2025. Június 25. Szerda - Vilmos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-07-28 10:12 varszegig részére

A klíma nem vezérelhető a kormányról. A fedélzeti computer adatai (az óra is megjeleníthető)változtathatóak. Az érintőképernyővel kiválasztható funkciók nem mennek a kormányról, de ha már beléptünk egy menüpontba, akkor a léptetést igénylő funkciók mennek a kormányról is. Pl.: csatornaváltás, keresés, hangszín, cd..

Oszi | 2009-07-27 23:07 Csaba részére

hutotomito adalekot messzire keruld el!elestleg termostathiba nem lehet a hiba okozoja???minnel elobb deritesd ki,hogy mi a hiba.

Csaba | 2009-07-27 21:55

Köszönöm a választ! A motorolaj szintje olyan 90% körül van, az nem fogy, viszont ma megnéztem a vízszintet megint és a max jelzésről a min környékére fogyott úgy 400 km alatt. Tehát valami van a rendszrrel. Ahogy írtam korábban is fogyott kicsit, de most ez sokszorosa az eddiginek. Csak a motorburkolattól lehet, hogy ki sem tud csöpögni a víz. Érdemes egyből valamilyen tömítő adalékkal próbálkozni, vagy inkább először a hiba okát kellene megpróbálni felderíteni? Köszönöm!

varszegig | 2009-07-27 10:37 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ! Az mit jelent, hogy a cf-net nem működik? Ha jól sejtem, akkor a klíma távirányíthatósága vész el? A fedcompon lehet váltani az óra, és a többi adat között? És a fejegység mennyire távirányítható a kormányról? Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2009-07-27 09:24 Csaba részére

A legsúlyosabb eshetőség, hogy hengerfej probléma van. Kevésbé súlyos, egyébként szintén nem jellemző dolog, hogy a vízpumpa nem keringteti rendesen a hűtővizet. Lehetséges még hőmérő szenzor hiba, bár ez sem jellemző. Nem hat ennyire közvetve a hűtővíz hőmérsékletére, de motorolaj szintje egyébként rendben van?

mazda-auto.hu | 2009-07-27 09:15 mics részére

El lehet távolítani, de nem tudunk a helyére "kivágások" nélküli csatornafedelet rendelni, mivel nem volt tetősín nélküli kombi.

Csaba | 2009-07-26 21:57

Sziasztok! 2003-as diesel Mazda 6-om van. Pénteken déltán egy pesti dugóban vészesen elkezdett emelkedni a hűtővíz hőmérséklete araszolgatás közben. Szerencsére viszonylag gyorsan kiértem a dugóból az M3-asra, ott egyenlets 130 körüli tempónál nem melegedett, inkább egy kicsit hűlt, de amikor belassult a forgalom rögtön emelkedni kezdett. Aztán a hegyi utakon folyatatódott a dolog, gyakorlatilag a normális értékre nem hült vissza, csak, ha megálltam egy 10 percre. Így fel nem forrt, de elég ijesztő volt a mutatót a piros alatt egy hajszállal látni. Szombaton is csinálta egyszer a hegyekben felfele menet, de teljesen normális tempóval, nem erőltetve. Amikor nagyon meleg volt a motor teljesítménye is csökkent (lehet, hogy csak az elktronika avatkozott be). Van ötletetek, hogy mi lehet az oka? A hűtő teljesen tele, a kiegyenlítőtartály félig (10000 km alatt fogy egy pár decit mióta megvan), a hűtő meleg, a ventillátorok mentek. Ránézésre laikusként minden OK, de soha nem csinált ilyet a közepes állás fölé nem ment a mutató ennél sokkal nagyobb terhelésnél sem. Ha valakinek van ötlete segítsen, mert félek így használni nehogy baja legyen, vagy otthagyjon az út szélén. Köszönöm! Csaba

mics | 2009-07-25 14:51

Tisztelt Mazda-Auto!

Érdeklődnék, hogy 2004-es Mazda 6 kombiról a tetősínt el lehet-e távolítani, vagy van-e ehez átalakító szett? Előre is köszönöm a segítséget.

mazda-auto.hu | 2009-07-24 16:04 varszegig részére

Szóval a Pioneer fejegységgel megoldható a fedélzeti komputer adatainak változtatása, de a CF-Net nem működik.

Tehát a költségek: fejegység + 145875,-Ft. (vezetékek,kijelző,kormánykapcsoló,keret,munkadíj)

Kálmán | 2009-07-22 14:11 mazda-auto.hu részére

Köszönöm szépen a gyors választ, az első lehetőségen még gondolkodom, de az eredetivel megegyező már nem lesz a helyén...

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó