2025. December 19. Péntek - Viola
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Mazda3 Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó










rm250 | 2009-08-04 09:01
Tisztelt Mazda-Autó !
A következő kérdésem lenne : 2003 M6 136LE diesel , a fűzött blokk ( RF5C )helyettesíthető -e a 143Le-s DPF-es 2007-es modell fűzött blokkjával , mert csak ebből van az országban bontott. Ill. a hengerfej mennyire lehet kompatibilis , bár utóbbiból több darab is van az RF5C-hez .
Válaszukat előre is köszönöm !
mazda-auto.hu | 2009-08-04 08:26 pierke részére
A szervizfüzetben részletesen benne van. Szervizfüzetet, pontosabban DIGITÁLIS KARBANTARTÁS-NYILVÁNTARTÁS ÉS GARANCIA INFORMÁCIÓK füzetet minden autóhoz adnak újkorában.
daksz | 2009-08-04 00:37 pierke részére
Szia pierke, a mazda D&W szerződésbontásának hátteréről én annyit tudok, hogy a cég tisztességtelen, inkorrekt magatartását már valószinűleg nem tűrhette tovább a MMH. Annyi panasz és reklamáció mint amennyi arra a cégre ment, szerintem betette a kaput. Az utolsó csepp egyike én lehettem, ugyanis ahol csak lehetett én is bepanaszoltam a tisztességtelenségük miatt. Többek között a MMH-nél is, ahonnan teljesen korrekt reagálást kaptam. Egy ilyen cégnek mint a D&W nem hiszem hogy rombolni a kellene a Mazda hírnevét, ugyanis az átverésük után,nekem is hirtelen nem a cégről, hanem a mazdáról alakult ki rövid időre totálisan negatív véleményem.
pusi1 | 2009-08-03 22:44 mazda-auto.hu részére
köszönöm a gyors választ
a tömítetlenséget meg fogom szüntetni
Oszi | 2009-08-03 21:31 szabocs részére
en 55000km utan vettem eszre vagyis mazda autoek,hogy koszorulve volt a fotengely szakszeru javitasnak eppen nem nevezheto modon.a javitas osszege 720000ft volt mindennel egyut es meg most is vannak furcsa jelensegek :( 20000km-el es gondolom 6honap elteltevel veszetfejsze a ugyed.Eltuntetik a ceget 2perc alatt illetve biztos,hogy nem a kereskedo neven van a ceg.Es eleg nehez bizonyitani az ido elteltevel,hogy nem nalad javitottak a motort.
pierke | 2009-08-03 21:13 pierke részére
megtaláltam, tárgytalan. akit érdekel: http://www.mazdaobuda.hu/?oldal=5-4
pierke | 2009-08-03 21:05
apropó, nem tudja valaki, hogy a 3év/100ekm garancia pontos feltételei hol érhetők el nyomtatásban/digitálisan? köszi..
pierke | 2009-08-03 21:01
sziasztok, lehet nem ez a legjobb topic neki, de hátha. a mai népszabadságban volt benne egy hirdetés miszerint az újautó-forgalmazási szerződést július 31-vel felbontotta az MMH a mazda auto d&w-vel (bp. kerepesi út).
garanciális szerviz 2009 december 31-ig van. valamit tudtok ennek hátteréről?
mazda-auto.hu | 2009-08-03 16:17 rm250 részére
Dízel motorok (főleg turbós) esetében a motorolaj szintjétől és a kartergáz mennyiségétől függően felkapja a motorolajat a rendszer, ami gázadás nélkül is táplálja a motort.
A DPF-es motorok esetében éppen ezt a jelenséget megelőzendő kell újraprogramoznunk a vezérlőegységet, mivel az esetenként a gázolajjal dúsuló motorolaj szinje ellenőrzés hiányában veszélyesen megnőhet, és a fenti jelenséget okozhatja.
mazda-auto.hu | 2009-08-03 15:30 benq részére
Egy műszeres teszt beszédes lehet. Természetesen nem normális ez a jelenség.