2025. Június 14. Szombat - Vazul

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2009-08-24 22:58

segitseg :( behalt a rolo a kombi 6osomban :(

kiakartam akasztani es a ugy is maradt egy furcsa reccsenes kisereteben :( es most nem tekeri fel.Csak a nagyon draga uj rolo letezik??? ami ha jol emlekszem 170eFt korul van???Nem lehet csak az a rudat cserelni amiben a rugo van?

Vagy nincs valami szep otletes megoldas,hogy kalaptartot fabrikaljunk bele ami hasznalahto es nem csak utban van?

Toto27 | 2009-08-24 17:24

Tiszteletem!

Rä lett teve szämitogepre es nem jelez hibät!

mazda-auto.hu | 2009-08-24 11:34 zsoldoszoltan részére

Még nincs részecske szűrővel szerelve, azaz nem DPF-es.

zsoldoszoltan | 2009-08-24 11:11 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda-auto!
A kért alvázszám:JMZGG14T201295998
Válaszukat előre is köszönöm!
Üdvözlettel: Zsoldos

mazda-auto.hu | 2009-08-24 10:07 admin részére

Mivel 2005-ben volt a típusmódosítás, ezért alvázszám szükséges a válaszadáshoz.

mazda-auto.hu | 2009-08-24 09:49 Toto27 részére

Hibakód olvasás nélkül nem lehet egyértelműen válaszolni.

admin | 2009-08-24 09:25

ZSOLDOSZOLTÁN hozzászólása (fórum-technikai szempontból moderálva):

Tisztelt Mazda -auto!
Nekem egy 2005-s 120LE CD TE Mazda 6-m van. Kérdésem lehet tudatlan, de arra lennék kiváncsi,hogy az én autóm DPF-e vagy sem?
Válaszukat előre is köszönöm!
Üdv

Toto27 | 2009-08-23 01:05

Tiszteletem!
Az lenne a kérdésem ,hogy mi lehet a probláma ,hogy menet közben kivillan az inditásgátló lámpa ,pár másodpercig világít és a kocsi egy pillanatra visszavesz a teljesítményből!Ha éppen álló helyzetben van akkor a fordulatszám esik vissza! Előre is köszönöm a választ!

yodaoda | 2009-08-19 10:58

Köszi a tippet, feltétlen megnézetem. Használt turbósoknál mindig lutri a dolog. Valahol egyetértek azokkal, akik a benzinest favorizálják pont az ilyen és hasonló dolgok (vacak dízel üzemanyag) miatt.

rm250 | 2009-08-18 12:01 yodaoda részére

Szia Yodaoda !


Nekem is u.i. 6-om van , és szintén így kezdődtek a problémák.
Tavaly vásároltam , aztán nagyszervíz , hátsó futóműben egy nyomtávállító stab. ( 1db. 41E ft !!!! ), stb... Aztán elkezdett ciripelni üzemmeleg állapotban, majd egyre hangosabban. Végül 3 hete tönkre ment a turbóm és felrántotta a motorolajat. Motor és turbó csere bontottan munkadíjjal 650 E ft.
Halgass rám , vizsgáltasd át a turbót, ha ...ar , akkor cseréld le. ( bontottra tudod ezt megtenni , mert az új turbó kb. 600E , a felújítás 230E , a bontott pedig 80E , de azt is nézesd át !!!! )
Még mindig olcsóbban megúszod , mint ha úgy jársz , mint én.
Ja , és egy szerelő nézze meg , hogy nagyobb -e a kartergáz a kelleténél, mert nálam ez is probléma volt.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó