat hirtelen felugrik 1100-ra, utána visszaesik rendesre ha rálépek a gázra vagy várok kb.20 másodpercet. Mi lehet ez? Kezdjek gyűjteni?:-)
Az alapjáratom már 60e km előttől hidegen bizonytalan. Már ezt megszoktam. De ezt a felpörgést egyre gyakrabban csinálja, melegen csak. Valaki tapasztalt már ilyet? Nem emlékszem a fórumból ilyen írásra.
Köszi!
Ricsi
mazda-auto.hu | 2009-09-24 15:53 dobaki2 részére
Egyelőre nem tudunk róla, hogy típushiba lenne. A zajból esetleg lehetne következtetni. Talán a szivattyú olajellátásával van a probléma.
Ha nem gyengül a rásegítés, akkor lehet, hogy tényleg várni kellene vele. Ha fokozódik a zaj,talán könnyebb lesz az okára rájönni.