2025. Június 25. Szerda - Vilmos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Fecó | 2009-09-06 20:13

Üdv Mazda-autó.
Problémám lenne.
Útol ért végre ez a várt DPF lámpa villogás,2006,szeptemberi,F/L-es,143-as,diesel M6-nál tegnap este,víllogni kezdett a DPF lámpa,szürke füstött eregetve,eddig soha ilyet nem tett(olaj csere óta el telt 3 hét).Aztán a füst rövidessen/szinte azonnal meg szünt.Az olaj szint nem emelkedet csere óta,(F felett van 3 millivel/eddig is őntőtték,még eredetzi nívópálcánál,10000km-ként csere van/Mazda Dexelia DPF,5W-30 olajból)a motorváltozatlanul müködik/erővel húz,semmien változott hang nincs,csak ez a kurva DPF ikon villog,amúgy oke autó.A gyanúm,és reményem szerint,cserekor nem nullázták DPF számlálot,kiütik majd oszt hajrá(én nem városi,de rövid távokat megyek,és nyugisan).Ha meg komolyabb a gixer,13-ig van gari,de főként elgondolkodom most már,kell-e ez az autó nekem.Holnap vagy kedden reggel viszem szervizbe.
Lehetséges ez a nullázás hiány?Az általam írt kiütés megoldható-e,és megoldás lehet-e?
Köszönettel,Hóra Ferenc.

mazda-auto.hu | 2009-09-04 08:32 hobea részére

Annyit tudunk hozzátenni Bálint válaszaihoz, hogy a 2006-os évjáratú Mazdáknak már ún. digitális szervizkönyve is van. Ez azt jelenti, hogy alvázszám alapján bármelyik hivatalos Mazda kereskedésben 2 perc alatt utána tudnak nézni szervizelés szempontjából az autó előéletének. Ezt a lehetőséget vásárlás előtt nem szabad kihagyni! Óriási előnye ez a Mazda márkának.

A másik, hogy KIZÁRÓLAG városi használatra nem ajánljuk a 2005.07 utáni 2,0 dízelt.

Bálint66 | 2009-09-03 20:33 hobea részére

Annyit még elfelejtettem, hogy ha lehet aknáról is nézzétek meg! Kormány összekötő gömbfejet ellenőrizzétek. Én jártam úgy majdnem mikor autót vettem 1 évvel ezelőtt (Mitsubishit néztem) elvolt törve mikor megnéztem aknáról. Másik: ha van lehetőség emelővel felemelni és a kerék csapágyakat megnézni. Ilyenkor gyorsan meg kell pörgetni a kereket és fülelni. Ezután két kézzel megfogni és jobbra-balra mozgatni. Aztán Mazda Xedos 6-om lett végül. :)

hobea | 2009-09-03 20:29 Bálint66 részére

Köszönöm szépen!
SOkat segítettél!

Bálint66 | 2009-09-03 20:13 hobea részére

Szia Bea!
Szerintem alapból a japán autók a megbízhatóak a piacon. Én karosszérialakatos vagyok amúgy. Arról hogy volt váltás információt nem tudok hogy jó-e vagy sem, azt majd a szakértő úr itt megmondja :) Figyelmesen mit kell megnézni? Motorba amúgy sem látni bele sajnos hogy mit rejt (hiba stb.) De a karosszérián az illesztések a motorháztetőn, ajtóknál lehetnek árulkodó jelek. Értem az alatt, ha már szét volt szedve sokan nem figyelnek összerakásnál rá. Eredeti állapotban egyformák ezek az illesztések. Másik a fényezése, ha valahol eltérő a szín árnyalat, érdemes ujjal megkopogtatni. Ha nem fémes hang jön akkor valószínű gittes. Motortérben a csavarok állapota a sárvédőknél motorháztetőnél. Ha kopottak nyilván már le vették párszor. Aztán kipufogó hangja: nem fúj-e ki valahol. Kipróbálás közben kormányt óvatosan megrángatni hogy reagál a mozdulatokra. Most egyenlőre ennyi jutott eszembe. A szervízkönyvet mindenki maga intézi. Ha elvitte szervízbe ki is töltik neki mit kért a tulaj mit cseréljenek (olaj légszürő stb). Ha nem, nem... Külföldi autót a helyedben nem vennék. Sok a gond a papírjaival. Remélem sokat tudtam segíteni!

hobea | 2009-09-03 19:53

Sziasztok!

Ne haragudjatok, hogy ismeretlenül írok nektek, de segítsére lenen szükségem.
Most készülünk Mazda 6-ot (kombi, 2-es dízel motorral) vásárolni és azt szeretném megtudni, hogy mennyire megbízhatóak az autók. 2006-os évjáratban gondolkodunk.
2006-ban volt egy váltás, ha jól tudom. Ez pozitív vagy negatív tulajdonságokat jelent az autóra nézve?
Mit kell figyelmesen megnézni egy ilyen autó vásárlásánál? Mennyire megbízható (ha van) a szervízkönyv?
Külföldről behozott autót érdemes-e megvenni?
Mik a tapasztalatok?

Kérlek titeket segítsetek!

Bea

nyasi2 | 2009-09-01 18:29 mazda-auto.hu részére

a multkori kitankolásos kérdéssel kapcsolatban ujjabb érdekességet figyeltem meg még nem gyulladt ki az üzemanyag visszajelzö viszont a számitógép már csak 180 kilométerre elegendö üzemagyagot jelez kérdésem lenne lehetett e valami zavar a számitógépben hogy a multkor ilyen értéket irt sokkal kisseb üzemanyag szint esetén? vagy lehet e hogy a zavar miatt nem irt ki jo értéket és emiatt tankolt ki ? találkozott már vialaki ilyesmi problémával??
köszönet mazda autó

nyasi2 | 2009-09-01 18:20 Oszi részére

multkori javaslatodra tényleg találtam külföldi oldalakon ilyet érdekesség hogy az ujj 6 oshoz szembetünöen olcsobban lehet ilyet találni mint az én tipusomhoz véleményed alapján viszont megfontolandó hogy tényleg érdemes e 7-800 dollárt kiani ezekért köszönöm a véleményedet igy mindenképpen mérlegelem ezt a dolgot üdv nyasi2

Oszi | 2009-08-31 21:05 nyasi2 részére

a gyagyi nem mindig sz@r,de a minosegi termekektol azert eleg messze all.Kidolgoztsagban,hangzasban,a kijelzo minosegeben nem mindig eri el a kello szintet,bar ezt az arra nem erzekenyek nem mindig veszik eszre.Azert itt hozza tennem,hogy a gyari sem sokkal jobb,arra az elnagyolt navira ami van benne inkabb csak azt mondanam,hogy jo ,de ha mar dvd-t akarsz rajta nezni akkor nem igazan nevezheto jonak.
A masik dolog,hogy egy 7"-os kijelzon mennyire lehet,jo egy filmet vegig nezni :)
A navira eleg lehet egy jominosegu atlagosnal nagyobb PNA amit ugyesen beepithetsz a gyari navi helyere,szerintem volt mar aki igy tett igy van olyan aki tanacsot is tud adni :) illetve megosztja a tapasztalatait.Ha megfelelo minoseget valasztasz abbol akkor azon is tudsz filmet nezni es navira megjobb :)
Vagy akar egy kis meretu netbook is megteszi egy konzollal az anyom ules elott :)

nyasi2 | 2009-08-31 17:24 mazda-auto.hu részére

köszönet a felvilágositásért mazda-autó

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó