2025. December 19. Péntek - Viola
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Mazda 3 Sport 2.0i
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
A Mazda2 következik.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó










rm250 | 2009-08-03 14:29
Üdv.
Megosztanám veletek az autómmal (M6 136LE diesel )kapcsolatos legszörnyűbb élményem , ami végleg letörölte a Zoom-zoom érzés adta mosolyt az arcomról. Autópályán haladva 130-as tempóval , éreztem ,hogy egyik pillanatról a másikra nem megy az autó , torpan. Majd egy kis idő után , kb. 1 km-re a jelenség tapasztalásától , óriási fehéres füst lett az autó körül ill. az utastérben is , és a motor felpörgött a maximális fordulatra . Akkor azt hittem , hogy a kocsi ki fog gyulladni a füsttől semmit nem lehetett látni , ami még aggasztóbb volt , hogy a gyújtáskulcs a kezemben volt mikor megálltunk és még mindig pörgött a motor teljes fordulaton !!!
Egy biztos, az autó elérte nálam , hogy soha többé ne vegyek diesel autót , mert nem normális ,hogy tízszer akkora szervízköltség és meghibásodás lehetősége mellett ,az egyetlen előny , hogy kevesebbet fogyaszt , mint a benzines társai. Utóbbi esetében nem kell izgulni a turbó ,EGR,Intercooler , befecskendezők , nagynyomású szivattyú miatt , mert vagy nincs benne , vagy megfelelően működik .
Fórumtársak , akik autóvásárlás előtt állnak , fogadjátok meg a tanácsom , dieselt ne , mert mégegyszer annyi pénznek kell a zsebetekben lenni , mint amennyibe az autó került ! Egy év alatt többet ráköltöttem , mint az eddigi összes autómra együttesen az elmúlt 9 évben !!!!! És nem túlzok !!!
Köszönöm , hogy leírhattam , de a dühömet ki kellett adnom magamból.
mazda-auto.hu | 2009-08-03 09:02 koklar1 részére
A nem négykerékhajtású Mazda6 Sportkombi hátsó kerékcsapágya csak aggyal együtt van. Ennek ára 70843,-Ft. A csere egy órán belül megvan. 6600+Áfa/óra.
mazda-auto.hu | 2009-08-03 08:52 pusi1 részére
1.Az intercooler a kompreszor oldal (nyomóág) legalsó pontján helyezkedik el. Ebből kifolyólag a turbófeltöltő csapágyazásából tömítetlenség miatt kikerülő motorolaj itt reked meg. Ez az olaj már mindenképpen az olajfogyasztás része, függetlenül attól, hogy kicsöpög, vagy a levegővel együtt bejut a motorba és elég.
2. A nyomóág tömítetlensége, annak mértékétől függően csökkentheti a turbónyomást. Ez teljesítmény vesztésben is jelentkezik. A turbónyomás vesztés fokozza a turbófeltöltő turbina és kompreszor tere közötti nyomáskülönbségeket, ezért akár még több motorolaj is átjuthat a nyomóoldalba.
Konklúzió: mindenképpen érdemes megjavítani a csatlakozást, még ha várhatóan nem is igazán fogja csökkenteni az olajfogyasztást.
Hivatalosan szervizelt (Mazda szerviz 1 év/20000km) autók esetében akár új töltőlevegő hűtőt is adhat a Mazda.
benq | 2009-08-02 20:27
Aki akkor, ott utánam jött, az életben nem fog venni 6-os dízelt, az biztos.
Egyébként más hiba eddig nincs.
benq | 2009-08-02 20:26
Ja, a DPF visszajelzőjét csak indításkor láttam világítani, és az olajszint is normális.
benq | 2009-08-02 20:15
Sziasztok.
Autó: 2,2 MZR D 185le
DPF:
Ma jöttem haza horvátoktól, össz. 2300km-t mentünk.
Nem volt semmi gond, négy személlyel, csomagokkal, tempomatos 150-el 6,5 a fogyi.
DEEEEE!
Hazafele 2x, kb 450 és megint 450km után amolyan fehéres-szürkés, kurva büdös füst jött belőle gyorsításnál kb. 10-15 másodpercig.
Menetteljesítményen semmi gond, csak rohadtul megijesztett, visszapillantóban vettem észre.
Ez lehet a részecskeszűrő miatt, hogy "égeti ki a kormot", vagy abszolút hülyeséget kérdezek?
Eddig soha ilyet nem tapasztaltam, most van benne 18000km körül.
Eddig soha nem is mentem ilyen egyenletes tempót ennyi km-en keresztül, de most volt egyhuzamban 300km is.
SunSilver | 2009-08-02 19:48 mazda-auto.hu részére
Helló!
Nos én mint magánszemély adtam el az autot,és a leirt tények alapján,/ ami hasonlo volt mint amit szabocs leirt/helye volt reklamációnak és keresetnek is! Igaszságügyi szakértő és jogász bevonásával került pont az ügy végére!
koklar1 | 2009-08-02 11:15
Sziasztok.
Érdeklődnék, hogy Nekem egy 2004-es évjáratú 136Le kombi Mazda6-om van.
A jobb hátsó csapágyat kéne cserélnem, mert búg már eléggé.Lehet hozzá kapni csapágyat külön, vagy csak egyben van az aggyal együtt.Hogy néz ki ennek a hátsó csapágy cseréje.És milyen árban van bele a csapágy(ABS-es)Köszi előre is.
pusi1 | 2009-08-02 09:40
sziasztok
tisztelt mazda-auto
van egy 2002-es 2000-es
mazda6 sportkombim
észre vettem hogy az intercoulernél csöpög az olaj a kerékborítót leszedve látom hogy a csatlakozásnál megrepedt az alu cső ott csöpög, az auto 4500km körül eszik egy liter olajat ez csöpög el
kérdés hogy az intercouler tömítetlensége okozhat-e töblet olaj fogyasztást a választ előre is köszönöm
mazda-auto.hu | 2009-08-01 10:23 szabocs részére
Szerencsére nem volt még ilyen ügyünk. Tudomásom szerint amennyiben magánszemélyként adtad el az autót, akkor a leírt tények alapján nincs helye ilyen reklamációnak-keresetnek.
Ettől függetlenül egy jogászt meg kell kérdezni.