2025. Június 25. Szerda - Vilmos
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
poppec | 2009-09-18 22:12
Üdv mazda-auto.hu!
2002-es, 136LE dizel, M6 kombi a páciens.
A bal hátsó féknyeregnél megrepedt vmikor egy gumi tömítés és a beszivárgó víz+rozsda szép lassan tönkretette a tűgörgőket. Szerelőm szerint féknyereg felújító készlettel helyre lehet még hozni. Érdeklődnék, hogy forgalmaznak-e ilyet, ill. mennyibe kerül? Ha esetleg nem, akkor milyen lehetőségeim vannak még? Válaszát előre is köszönöm!
Üdv, T. Péter
Nagyi86 | 2009-09-18 15:54 mazda-auto.hu részére
Köszönöm!
Hétfőn kiderül,hogy mi a probléma!
Nektek van raktáron ezekből a cuccokból?
Köszönettel:Nagyi
N.I. | 2009-09-18 15:43
Hello !
Köszönöm a gyors segítséget mindenkinek.
sajna valami bosszantó dolog ma is előjött .
2,0 diesel 143LE DPF
hidegen indulás utánn 2.fokozatba 1000 és 2000 fordulat között enyhe rántások vannak a kocsiba, melegen és felsőbb tartományba minden OK.
mi lehet ez ?
- befecskendező ?
- légtömegmérő ?
- gázolajszörő ?
mazda-auto.hu | 2009-09-18 15:12 Nagyi86 részére
Az új 350000,-Ft a majdnem új 130000,-, a valószínűleg hibás alkatrész kb. 40000,-Ft.
Nagyi86 | 2009-09-18 14:19
Mennyit kóstál egy új ill. majdnem új magasnyomású szivattyú???
Vagy a szivattyúnál van egy szelep az mennyibe kerül???
mazda-auto.hu | 2009-09-18 08:37 Nagyi86 részére
Nagy valószínűséggel a nagynyomású üzemanyag pumpával, vagy annak egy részegységével van gond.
Van új és "majdnem új" pumpánk, illetve alkatrészünk is.
Nagyi86 | 2009-09-18 07:24
Sziasztok!
Egy kis problémám lépettfel!
Amikor elindítom az autót(mazda 6 ,2003-as 2000ccm ,120 le) nincs alapjárat és egyből leáll, és ha elindul akkor nem megy rendesen az autó néha be is szaggat!
Már kimostuk a tankot, kicseréltük a gázolajszűrő!
Lehet az, hogy az üzemanyagpumpa nem nyom elég üzemanyagot??
Ha valakitud segíten annak előre is köszi!
Fecó | 2009-09-17 17:54 N.I. részére
Üdv.
Az enyémnél is pont a keménység van kuplungilag,(szerintem normális ennél a dieselnél).A kormány kottyanás,az nem normális az enyémnél-se,de van,és zavar,és lejárt a gari,a napokban,és nem te vagy ezzel a gondal az egyetlen F/L M6 gazdi.Míg garis volt,említettem ezt a kormány,de igazán nem akratam javítatni,esetleg még rosszabbá teszik,aztán meg szaladgáljak ebből ki folyólag a szervizbe,hogy igy-se jó ugy-se jó,inkább igy marad.Ha majd az agyamra megy,akkor privátilag,valaki rá néz,és ha lehet egyszerüen orvosolja.
Szűrőileg meg az van amit a Mazda-autó mond.
mazda-auto.hu | 2009-09-17 15:30 N.I. részére
Hivatalosan az olajszűrő van előírva, de gyakran szükség van a levegőszűrő, és a pollenszűrő cseréjére is.
A gázolajszűrőt 40e km-nél nem kell cserélni.
A dízelek pedáljának működtetése nagyobb erőt igényel, de hogy ez most túl nagy vagy nem, így látatlanban nem lehet eldönteni. Amennyiben garanciális az autó, akkor nagy valószínűséggel térítésmentes a javítás. Biztosat viszont csak a körülmények és a hiba ismeretében lehet írni.
N.I. | 2009-09-17 13:20
Hello !
-tudja valaki milyen szűrőket cserélnek M6 nál 40 e szerviznél ? ( főleg az érdekel ,cserélnek-e gázolaj szűröt is vagy nem )
valamint
- kb.40 e km van a kocsiba és a kuplungja nagyon kemény ( nehéz benyomni a pedált ) ez szériajelenség vagy munkahengerprobléma ? ha igen aakor ez garis javítás ?
2008 as régi kasztnis M6 ról lenne szó. ( 2,0 diesel 6 seb.)
választ előre is köszi.