2025. Október 21. Kedd - Orsolya
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Új Mazda5 technológiai részletek.
Nem lesz turbós a Mazda 3 MPS?
Cadillac Eldorado (egri túra).
Ötcsillagos az új Mazda3.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
mazda-auto.hu | 2009-06-26 08:34 Oszi részére
Igen meglepő a dolog. Vajon a Denso-nál hibáztak? Kíváncsi leszek az újabb csere után mi lesz.
Oszi | 2009-06-25 22:02
Mazda-auto : ma visszakerult a 4 regi befecskendezo es lass csodat,tanul minden gond nelkul :) igaz a szerelo nem nagyon akarta vissza tenni,mert szerinte hulyeseg es valaki belepiszkalt korabban a PCM-be aztan csak meggyoztem,hogy eddig tanult es nem volt piszkalva.Aztan jott a nagy meglepodes es fejvakaras :) senki sem erti a jelenseget.Ausztriabol olyan otletekkel tert haza az egyik szerelojuk,hogy csereljenek legmenyiseg merot,tisztitak meg a test kabelt stb. de erre senki sem gondolt,hogy a befecskendezoknel keresendo a hiba leven uj alkatreszrol van szo
Mazdi6 | 2009-06-25 15:00
Szerintem mazda6 2.0 benzinest kell venni, és max olajcsere kell 200 000ezerig meg ékszíj:) nagy átverés ez a diesel nekem is ez van ráfizetjük a gatyánkat és ennyivel nem eszik többet a benzines hogy megérje. vehetsz turbót, porlasztó csúcsokat, zörög csörög, kormol, tele lesz az egr szelep, intercooler stb...eldugul és lemegy az ára eladásnál mert 20x annyi van belőle mint a benzinesből. Új vételnél meg drágább:)És nem beszéltem a vezetési élményről. Persze ez csak az én magán jellegű tapasztalatom és véleményem.
igi | 2009-06-25 10:25
Sziasztok!
Van egy 2004-es 6-os kombim. A problémám az, hogy ha kihúzom a csomagtér rolót, akkor menet közben idegesítően nyikorog, "cicegő" hangot ad. Valakinek valami ötlete ezzel kapcsolatban?
köszi:igi
Oszi | 2009-06-23 21:03 dobaki2 részére
Vagy csak az utan lettel figyelmesebb es elotte nem vetted eszre sajnos ez is elofordulhat :) legalabbis velem is fordult mar elo ,hogy egy szerviz latogatas utan szurtam ki egy ujnak velt jelenseget ,de csak azert radio nelkul fulelltem a hangokat es csak akkor szurtam ki valamit ami mar regesregen volt :)es azota is megy az auto csak most mar inkabb felhangositom a radiot :))) Ha szerviz most nem tudja 100%-ra beazonositani akkor terj vissza hozajuk egy fel ev mlva hatha ersodik vagy jobban kiszrheto lesz.
Bar ez csak egy otlet :)
Nehez ,tudom jol :)
mazda-auto.hu | 2009-06-23 08:34 Komesz részére
Megegyezik (benzines 1,8-2,0).
dobaki2 | 2009-06-23 06:53 Oszi részére
9000 km-el vásároltam, semilyen probléma nem volt vele, tökéletesen működött a software frissítés napjáig.
Komesz | 2009-06-22 21:21
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy a 2002-es 1.8-as Mazda6 fékrendszere /konkrétan kerék-fékmunkahenger/ megegyezik-e a 2005-ös 2.0TS rendszerével?
Oszi | 2009-06-22 20:06 dobaki2 részére
nalam volt elozmenye mint irtam,ujonnan vasroltad kint?? vagy 1evesen 13eKm-rel?
mazda-auto.hu | 2009-06-22 11:14 dobaki2 részére
A gyári vezérlőegység (önmagában) nem teszi lehetővé a szoftvert egyedi kalibrálását, de nem is valószínű, hogy erre szükség lenne. Amennyiben a gépkocsihoz a szervizkomputer által felajánlott legfrissebb szotvert töltötték fel, akkor abban az "olajnyomás lámpa" és a "turbózaj" újítás együttesen benne van.
A szoftverszám a feltöltés folyamán összehasonlítható volt a központ által megadott azonosítóval, így elvileg tévedés kizárva.
Nagyon minimális az esély a turbó hirtelen összeomlására, ezért amennyiben tényleg ez okozza a hangot, esetleg valóban célszerű lenne megvárni, hogy lesz-e változás a futásteljesítmény növekedtével.