2025. Október 19. - Nándor
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Új Mazda5 technológiai részletek.
Nem lesz turbós a Mazda 3 MPS?
Cadillac Eldorado (egri túra).
Jön az E10
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
SunSilver | 2009-08-08 15:37 mazda-auto.hu részére
Üdv!
Nekem az M3 Autofokuszban azt mondták, nincs lehetőség kiolvasni azt h. vissza lett-e a km ora állitva! Vagy ott meg akartak vezetni?
Köszi a választ!
steini | 2009-08-08 11:49
Sziasztok!
Érdeklődnék vásárlás előtt, hogy az aktuális model régebbi dizel a DPF-el hogy áll? Még mindig sok ameghibásodás? Vegyesen használnám az autót, de város és rövid utak is sokat lennének vele... Vagy inkább a 2L benzinest a dizel helyett?
Köszi!
mazda-auto.hu | 2009-08-08 11:48
1.Az autónak már digitális szervizkönyvvel kell rendelkeznie (évjárat miatt), éppen ezért bármelyik hivatalos Mazda szervizben utána tudnak nézni, hogy el lett-e végezve minden kötelező szerviz. 2. Egy igen erős autóról van szó, ezért még inkább jól át kell nézni a karosszériát (korábbi törés?). 3. A futóművet szintén, főleg a hátsó differenciálmű rögzítési pontjait. 4. Kíméletlen használatra , vagy gondatlanságra utalhat, ha a motorolaj szintje nem megfelelő. 5. Egyébként műszaki összetettsége ellenére problémamentes típus.
mizuvan | 2009-08-08 11:19
Tisztelt Mazda-auto
Autó vásárlás előtt állok és kiszemeltem egy Mazda 6 MPS-t. Az autó 2006-os évjárat, nem túl sok km-el. Tanácsot szeretnék kérni, hogy mire kell odafigyelni egy használt MPS-nél a vásárlásnál, hogy ne járjak pórul.
Előre is köszönöm a tanácsokat.
mizuvan | 2009-08-08 11:19
Tisztelt Mazda-auto
Autó vásárlás előtt állok és kiszemeltem egy Mazda 6 MPS-t. Az autó 2006-os évjárat, nem túl sok km-el. Tanácsot szeretnék kérni, hogy mire kell odafigyelni egy használt MPS-nél a vásárlásnál, hogy ne járjak pórul.
Előre is köszönöm a tanácsokat.
mazda-auto.hu | 2009-08-08 09:58 Oszi részére
1.Sajnos sok többet futott autót már csak akkor visznek hivatalos szervizbe, ha nagy a baj. Persze olajat bármelyik szerviz tud cserélni, de vajon mindegyik birtokában van a gyári utasításoknak? Tudja mit mikor kell cserélni? Van tapasztalatuk a típussal? 2. Sok a külföldről behozott, manipulált órás, tisztázatlan előéletű autó is. 3. Sajnos nagyon sokan még mindig abban a tudatban vannak, hogy az olajnyomás lámpa arra figyelmeztet, hogy olajat kell tölteni az autóba. A rendszeres olajszint ellenőrzés igényéről nem vesznek tudomást, pedig főleg többet futott turbós autók esetében ez még fontosabb. 5. Még mindig sok olyan autó van, ami esetenként 20000km helyett lényegesen ritkábban kap friss motorolajat. Olajtól is függ, de akár egy 30000 km-es ciklus is örökre nyomot hagy az alkatrészekben, az alacsony olajszintről nem is beszélve. 6. A DPF problémák a legújabb szoftverrel tovább csökkentek. 7. Persze, nem minden esetben a tulajdonos mulasztására vezethető vissza a meghibásodás.
mazda-auto.hu | 2009-08-08 09:39 Sasi részére
A turbó siklócsapágya nem igazán adhat ki hagyományos csapágy hangot, legfeljebb ha már borzasztóan nagy a lógása és percek vannak hátra a teljes tönkremeneteléig, de ezt jelentős mértékű olajfogyasztás jelezné.
Oszi | 2009-08-07 23:28
szaporodnak a motorhibas dizel 6-osok :) mi lesz 2-3ev mulva a DPF-es 6 osokkal amik 2006 kerultek forgalomba :)
Sasi | 2009-08-07 21:10
Tisztelt Szakértő!
Van egy 2003-as Mazda6 2.0 cd-m 160e km-rel és már kétszer előfordult két hét alatt, hogy menet közben 1500 fordulat felett hirtelen csapágyszerű hangot hallottam (talán a turbó felől), ami 1-2 perc után megszűnt. A fordulattal arányosan hangosodott, de teljesítmény-veszteséget nem észleltem.
Lehet, hogy a turbó csapágy haldoklik, és ha nagyon felmelegszik, akkor zajos lesz?
(150e km-nél volt szervizelve, olaj- és hűtőfolyadék szint rendben...)
A segítséget előre is köszönöm.
Sasi
Oszi | 2009-08-07 18:42 mazda-auto.hu részére
hetfon hivlak es ha megtudunk valami joban egyezni akkor amint visszakapom a befecskendezok arat mennek a motorert :)hatha megszunik minden gondom tole amit a mailben irtam :)