2025. December 19. Péntek - Viola
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda 3 Sport 2.0i
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó










Oszi | 2009-08-11 22:42 mazda-auto.hu részére
nalatok megprobalhato?
mazda-auto.hu | 2009-08-11 08:20 Oszi részére
Egy próbát mindenképpen megér.
Oszi | 2009-08-10 18:38 mazda-auto.hu részére
figyelmetlen voltam vagy inkabb nem fogtam fel amit olvastam :)
Meltanyossag nem kerheto a 2. befecskendezore??? most van az autoba 105eKm es februar vegen jart le a 3ev ? :)
mazda-auto.hu | 2009-08-10 08:35 Oszi részére
Pontosan így van.
mazda-auto.hu | 2009-08-10 08:33 Oszi részére
Lásd: 7. Persze, nem minden esetben a tulajdonos mulasztására vezethető vissza a meghibásodás.
mazda-auto.hu | 2009-08-10 08:31 steini részére
1. Frekventáltan városi közlekedés esetén számítani kell a 20000km/vagy 1 évnél gyakoribb olajcserékre, de a mi környékünkön az ilyen jellegű problémák gyakorlatilag teljesen megszűntek a legújabb szoftver használata óta. 2. A benzines esetében tény, hogy semmi "ha" és "esetleg" nincs.
Oszi | 2009-08-08 20:32
Viszont az e-garanciabol sokminden kiderul a regebbi autoknal is es ez egy uj fogalom :) olyan auto nincs amit semmit sem cserelnek gariban vagy nem hivjak vissza pl szoftver frissitesre.Ezek a javitasok bekerulnek a rendszerbe es visszaforditva a dolgot csak olyan autonak van ervenyes e-garanciaja amit rendszeresen szervizeltek vagyis csak annak van bejegyzese.Igy pl az en 2003-as automrol is lekerheto ,hogy mik voltak gariban javitva es mikor igy kb lehet tudni rola,hogy volt szervizelve,DE EZ NEM GARANCIA ARRA,hogy nem volt mokolva az auto ami az en peldambol is kiderul ,VOLT JAVITVA A MOTOR es eppen szakszerunek nem nevezheto modon.Tehat csak ovatosan mindennel :) jobb egy jol atnezet es lehetoleg nyomonkovetheto autott megvenni megha egy picit dragabb is ,kesobb sokat lehet vele nyerni az en javitasom mindennel egyut 720eFt volt es meg nincs vege :(igaz ebben benne van a kuplung es a kettostomegu lendkerek is igaz en joval olcsobban jutotam hozza mivel alktresz kereskedesben dolgozom.
Oszi | 2009-08-08 20:25 SunSilver részére
2004-ben meg nem volt es a DPF-es 6-osoknalo is csak 2006 kozepetol viszont az MPS-nel mar 2006 elejen is az volt legalabbis nalunk a DPF-es nem digital szervizkonyves 2006.02.28 viszont az MPS ami 1 honappal oregebb meg digitalis :)
SunSilver | 2009-08-08 19:29 Oszi részére
Hello Oszi!
A digitális szervizkönyvet egy 2004.05.10.-én gyártott verdánál is alkalmazták? Vagy csak a DPF-nél?
Oszi | 2009-08-08 16:51 mazda-auto.hu részére
ebben igazad van,de ott van anyam autoja ami elso perctol kezdve csak markaszervizben volt,van javitva az eloirasoknak megfeleloen es 100000km utan kezd halodni a 2.befecskendezo :) es furcsa hangok jonnek abbol is :) serulesmenetes ,szervizelt auto :)2006.02.28-i