2025. Október 21. Kedd - Orsolya
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Új Mazda5 technológiai részletek.
Nem lesz turbós a Mazda 3 MPS?
Cadillac Eldorado (egri túra).
Ötcsillagos az új Mazda3.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2009-06-29 10:25 Kisbundi részére
Nem gondolnánk, hogy ez Mazda6 jellegzetesség lenne, viszont ennyi információ kevés az esetleges hiba megtalálásához. Látatlanban nem megy.
mazda-auto.hu | 2009-06-29 10:21 Oszi részére
Logikus és elgondolkoztató felvetések.
skandar | 2009-06-28 21:46
Sziasztok!
A kérdésem: Milyen tüneteket produkál a féknyereg, ha rossz? Azt mondták cserés, mennyire igyekezzek vele?Előre is köszönöm!
pierke | 2009-06-28 11:40 Oszi részére
jó de ez csak a kék színében tért el a hagyományos sárgától, és nem is volt olyan fényes. mindenesetre olcsóbb alternatívája az angeleye-nak. :)
jaffacakes | 2009-06-27 20:23
Sziasztok!
2004-es Mazda 6-tal (2.0D 136LE, 130000km)olajcsere előtt állok.
Az lenne a kérdésem, hogy CASTROL EDGE 5W-30 típusú olaj jó választás-e, vagy van esetleg tapasztalat róla (ajánlott/nem ajánlott)?
Oszi | 2009-06-27 11:57 pierke részére
extra magas fenyu led helyzetjezo tud olyat produkalni ,de csak este latszik jol.
Hirosimai mazda megkeresese szerintem nem sok eredmenyt hozna egy olyan autonal ahol mar fotengely csere volt es igazabol jol mukodik a regi befecskendezokkel csk az uj DENSO -val hulyul meg,nagyon egyswzeru lenne szerintem a valaszuk : vegyek toluk befecskendezot es az majd biztos mukodni fog igaz az 198eFt /db es gyakorlatilag ugyan az amit en a DENSO-tol vettem meg :) viszont arra a mazda adja a garit es ott mar kenytelenek lennenek megoldani a problemat igy csak a Densot lehet noszogatni,hogy ugyan nyilatkozzon mar.
pierke | 2009-06-27 11:13
sziasztok! tegnap láttam pesten egy 6-ost xenon fényszóróval és kb. olyan színű parklámpával mint a xenon. ilyet hol lehetne szerezni szerintetek? sajnos fotózni nem volt időm.
dobaki2 | 2009-06-27 08:46 Oszi részére
Másik Mazda fórumban írtak erre egy jó megoldást!!!!!!!!!
Közvetlenbe keresd meg a Mazda hiroshimai központját!
Ennek hatására mas mazda tulajdonosnak az addig nem talált hibát rögtön orvosolta a magyar szervízhálózat. Ez egyébként a Mazda érdeke is, hiszen egy olyan hibajelenséggel állnak szemben amit még nem tapasztaltak. Egyik sorstárs úgy járt, hogy kishazánkban szervízről szervízre járt a Mazda 6-val és nem tudták megjavítani, majd egy nyugat európai útján betért egy nemet szakszervízbe ahol egy napig kisérleteztek a probléma megoldásán. Majd jött a nagy felvilágosodás (probléma kulcsa), garanciába komplett motor cserét hajtottak végre. Majd a Mazda utólag a gyárban elbajlódik vele!!!
Igaz az az autó garanciás volt!
Kisbundi | 2009-06-26 21:57
Indításnál néha nem indul pöccre 2.3as 6osom. 20ból 1 szer megcsinálja ezt, szerelőm azt mondta hogy utánaérdeklődött és ez több 6osnál is előfordul. Ez igaz? Ja és ha újra indítozok indul egyből.
Oszi | 2009-06-26 21:27 mazda-auto.hu részére
Sajnos egyenlore ugy nez ki nem lesz egyszeru menet :( ugye senki sem tudja megmondani,hogy mi a baj illetve melyik a nem jo igy en 4db vinnek vissza viszont ok meg olynnal nem talalkoztak,hogy 4db uj befecsi rossz lenne.
Ez olyan kapufa jellegu dolog mivel ok nem tudjak mit kene csinalni illetve nem tudja sehol sem vizsgalni a befecskendezoket en meg igy nem tudok veluk mit kezdeni.
Most lehetne,hogy egyessevel cserelgetnenk oket es minden egyes darabb beszerelese utan jonne egy tanitasi proba es amelyik utan nem valoszinuleg kijonne,hogy melyik a rossz.Ez szep es jo ,de ki fogja kifizetni azt a tobb oranyi munka dijjat es en meddig fogom meg nelkulozni az automat ????illetve szerintem nem errol szor az autoszereles,nem cserelgetesssel kellene megoldani a problemat hanem inkabb a densonak kellene kiadni a technolgiat amivel vizsgalhato a rendszer minden darabja 100%-osan!!!vicc,hogy csak cserelgetessel lehet ralelni a hibas alkatreszre mar csak azert is,mert mi lenne ha annyir rossz lenne a4 regi befecsim,hogy be sem indulna mar az auto??? akkor most bele lennek kenyszeritve 4db olyan befecskendezobe ami meghulyiti a rendszert ?!kesz szerencse,hogy nem lettek kidobva a regi befecskendezoim.Mert ugye mit szokas csinalni azzal ami rossz? valoszinuleg kidobasra kerul.
viszont ha rossz volt az uj befecsi akkor miert mukodot vele az auto es miert csak alacsony fordulaton csorgot be???illetve miert indult pocre es miert nem fustolt???
rengeteg kerdesem van,de igazan senki sem tud valaszolni,majd talan 5ev mulva meglesz mindenre a valasz.szerintem a gyarton kivul nem sokan latjak at azt,hogy mi miert van vagy miert lehet.Bar ezt lehet,hogy csak en latom igy.
a mazda befecskendezo rendszererol nem lenne kedvetek csinalni egy cikket amibol kiderul, hogy miknet mukodik a rendszer???talan abbol kiderulne,hogy hol lehet a hiba.(tudom ez nem egy egyszeru keres :) )