2025. December 18. Csütörtök - Auguszta

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


DOXA | 2009-09-13 07:36

Tisztelt Mazda Autó!
Amennyiben lehetséges, szeretnék élni a lehetőséggel én is.
( DPF rendszer működéséről van egy kis füzet, melyet a márkakereskedőktől be lehet szerezni. A DPF fórumunkban is van elég sok információ. Email címre a füzet szkennelt változatát el tudom küldeni.)
Köszönettel: doxa@vnet.hu

mazda-auto.hu | 2009-09-11 09:55 Ricsi részére

20718,-Ft és 26240,-Ft a két fékbetét garnitúra, a munkadíj pedig 13200,-Ft.

Ricsi | 2009-09-11 09:43 mazda-auto.hu részére

Bocs:
2004-es 136 LE diesel kombi.
Köszi!

mazda-auto.hu | 2009-09-11 07:51 rm250 részére

Az olajpumpa 145507,-Ft.

rm250 | 2009-09-10 20:03

Tisztelt Mazda-Auto !

2003 M6 136 Le dieselhez olajpumpa mennyibe kerül ?
VÁlaszukat előre is köszönöm !

mazda-auto.hu | 2009-09-10 08:22 Ricsi részére

Milyen évjáratú, melyik motor van benne?

Ricsi | 2009-09-10 08:12

Szia mazda-auto:
tájékoztatásul megírnád, kb.mennyibe kerül nálatok első-hátsó fékbetét csere M6-on? Anyag+munkadíj, csak betét érdekelne.
Köszi,
Ricsi

mazda-auto.hu | 2009-09-09 08:18 dobaki2 részére

Ebben csak az a furcsa, hogy a 2008. Október 22-e után gyártott autók (Mazda5, Mazda6 CD 2,0) már eleve ezzel a programmal futnak, így jöttek ki a gyárból.

dobaki2 | 2009-09-08 15:59 Lator69 részére

Nekem is átprogramozták a 2008-as diesel kombimat. Azóta hangosabb lett a turbo, és nem halkabb! Ha nincs problémád vele, akkor ne programoztasd át! A programozást követően egy furcsa búgó hangot ad a turbó, már a csere is felmerült a szervízben, de egyenlőre amig nem lóg a csapágy addig nincs garanciában csere. A szerelők is tanácstalanok. Azt mondták járjak vele, majd előjön a hiba.

mazda-auto.hu | 2009-09-08 15:59 Lator69 részére

Az érintett autóknál előfordulhat, hogy bizonyos üzemi feltételek mellett a turbófeltöltő járókerekének lapátjain a kipufogó oldalon rezonancia jelenség lép fel amely szokatlan hangot vagy átmeneti erőtlenséget okoz de komolyabb módon nem befolyásolja a motor működését.

Az új program ezt a jelenséget küszöböli ki.

Ez egyébként nem visszahívás, hanem a következő szervizlátogatáskor végre kell hajtani. Természetesen ingyenes.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó