2025. Október 18. Szombat - Lukács

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-09-11 09:55 Ricsi részére

20718,-Ft és 26240,-Ft a két fékbetét garnitúra, a munkadíj pedig 13200,-Ft.

Ricsi | 2009-09-11 09:43 mazda-auto.hu részére

Bocs:
2004-es 136 LE diesel kombi.
Köszi!

mazda-auto.hu | 2009-09-11 07:51 rm250 részére

Az olajpumpa 145507,-Ft.

rm250 | 2009-09-10 20:03

Tisztelt Mazda-Auto !

2003 M6 136 Le dieselhez olajpumpa mennyibe kerül ?
VÁlaszukat előre is köszönöm !

mazda-auto.hu | 2009-09-10 08:22 Ricsi részére

Milyen évjáratú, melyik motor van benne?

Ricsi | 2009-09-10 08:12

Szia mazda-auto:
tájékoztatásul megírnád, kb.mennyibe kerül nálatok első-hátsó fékbetét csere M6-on? Anyag+munkadíj, csak betét érdekelne.
Köszi,
Ricsi

mazda-auto.hu | 2009-09-09 08:18 dobaki2 részére

Ebben csak az a furcsa, hogy a 2008. Október 22-e után gyártott autók (Mazda5, Mazda6 CD 2,0) már eleve ezzel a programmal futnak, így jöttek ki a gyárból.

dobaki2 | 2009-09-08 15:59 Lator69 részére

Nekem is átprogramozták a 2008-as diesel kombimat. Azóta hangosabb lett a turbo, és nem halkabb! Ha nincs problémád vele, akkor ne programoztasd át! A programozást követően egy furcsa búgó hangot ad a turbó, már a csere is felmerült a szervízben, de egyenlőre amig nem lóg a csapágy addig nincs garanciában csere. A szerelők is tanácstalanok. Azt mondták járjak vele, majd előjön a hiba.

mazda-auto.hu | 2009-09-08 15:59 Lator69 részére

Az érintett autóknál előfordulhat, hogy bizonyos üzemi feltételek mellett a turbófeltöltő járókerekének lapátjain a kipufogó oldalon rezonancia jelenség lép fel amely szokatlan hangot vagy átmeneti erőtlenséget okoz de komolyabb módon nem befolyásolja a motor működését.

Az új program ezt a jelenséget küszöböli ki.

Ez egyébként nem visszahívás, hanem a következő szervizlátogatáskor végre kell hajtani. Természetesen ingyenes.

Lator69 | 2009-09-08 15:43

Köszönet mazda-auto.hu!

Ez milyen programozás? Más paramétert is érint a turbó hangján kívül, mert abból nem hallok semmit? Van esetleg valami hivatkozási alap a szervizben, vagy saját kérésemre pénzért megejtik?
Rémlik, hogy talán itt olvastam erről valamit korábban, de sajnos nem emlékszem a részletekre és hiába olvasok vissza, nem találom.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó