2025. December 18. Csütörtök - Auguszta
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda 3 Sport 2.0i
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Mazda3 Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó










N.I. | 2009-09-17 13:20
Hello !
-tudja valaki milyen szűrőket cserélnek M6 nál 40 e szerviznél ? ( főleg az érdekel ,cserélnek-e gázolaj szűröt is vagy nem )
valamint
- kb.40 e km van a kocsiba és a kuplungja nagyon kemény ( nehéz benyomni a pedált ) ez szériajelenség vagy munkahengerprobléma ? ha igen aakor ez garis javítás ?
2008 as régi kasztnis M6 ról lenne szó. ( 2,0 diesel 6 seb.)
választ előre is köszi.
mazda-auto.hu | 2009-09-15 16:49 Zsozsó részére
Kicsit félreérthető volt. Tehát motortartó, és-vagy váltótartó bak hibára gyanakszunk.
Zsozsó | 2009-09-15 16:42
Bocsi! Félreértettem a "motor... hiba" tagolást.
Zsozsó | 2009-09-15 16:41 mazda-auto.hu részére
Meglepődnék, és nagyon csalódnék egy "japán autó"-ban ha egy évesen 40e km-rel már motor hibára kellene gondodolni. Még egy plusz információ, hogy amikor kinyomom a kuplungot, megváltozik, és mélyebbé, öblösebbé válik a motor hangja.
Várok mástól is hozzáértő véleményt! Köszi
mazda-auto.hu | 2009-09-15 16:17 Zsozsó részére
A leírás alapján motor és-vagy váltótartó bak hibára gyanakodnánk, de így látatlanban nehéz megítélni.
Zsozsó | 2009-09-15 15:38
T. Mazda-Autó!
Egy éves dízel 6-osom néhány napja produkálja, hogy indítózáskor, és a motor leállításakor érezhetően "megremegteti" a kasztnit, és kopogást hallok a motor felől. Ha már jár a motor minden rendben, síma a járása, még alacsony sebességnél, és fordulaton is. ("Teherautósan" indul és áll le.) Lehetséges, hogy a kettős töm. lendkerékkel van gond, vagy v.melyik motortartó bak ment tönkre? A jelenség konzekvens, és korábban semmi hasonlót nem tapasztaltam. Köszi
ÜVEGNYÚL | 2009-09-15 13:56
sziasztok fórumozók!
kicsit előre szeretnék gondolkodni szervizzel kapcsolatban.ügyeskedni próbálok!arra lennék kiváncsi,hogy m6 hoz milyen másik régebbi típus alkatrészeit lehet felhasználni.olyanokra gondolok mint pl féktárcsa,fékbetét...
DOXA | 2009-09-14 20:20 mazda-auto.hu részére
T Mazda-auto!
Köszönöm a DPF adatokat.
Tisztelettel: doxa
Fecó | 2009-09-14 19:15
Üdv Mazdások,és Mazda-autó.
Azt szeretném tudni valakitől.
Az F/L M6,nem xenon lámpás(TE),de nem is szeretném átalakitani.Arra gondoltam,el érhető árú,tartos tompított ízzóra cserélném az eredetit,hideg fehér,de valami kékesre.Csak nem tudom milyet,hol,és hogy érdemes-e?
parkirba hideg fehér van,és egész más/jó a szine.
Köszi.
mazda-auto.hu | 2009-09-14 08:26 DOXA részére
Elment.