2025. Augusztus 11. Hétfő - Zsuzsanna
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda 6 GH "beázás" Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm
Tengelytávolság: 2548 mm
Hasmagasság:
Gumiméret elöl: 205/70-15
Gumiméret hátul: 225/70-15
Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm
Sűrítési viszony: 10,25 : 1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt, hosszában
Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok
Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)
Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 6974
Szelepvezérlés típusa:
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min): 664/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp
Végsebesség: 290 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2009-08-04 08:26 pierke részére
A szervizfüzetben részletesen benne van. Szervizfüzetet, pontosabban DIGITÁLIS KARBANTARTÁS-NYILVÁNTARTÁS ÉS GARANCIA INFORMÁCIÓK füzetet minden autóhoz adnak újkorában.
daksz | 2009-08-04 00:37 pierke részére
Szia pierke, a mazda D&W szerződésbontásának hátteréről én annyit tudok, hogy a cég tisztességtelen, inkorrekt magatartását már valószinűleg nem tűrhette tovább a MMH. Annyi panasz és reklamáció mint amennyi arra a cégre ment, szerintem betette a kaput. Az utolsó csepp egyike én lehettem, ugyanis ahol csak lehetett én is bepanaszoltam a tisztességtelenségük miatt. Többek között a MMH-nél is, ahonnan teljesen korrekt reagálást kaptam. Egy ilyen cégnek mint a D&W nem hiszem hogy rombolni a kellene a Mazda hírnevét, ugyanis az átverésük után,nekem is hirtelen nem a cégről, hanem a mazdáról alakult ki rövid időre totálisan negatív véleményem.
pusi1 | 2009-08-03 22:44 mazda-auto.hu részére
köszönöm a gyors választ
a tömítetlenséget meg fogom szüntetni
Oszi | 2009-08-03 21:31 szabocs részére
en 55000km utan vettem eszre vagyis mazda autoek,hogy koszorulve volt a fotengely szakszeru javitasnak eppen nem nevezheto modon.a javitas osszege 720000ft volt mindennel egyut es meg most is vannak furcsa jelensegek :( 20000km-el es gondolom 6honap elteltevel veszetfejsze a ugyed.Eltuntetik a ceget 2perc alatt illetve biztos,hogy nem a kereskedo neven van a ceg.Es eleg nehez bizonyitani az ido elteltevel,hogy nem nalad javitottak a motort.
pierke | 2009-08-03 21:13 pierke részére
megtaláltam, tárgytalan. akit érdekel: http://www.mazdaobuda.hu/?oldal=5-4
pierke | 2009-08-03 21:05
apropó, nem tudja valaki, hogy a 3év/100ekm garancia pontos feltételei hol érhetők el nyomtatásban/digitálisan? köszi..
pierke | 2009-08-03 21:01
sziasztok, lehet nem ez a legjobb topic neki, de hátha. a mai népszabadságban volt benne egy hirdetés miszerint az újautó-forgalmazási szerződést július 31-vel felbontotta az MMH a mazda auto d&w-vel (bp. kerepesi út).
garanciális szerviz 2009 december 31-ig van. valamit tudtok ennek hátteréről?
mazda-auto.hu | 2009-08-03 16:17 rm250 részére
Dízel motorok (főleg turbós) esetében a motorolaj szintjétől és a kartergáz mennyiségétől függően felkapja a motorolajat a rendszer, ami gázadás nélkül is táplálja a motort.
A DPF-es motorok esetében éppen ezt a jelenséget megelőzendő kell újraprogramoznunk a vezérlőegységet, mivel az esetenként a gázolajjal dúsuló motorolaj szinje ellenőrzés hiányában veszélyesen megnőhet, és a fenti jelenséget okozhatja.
mazda-auto.hu | 2009-08-03 15:30 benq részére
Egy műszeres teszt beszédes lehet. Természetesen nem normális ez a jelenség.
rm250 | 2009-08-03 14:29
Üdv.
Megosztanám veletek az autómmal (M6 136LE diesel )kapcsolatos legszörnyűbb élményem , ami végleg letörölte a Zoom-zoom érzés adta mosolyt az arcomról. Autópályán haladva 130-as tempóval , éreztem ,hogy egyik pillanatról a másikra nem megy az autó , torpan. Majd egy kis idő után , kb. 1 km-re a jelenség tapasztalásától , óriási fehéres füst lett az autó körül ill. az utastérben is , és a motor felpörgött a maximális fordulatra . Akkor azt hittem , hogy a kocsi ki fog gyulladni a füsttől semmit nem lehetett látni , ami még aggasztóbb volt , hogy a gyújtáskulcs a kezemben volt mikor megálltunk és még mindig pörgött a motor teljes fordulaton !!!
Egy biztos, az autó elérte nálam , hogy soha többé ne vegyek diesel autót , mert nem normális ,hogy tízszer akkora szervízköltség és meghibásodás lehetősége mellett ,az egyetlen előny , hogy kevesebbet fogyaszt , mint a benzines társai. Utóbbi esetében nem kell izgulni a turbó ,EGR,Intercooler , befecskendezők , nagynyomású szivattyú miatt , mert vagy nincs benne , vagy megfelelően működik .
Fórumtársak , akik autóvásárlás előtt állnak , fogadjátok meg a tanácsom , dieselt ne , mert mégegyszer annyi pénznek kell a zsebetekben lenni , mint amennyibe az autó került ! Egy év alatt többet ráköltöttem , mint az eddigi összes autómra együttesen az elmúlt 9 évben !!!!! És nem túlzok !!!
Köszönöm , hogy leírhattam , de a dühömet ki kellett adnom magamból.