2025. Június 25. Szerda - Vilmos
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda 3 ötajtós benzines teszt.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
mazda-auto.hu | 2009-06-26 08:34 Oszi részére
Igen meglepő a dolog. Vajon a Denso-nál hibáztak? Kíváncsi leszek az újabb csere után mi lesz.
Oszi | 2009-06-25 22:02
Mazda-auto : ma visszakerult a 4 regi befecskendezo es lass csodat,tanul minden gond nelkul :) igaz a szerelo nem nagyon akarta vissza tenni,mert szerinte hulyeseg es valaki belepiszkalt korabban a PCM-be aztan csak meggyoztem,hogy eddig tanult es nem volt piszkalva.Aztan jott a nagy meglepodes es fejvakaras :) senki sem erti a jelenseget.Ausztriabol olyan otletekkel tert haza az egyik szerelojuk,hogy csereljenek legmenyiseg merot,tisztitak meg a test kabelt stb. de erre senki sem gondolt,hogy a befecskendezoknel keresendo a hiba leven uj alkatreszrol van szo
Mazdi6 | 2009-06-25 15:00
Szerintem mazda6 2.0 benzinest kell venni, és max olajcsere kell 200 000ezerig meg ékszíj:) nagy átverés ez a diesel nekem is ez van ráfizetjük a gatyánkat és ennyivel nem eszik többet a benzines hogy megérje. vehetsz turbót, porlasztó csúcsokat, zörög csörög, kormol, tele lesz az egr szelep, intercooler stb...eldugul és lemegy az ára eladásnál mert 20x annyi van belőle mint a benzinesből. Új vételnél meg drágább:)És nem beszéltem a vezetési élményről. Persze ez csak az én magán jellegű tapasztalatom és véleményem.
igi | 2009-06-25 10:25
Sziasztok!
Van egy 2004-es 6-os kombim. A problémám az, hogy ha kihúzom a csomagtér rolót, akkor menet közben idegesítően nyikorog, "cicegő" hangot ad. Valakinek valami ötlete ezzel kapcsolatban?
köszi:igi
Oszi | 2009-06-23 21:03 dobaki2 részére
Vagy csak az utan lettel figyelmesebb es elotte nem vetted eszre sajnos ez is elofordulhat :) legalabbis velem is fordult mar elo ,hogy egy szerviz latogatas utan szurtam ki egy ujnak velt jelenseget ,de csak azert radio nelkul fulelltem a hangokat es csak akkor szurtam ki valamit ami mar regesregen volt :)es azota is megy az auto csak most mar inkabb felhangositom a radiot :))) Ha szerviz most nem tudja 100%-ra beazonositani akkor terj vissza hozajuk egy fel ev mlva hatha ersodik vagy jobban kiszrheto lesz.
Bar ez csak egy otlet :)
Nehez ,tudom jol :)
mazda-auto.hu | 2009-06-23 08:34 Komesz részére
Megegyezik (benzines 1,8-2,0).
dobaki2 | 2009-06-23 06:53 Oszi részére
9000 km-el vásároltam, semilyen probléma nem volt vele, tökéletesen működött a software frissítés napjáig.
Komesz | 2009-06-22 21:21
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy a 2002-es 1.8-as Mazda6 fékrendszere /konkrétan kerék-fékmunkahenger/ megegyezik-e a 2005-ös 2.0TS rendszerével?
Oszi | 2009-06-22 20:06 dobaki2 részére
nalam volt elozmenye mint irtam,ujonnan vasroltad kint?? vagy 1evesen 13eKm-rel?
mazda-auto.hu | 2009-06-22 11:14 dobaki2 részére
A gyári vezérlőegység (önmagában) nem teszi lehetővé a szoftvert egyedi kalibrálását, de nem is valószínű, hogy erre szükség lenne. Amennyiben a gépkocsihoz a szervizkomputer által felajánlott legfrissebb szotvert töltötték fel, akkor abban az "olajnyomás lámpa" és a "turbózaj" újítás együttesen benne van.
A szoftverszám a feltöltés folyamán összehasonlítható volt a központ által megadott azonosítóval, így elvileg tévedés kizárva.
Nagyon minimális az esély a turbó hirtelen összeomlására, ezért amennyiben tényleg ez okozza a hangot, esetleg valóban célszerű lenne megvárni, hogy lesz-e változás a futásteljesítmény növekedtével.