2025. December 18. Csütörtök - Auguszta

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


rm250 | 2009-08-18 12:01 yodaoda részére

Szia Yodaoda !


Nekem is u.i. 6-om van , és szintén így kezdődtek a problémák.
Tavaly vásároltam , aztán nagyszervíz , hátsó futóműben egy nyomtávállító stab. ( 1db. 41E ft !!!! ), stb... Aztán elkezdett ciripelni üzemmeleg állapotban, majd egyre hangosabban. Végül 3 hete tönkre ment a turbóm és felrántotta a motorolajat. Motor és turbó csere bontottan munkadíjjal 650 E ft.
Halgass rám , vizsgáltasd át a turbót, ha ...ar , akkor cseréld le. ( bontottra tudod ezt megtenni , mert az új turbó kb. 600E , a felújítás 230E , a bontott pedig 80E , de azt is nézesd át !!!! )
Még mindig olcsóbban megúszod , mint ha úgy jársz , mint én.
Ja , és egy szerelő nézze meg , hogy nagyobb -e a kartergáz a kelleténél, mert nálam ez is probléma volt.

mazda-auto.hu | 2009-08-18 08:38 Fecó részére

:----)

mazda-auto.hu | 2009-08-18 08:38 yodaoda részére

:-)

Fecó | 2009-08-18 07:35 mazda-auto.hu részére

Köszi Mazda-autó.
Rám se jellemző hogy szagolgatnám,csak elég jó/érzékeny az orrom,és nem került el a nívópálca kihúzott szele.Ugyis már esedékes volt a csere.

yodaoda | 2009-08-17 20:57 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a gyors választ. Kár, hogy messze vagytok, tetszik, hogy évek óta válaszoltok ilyen és ehhez hasonló fogas (vagy lehetetlen?) kérdésekre töretlen lelkesedéssel. :)

mazda-auto.hu | 2009-08-17 14:19 yodaoda részére

Így látatlanban igen nehéz. Lehet akár EGR szelep, vagy fellazult befecskendező, de akár más is.

mazda-auto.hu | 2009-08-17 14:17 Fecó részére

1.Nem tudunk programozási lehetőségről.
2. Nem igazán szagolgattam eddig. Nem hiszem, hogy problémás a dolog. Így látatlanban passz.

yodaoda | 2009-08-17 12:16

Üdv!
Lenne egy kérdésem. A gépsárkány 2003-as M6, CDH TE típusú. Főleg 4. és 5. sebességben hallatszik igazán, úgy 1800-1850-es fordulattól egészen 2800-3000-ig egy ciripelő hang, üzemmeleg állapotban. Sajnos hangosabb időként a klímánál, és a rádiónál is, bár ez hangerő kérdése. ;)
Használtan vásároltam, és a kereskedő (márkaszerviz is) korrektül adott rá fél év garanciát a fő alkatrészekre. Természetesen első körben őket kérdeztem meg a dologról, de nem tudtak megnyugtató választ adni. Próbáltam különböző helyeken tankolni, de nem történt változás.
Nemrég volt rajta a 120000-es nagyszerviz, elméletileg cseréltek rajta mindent, amit kellett. Bár használt az autó, de remek állapotban van, kicsit rossz szájízzel venném tudomásul, ha hirtelen még 5-600 ezret kellene ráköltenem a kocsira.
Előre is köszi a választ.

Fecó | 2009-08-16 21:46

Üdv.
Tisztelt Mazda-autó,azt szeretném tudni.F/L,2006 szept M6-nál távirányitóval huznom/mozgatom az ablakot,ha megnyomom a egy pillantra a gombot,folyamatosan le megy az ablak.
Felfele,meg hosszan nyomva kell tartani a gombot.Ez nem lehet fordítva,valami programozással megoldani?
A másik pedig.
Amikor meg nézem az olajszintet,a nívópálcán éget szagot érzek.Mazda dexelia 5W-30-as,DPS-s olajban kb 9000 km lehet csere óta,az autóban jelenleg 30450km van most,évente vittem szervizbe cserére,(eddig 2)
Köszi

lippel | 2009-08-14 08:49 mazda-auto.hu részére

O.K. Mindenkinek köszönöm a gyors válaszokat.
Mazda-autot keresni fogom kb. 1 héten belül.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó