2025. Június 25. Szerda - Vilmos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-09-15 16:49 Zsozsó részére

Kicsit félreérthető volt. Tehát motortartó, és-vagy váltótartó bak hibára gyanakszunk.

Zsozsó | 2009-09-15 16:42

Bocsi! Félreértettem a "motor... hiba" tagolást.

Zsozsó | 2009-09-15 16:41 mazda-auto.hu részére

Meglepődnék, és nagyon csalódnék egy "japán autó"-ban ha egy évesen 40e km-rel már motor hibára kellene gondodolni. Még egy plusz információ, hogy amikor kinyomom a kuplungot, megváltozik, és mélyebbé, öblösebbé válik a motor hangja.
Várok mástól is hozzáértő véleményt! Köszi

mazda-auto.hu | 2009-09-15 16:17 Zsozsó részére

A leírás alapján motor és-vagy váltótartó bak hibára gyanakodnánk, de így látatlanban nehéz megítélni.

Zsozsó | 2009-09-15 15:38

T. Mazda-Autó!
Egy éves dízel 6-osom néhány napja produkálja, hogy indítózáskor, és a motor leállításakor érezhetően "megremegteti" a kasztnit, és kopogást hallok a motor felől. Ha már jár a motor minden rendben, síma a járása, még alacsony sebességnél, és fordulaton is. ("Teherautósan" indul és áll le.) Lehetséges, hogy a kettős töm. lendkerékkel van gond, vagy v.melyik motortartó bak ment tönkre? A jelenség konzekvens, és korábban semmi hasonlót nem tapasztaltam. Köszi

ÜVEGNYÚL | 2009-09-15 13:56

sziasztok fórumozók!
kicsit előre szeretnék gondolkodni szervizzel kapcsolatban.ügyeskedni próbálok!arra lennék kiváncsi,hogy m6 hoz milyen másik régebbi típus alkatrészeit lehet felhasználni.olyanokra gondolok mint pl féktárcsa,fékbetét...

DOXA | 2009-09-14 20:20 mazda-auto.hu részére

T Mazda-auto!
Köszönöm a DPF adatokat.
Tisztelettel: doxa

Fecó | 2009-09-14 19:15

Üdv Mazdások,és Mazda-autó.
Azt szeretném tudni valakitől.
Az F/L M6,nem xenon lámpás(TE),de nem is szeretném átalakitani.Arra gondoltam,el érhető árú,tartos tompított ízzóra cserélném az eredetit,hideg fehér,de valami kékesre.Csak nem tudom milyet,hol,és hogy érdemes-e?
parkirba hideg fehér van,és egész más/jó a szine.
Köszi.

mazda-auto.hu | 2009-09-14 08:26 DOXA részére

Elment.

DOXA | 2009-09-13 07:36

Tisztelt Mazda Autó!
Amennyiben lehetséges, szeretnék élni a lehetőséggel én is.
( DPF rendszer működéséről van egy kis füzet, melyet a márkakereskedőktől be lehet szerezni. A DPF fórumunkban is van elég sok információ. Email címre a füzet szkennelt változatát el tudom küldeni.)
Köszönettel: doxa@vnet.hu

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó