2025. Június 25. Szerda - Vilmos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


poppec | 2009-09-18 22:12

Üdv mazda-auto.hu!

2002-es, 136LE dizel, M6 kombi a páciens.
A bal hátsó féknyeregnél megrepedt vmikor egy gumi tömítés és a beszivárgó víz+rozsda szép lassan tönkretette a tűgörgőket. Szerelőm szerint féknyereg felújító készlettel helyre lehet még hozni. Érdeklődnék, hogy forgalmaznak-e ilyet, ill. mennyibe kerül? Ha esetleg nem, akkor milyen lehetőségeim vannak még? Válaszát előre is köszönöm!
Üdv, T. Péter

Nagyi86 | 2009-09-18 15:54 mazda-auto.hu részére

Köszönöm!

Hétfőn kiderül,hogy mi a probléma!
Nektek van raktáron ezekből a cuccokból?

Köszönettel:Nagyi

N.I. | 2009-09-18 15:43

Hello !
Köszönöm a gyors segítséget mindenkinek.
sajna valami bosszantó dolog ma is előjött .
2,0 diesel 143LE DPF
hidegen indulás utánn 2.fokozatba 1000 és 2000 fordulat között enyhe rántások vannak a kocsiba, melegen és felsőbb tartományba minden OK.
mi lehet ez ?
- befecskendező ?
- légtömegmérő ?
- gázolajszörő ?

mazda-auto.hu | 2009-09-18 15:12 Nagyi86 részére

Az új 350000,-Ft a majdnem új 130000,-, a valószínűleg hibás alkatrész kb. 40000,-Ft.

Nagyi86 | 2009-09-18 14:19


Mennyit kóstál egy új ill. majdnem új magasnyomású szivattyú???
Vagy a szivattyúnál van egy szelep az mennyibe kerül???

mazda-auto.hu | 2009-09-18 08:37 Nagyi86 részére

Nagy valószínűséggel a nagynyomású üzemanyag pumpával, vagy annak egy részegységével van gond.

Van új és "majdnem új" pumpánk, illetve alkatrészünk is.

Nagyi86 | 2009-09-18 07:24

Sziasztok!

Egy kis problémám lépettfel!
Amikor elindítom az autót(mazda 6 ,2003-as 2000ccm ,120 le) nincs alapjárat és egyből leáll, és ha elindul akkor nem megy rendesen az autó néha be is szaggat!
Már kimostuk a tankot, kicseréltük a gázolajszűrő!
Lehet az, hogy az üzemanyagpumpa nem nyom elég üzemanyagot??

Ha valakitud segíten annak előre is köszi!

Fecó | 2009-09-17 17:54 N.I. részére

Üdv.
Az enyémnél is pont a keménység van kuplungilag,(szerintem normális ennél a dieselnél).A kormány kottyanás,az nem normális az enyémnél-se,de van,és zavar,és lejárt a gari,a napokban,és nem te vagy ezzel a gondal az egyetlen F/L M6 gazdi.Míg garis volt,említettem ezt a kormány,de igazán nem akratam javítatni,esetleg még rosszabbá teszik,aztán meg szaladgáljak ebből ki folyólag a szervizbe,hogy igy-se jó ugy-se jó,inkább igy marad.Ha majd az agyamra megy,akkor privátilag,valaki rá néz,és ha lehet egyszerüen orvosolja.
Szűrőileg meg az van amit a Mazda-autó mond.

mazda-auto.hu | 2009-09-17 15:30 N.I. részére

Hivatalosan az olajszűrő van előírva, de gyakran szükség van a levegőszűrő, és a pollenszűrő cseréjére is.

A gázolajszűrőt 40e km-nél nem kell cserélni.

A dízelek pedáljának működtetése nagyobb erőt igényel, de hogy ez most túl nagy vagy nem, így látatlanban nem lehet eldönteni. Amennyiben garanciális az autó, akkor nagy valószínűséggel térítésmentes a javítás. Biztosat viszont csak a körülmények és a hiba ismeretében lehet írni.

N.I. | 2009-09-17 13:20

Hello !

-tudja valaki milyen szűrőket cserélnek M6 nál 40 e szerviznél ? ( főleg az érdekel ,cserélnek-e gázolaj szűröt is vagy nem )

valamint

- kb.40 e km van a kocsiba és a kuplungja nagyon kemény ( nehéz benyomni a pedált ) ez szériajelenség vagy munkahengerprobléma ? ha igen aakor ez garis javítás ?

2008 as régi kasztnis M6 ról lenne szó. ( 2,0 diesel 6 seb.)

választ előre is köszi.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó