2025. Június 25. Szerda - Vilmos
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Mazda 3 ötajtós benzines teszt.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2009-07-10 17:13 Élõati részére
Ebben az autóban (MPS) biztosan nem, csak ha ehhez készült, vagy legalább közvetlen befecskendezéses rendszerhez. Hamarosan a Mazda is elkezdi majd a típusait ún. Flex-Fuel rendszerrel gyártani, de lehet, hogy előbb csak Észak-Amerikába küld ilyen autókat. Flex Fuel: Bármikor át lehet váltani benzinről E85 üzemmódra.
Fecó | 2009-07-10 11:02 lackobaa részére
Üdv.Tudomásom szerint jó néhány díesel M5-ben-M6-ban van doboz.Ez 2006 szeptemberi,Mazda6,DPF,143Le.Pontosan ez van,ahogy IanSnail írja,pici eltéréssel,csak abban tér el,az enyém végre nem jobb,de nem is kell,az a lényeg nyomatékosabb,és ez pont elég,5-be meg érezhetően jobb.Én is ezt a Bacart akartam,de a Küblert ajánlották,igy aztán 2 éve van ez a Küberl V-cr,(91.800+áfa,a power-tuningnál.Tudomásom szerint,(Mazda6 index fórum) a 136Le jobban lehet húzni.Én soha nem hagytam benne szervíznél(garancia miatt)de 3 éves korától szevíznél is benne marad.
IanSnail | 2009-07-09 22:28 lackobaa részére
Üdv.
Nekem egy 2007-es 143Le-s DPF-es hatosom van. Kb 7-8 hónapja tetettem bele a tuningboxot. (Bacar-tuning)
A fogyasztása azonos stílus mellett 5,6 liter átlagban, azaz, legalább is nálam majd egy literrel kevesebb. Na de ki tudja ezt megállni?! Egy hónapig próbáltam így "tatásan". Utána meg "rendesen" hajtva sem lett 6,8-nál több az átlag. (60/40 országút/város arány) Tempomattal 120-nál 4,6 a pillanatnyi fogyi a BC szerint, és a fordulat 2000/min. A teljesítmény érezhetően jobb, a nyomaték is alacsonyabb fordulaton áll rendelkezésre. A végsebességet még nem igazán tudtam kiprőbálni, de GPS-el mérve 228,74 km/h tudott (az az órán már majdnem akadt:)) 200-ig mint a villanymozdony úgy húz. A fékpad szerint 167 Le, és 408 Nm. Kell-e több valakinek? Az elektronikát, DPF-t nem befolyásolja, az olajfogyasztás nem nőtt, az időközben elvégzett szerviz során (az MMH általi visszahíváson) végzett injektorprogramozáskor sem lett kivéve, a műszerek nem észlelték. Szóval ha eddig gondolkodtál, bátran fektess be egy minőségibe. Bacart már 40ezerért, M-Powert kb 50ért kapni sok helyen, vagy esetleg Küberl (sokan esküsznek rá, úgy tudom Mazdáék is ezt szerelik) de az 90-100 ezer között volt az áfa emelés előtt, és szerintem nem tud semmivel többet. Debrecenben Martin Péternél egyébként több tipust is kipróbálhatsz mielőtt döntesz (akár több napra is odaadják).
Remélem tudtam segíteni. Ja, és a lényeg a box programozásán vn, fontos a pontos tipus meghatározása, és beállítása, mert a box egy üres doboz, ami jmüspecifikus szoftverrel töltenek fel. A Bacar-nál van még lehetőséged manuálisan egy potméterrel adni egy kis plusszt. Nekem 60%-os beállításon üzemel, de nem is kell több, mert már box nélkül is illegális a sebesség:))
varszegig | 2009-07-09 19:59 mazda-auto.hu részére
ez érdekelne!
Milyen fejegység lenne, milyen térképpel? Mennyire frissíthető? És persze mi lenne az ára?
A megoldás azt jelenti, hogy a cfnet, és a rádió is vezérelhető a kormányról?
Köszönöm
orotva | 2009-07-09 18:37
Üdvözlöm! A testvérem 1 hónapja vásárolt egy Mazda 323 szgk.-t, ebben a pillanatban telefonált, hogy leállt a motor és nem tud hazajönni Kecskemétről. Ön szerint mi lehet a gond, annyit tudok még, hogy rángatott az autó leállás előtt.
Élõati | 2009-07-09 16:05 mazda-auto.hu részére
Akkor úgy értem Te nem csinálnád csak ha kimondottan az MPS-hez készítenének egyet. Köszönöm akkor elfelejtem ezt a dolgot is ( a gáz volt a másik ).
Köszönettel Élő attila
mazda-auto.hu | 2009-07-09 14:31 Komesz részére
Le kell venni a csomagtérajtó belső burkolatát.
mazda-auto.hu | 2009-07-09 14:30 varszegig részére
Van rá megoldásunk, de csak Pioneer fejegységet használva. 70000,-Ft körüli többletköltséggel jár.
mazda-auto.hu | 2009-07-09 14:29 Élõati részére
Azt írják, az injektorok ellenállása minimum 1,5 Ohm legyen. Az MPS injektorok ellenállása 20C fokon 1-1,2 Ohm.
Az MPS befecskendezési rendszere különbözik annyira a hagyományos rendszerektől, hogy én csak típus-specifikus terméket mernék használni. Vajon mit szól a nagynyomású benzinpumpa hosszútávon az alkoholhoz. Van tapasztalatuk?
Komesz | 2009-07-09 12:42
Sziasztok!
Hogyan tudok hozzáférni a hátsó ablaktörlő motorjához? Eléggé beteges hangja van.