2025. Június 25. Szerda - Vilmos
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Díjnyertes Mazda i-stop.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2009-08-07 13:59 varszegig részére
Jó kérdés! Így hirtelen passzolok, de jövő hét kedden kipróbálom. Végső esetben a Pioneer-ban ott az óra.
varszegig | 2009-08-07 13:03
Még mindig a pioneer-ről kérdeznék. Az órát hogy lehet beállítani a csere után? Ugyanis a mostani beállítógombok eltűnnek, ha jól gondolom. Köszi
mazda-auto.hu | 2009-08-07 11:28 Oszi részére
Igen, és van.
rm250 | 2009-08-07 08:57 Oszi részére
Szia Oszi !
Én találtam egy 2006-2007-es DPF-es komplett blokkot hengerfejjel 300e-ért , állítólag (???) 80 e km-t futott. A sajátom is 2003-as 136LE-s . Azt a tanácsot kaptam , hogy beépíthető , de nem úgy ????? utóbbi nem tudom mit jelent. márkakereskedésben ezt mondták .
Bontóban sajnos már nincs fűzött blokk , a neten amik fellelhetőek , azokat pedig már rég eladták.
Egyszer legyen kész és úgy eladom , hogy vissza se nézek ...soha többet dízel !
Oszi | 2009-08-06 18:21 mazda-auto.hu részére
ezek szerint kereshetnek egy dpf-es motort az en 136-le motorm helyre???nektek van egy ha jol tudom??? :)
daksz | 2009-08-05 00:14 pierke részére
Nagyon szívesen, remélem nem probléma hogy ezt ide írom, de szerintem tanulságos és jól érezhető kereskedés és kereskedés közötti különbség. Megpróbálok nagyon rövid lenni. Szóval mivel mazdát akartam venni, eltévedtem az Ő hirdetéseikre is. A cég üzletpolitikája és vevőszerzési kísérlete tapasztalatom szerint abból állt, hogy az autóit a hirdetési felületeken jóval a piaci és a reális ár alatt hirdette, ún. csali árat használva. Aztán amikor valamelyik autó emiatt felkeltette az érdeklődésed,akkor a helyszínen szembesültél azzal,hogy az autó ára nem annyi amennyi a hirdetésben, hanem kb. 10-15%-al drágább.(ez egy 5 milliós autónál mint az én esetben, nem kevés) Persze úgy viszont már nem volt annyira kedvező, mivel az már piaci ár volt és a helyszíni árak közelében már elég széles volt a választék. Így nem biztos hogy a cég hirdetését/autóját választottad volna.De Ők abban bízhattak, hogy ha már ott vagy, megegyezhetnek veled. Csak ez így tisztességtelen és inkorrekt magatartás, mert ilyen árkülönbség esetén, elég messziről is oda csalhatsz esetleges vevőket, azonban akár feleslegesen utaztatva.A cég, ezzel feljogosítva érezte magát arra, hogy szabadon gazdálkodhat más emberek idejével és költségével. Velem is ez történt, csak én nem annyira szeretem a totális hülyének nézést és minden hatósághoz plusz a MMH-hoz elküldtem az esetet. És furcsa módon minden címzett ugyan úgy tisztességtelennek itélte az esetet mint én, ráadásul mindenhol jól ismerték a céget és közölték hogy nem én vagyok az első panaszos aki hasonló problémával kereste meg Őket. Ez az én történetem. Aztán ráadásképpen az augusztusi "azautó"(voltA2) jogi rovatában is pont ez a cég szerepel,mint valószínűsíthetően a szervizének figyelmetlenségéből egy MPV motorhalál okozója. Persze ez véletlen egybeesés, semmi köze a cég magatartásához, csak mint érdekesség jegyeztem meg.
pierke | 2009-08-04 18:02 daksz részére
esetleg erről bővebben? vagy privátban? köszi
pierke | 2009-08-04 18:01 mazda-auto.hu részére
rendben, köszönöm :)
mazda-auto.hu | 2009-08-04 11:05 rm250 részére
Kompatibilis a blokk és a hengerfej is.
rm250 | 2009-08-04 09:01
Tisztelt Mazda-Autó !
A következő kérdésem lenne : 2003 M6 136LE diesel , a fűzött blokk ( RF5C )helyettesíthető -e a 143Le-s DPF-es 2007-es modell fűzött blokkjával , mert csak ebből van az országban bontott. Ill. a hengerfej mennyire lehet kompatibilis , bár utóbbiból több darab is van az RF5C-hez .
Válaszukat előre is köszönöm !