2025. Június 14. Szombat - Vazul
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
Oszi | 2009-08-24 22:58
segitseg :( behalt a rolo a kombi 6osomban :(
kiakartam akasztani es a ugy is maradt egy furcsa reccsenes kisereteben :( es most nem tekeri fel.Csak a nagyon draga uj rolo letezik??? ami ha jol emlekszem 170eFt korul van???Nem lehet csak az a rudat cserelni amiben a rugo van?
Vagy nincs valami szep otletes megoldas,hogy kalaptartot fabrikaljunk bele ami hasznalahto es nem csak utban van?
Toto27 | 2009-08-24 17:24
Tiszteletem!
Rä lett teve szämitogepre es nem jelez hibät!
mazda-auto.hu | 2009-08-24 11:34 zsoldoszoltan részére
Még nincs részecske szűrővel szerelve, azaz nem DPF-es.
zsoldoszoltan | 2009-08-24 11:11 mazda-auto.hu részére
Tisztelt Mazda-auto!
A kért alvázszám:JMZGG14T201295998
Válaszukat előre is köszönöm!
Üdvözlettel: Zsoldos
mazda-auto.hu | 2009-08-24 10:07 admin részére
Mivel 2005-ben volt a típusmódosítás, ezért alvázszám szükséges a válaszadáshoz.
mazda-auto.hu | 2009-08-24 09:49 Toto27 részére
Hibakód olvasás nélkül nem lehet egyértelműen válaszolni.
admin | 2009-08-24 09:25
ZSOLDOSZOLTÁN hozzászólása (fórum-technikai szempontból moderálva):
Tisztelt Mazda -auto!
Nekem egy 2005-s 120LE CD TE Mazda 6-m van. Kérdésem lehet tudatlan, de arra lennék kiváncsi,hogy az én autóm DPF-e vagy sem?
Válaszukat előre is köszönöm!
Üdv
Toto27 | 2009-08-23 01:05
Tiszteletem!
Az lenne a kérdésem ,hogy mi lehet a probláma ,hogy menet közben kivillan az inditásgátló lámpa ,pár másodpercig világít és a kocsi egy pillanatra visszavesz a teljesítményből!Ha éppen álló helyzetben van akkor a fordulatszám esik vissza! Előre is köszönöm a választ!
yodaoda | 2009-08-19 10:58
Köszi a tippet, feltétlen megnézetem. Használt turbósoknál mindig lutri a dolog. Valahol egyetértek azokkal, akik a benzinest favorizálják pont az ilyen és hasonló dolgok (vacak dízel üzemanyag) miatt.
rm250 | 2009-08-18 12:01 yodaoda részére
Szia Yodaoda !
Nekem is u.i. 6-om van , és szintén így kezdődtek a problémák.
Tavaly vásároltam , aztán nagyszervíz , hátsó futóműben egy nyomtávállító stab. ( 1db. 41E ft !!!! ), stb... Aztán elkezdett ciripelni üzemmeleg állapotban, majd egyre hangosabban. Végül 3 hete tönkre ment a turbóm és felrántotta a motorolajat. Motor és turbó csere bontottan munkadíjjal 650 E ft.
Halgass rám , vizsgáltasd át a turbót, ha ...ar , akkor cseréld le. ( bontottra tudod ezt megtenni , mert az új turbó kb. 600E , a felújítás 230E , a bontott pedig 80E , de azt is nézesd át !!!! )
Még mindig olcsóbban megúszod , mint ha úgy jársz , mint én.
Ja , és egy szerelő nézze meg , hogy nagyobb -e a kartergáz a kelleténél, mert nálam ez is probléma volt.