2025. Augusztus 11. Hétfő - Zsuzsanna
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda 6 GH "beázás" Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2009-08-07 13:59 varszegig részére
Jó kérdés! Így hirtelen passzolok, de jövő hét kedden kipróbálom. Végső esetben a Pioneer-ban ott az óra.
varszegig | 2009-08-07 13:03
Még mindig a pioneer-ről kérdeznék. Az órát hogy lehet beállítani a csere után? Ugyanis a mostani beállítógombok eltűnnek, ha jól gondolom. Köszi
mazda-auto.hu | 2009-08-07 11:28 Oszi részére
Igen, és van.
rm250 | 2009-08-07 08:57 Oszi részére
Szia Oszi !
Én találtam egy 2006-2007-es DPF-es komplett blokkot hengerfejjel 300e-ért , állítólag (???) 80 e km-t futott. A sajátom is 2003-as 136LE-s . Azt a tanácsot kaptam , hogy beépíthető , de nem úgy ????? utóbbi nem tudom mit jelent. márkakereskedésben ezt mondták .
Bontóban sajnos már nincs fűzött blokk , a neten amik fellelhetőek , azokat pedig már rég eladták.
Egyszer legyen kész és úgy eladom , hogy vissza se nézek ...soha többet dízel !
Oszi | 2009-08-06 18:21 mazda-auto.hu részére
ezek szerint kereshetnek egy dpf-es motort az en 136-le motorm helyre???nektek van egy ha jol tudom??? :)
daksz | 2009-08-05 00:14 pierke részére
Nagyon szívesen, remélem nem probléma hogy ezt ide írom, de szerintem tanulságos és jól érezhető kereskedés és kereskedés közötti különbség. Megpróbálok nagyon rövid lenni. Szóval mivel mazdát akartam venni, eltévedtem az Ő hirdetéseikre is. A cég üzletpolitikája és vevőszerzési kísérlete tapasztalatom szerint abból állt, hogy az autóit a hirdetési felületeken jóval a piaci és a reális ár alatt hirdette, ún. csali árat használva. Aztán amikor valamelyik autó emiatt felkeltette az érdeklődésed,akkor a helyszínen szembesültél azzal,hogy az autó ára nem annyi amennyi a hirdetésben, hanem kb. 10-15%-al drágább.(ez egy 5 milliós autónál mint az én esetben, nem kevés) Persze úgy viszont már nem volt annyira kedvező, mivel az már piaci ár volt és a helyszíni árak közelében már elég széles volt a választék. Így nem biztos hogy a cég hirdetését/autóját választottad volna.De Ők abban bízhattak, hogy ha már ott vagy, megegyezhetnek veled. Csak ez így tisztességtelen és inkorrekt magatartás, mert ilyen árkülönbség esetén, elég messziről is oda csalhatsz esetleges vevőket, azonban akár feleslegesen utaztatva.A cég, ezzel feljogosítva érezte magát arra, hogy szabadon gazdálkodhat más emberek idejével és költségével. Velem is ez történt, csak én nem annyira szeretem a totális hülyének nézést és minden hatósághoz plusz a MMH-hoz elküldtem az esetet. És furcsa módon minden címzett ugyan úgy tisztességtelennek itélte az esetet mint én, ráadásul mindenhol jól ismerték a céget és közölték hogy nem én vagyok az első panaszos aki hasonló problémával kereste meg Őket. Ez az én történetem. Aztán ráadásképpen az augusztusi "azautó"(voltA2) jogi rovatában is pont ez a cég szerepel,mint valószínűsíthetően a szervizének figyelmetlenségéből egy MPV motorhalál okozója. Persze ez véletlen egybeesés, semmi köze a cég magatartásához, csak mint érdekesség jegyeztem meg.
pierke | 2009-08-04 18:02 daksz részére
esetleg erről bővebben? vagy privátban? köszi
pierke | 2009-08-04 18:01 mazda-auto.hu részére
rendben, köszönöm :)
mazda-auto.hu | 2009-08-04 11:05 rm250 részére
Kompatibilis a blokk és a hengerfej is.
rm250 | 2009-08-04 09:01
Tisztelt Mazda-Autó !
A következő kérdésem lenne : 2003 M6 136LE diesel , a fűzött blokk ( RF5C )helyettesíthető -e a 143Le-s DPF-es 2007-es modell fűzött blokkjával , mert csak ebből van az országban bontott. Ill. a hengerfej mennyire lehet kompatibilis , bár utóbbiból több darab is van az RF5C-hez .
Válaszukat előre is köszönöm !