2025. December 19. Péntek - Viola

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


poppec | 2009-06-08 10:36

Üdv rm250!
Egy eve vettem egy hasonlo koru 136LE-s 6-os dizelt ami oruletbe kergetett engem is az 1800-as fordulat koruli "csilingelessel". 3 markaszervizben jartam, mire komolyabb valaszt is kaptam mint hogy "vmi alátét zörög"… Az idos szaki hatarozottan es egyertelmuen a nyitott oldalu EGR szelepre mutatott. Azt mondta, h. eleinte ilyet szereltek be a 6-os dizelekbe, ezekbol sokat csereltek is garanciabam, kesobb pedig zárttá tettek a kis fem kütyüt ami a hang forrasa. Es hogy ne izgassam magam miatta, ez nem befolyasolja a mukodeset. Hat most probalom nem izgatni magam…:)
Aztan most rakeresek a neten a temara, latom, hogy ezt szokas tisztitani is esetleg
Kerdeznem tisztelt mada-auto.hu-t, hogy ennek a koszolodasa milyen tuneteket okozhat, hogy lehet eszrevenni, hogy gond van vele? Koszonettel, udv Poppec

mazda-auto.hu | 2009-06-08 08:54 Fecó részére

A gumis témához csak annyit tennék hozzá, hogy jelenleg a Pirelli Cinturato (P4,P6,P7) széria mérettől függetlenül kimagaslóan jó eredményeket ér el a teszteken, szinte tarol.

(Persze azt is figyelembe kell venni, hogy a Pirelli rengeteget reklámoz, nem tudom ez mennyiben jelentkezhet a teszteredményekben.Remélem egyáltalán nem.)

mazda-auto.hu | 2009-06-08 08:47 Komesz részére

Meg kell "rángatni" a futóművet. Valami valószínűleg "hézagos". Nem jellemző probléma, mielőbb meg kellene nézetni.

Fecó | 2009-06-07 23:28

Annyival ki egésziteném.Láttam egy-smást ebbe a hűde jó,frankó,igazságos életben már.

Fecó | 2009-06-07 23:12

Minden esetre nem akarok magyarászkodni,miért pont ez,azon a néhány centin már ugy se mulik,(pedig hosszasan lehetne magyarázni,a rég mult gumis emlékeimből).Eddig ez gumi volt a legjobb választás,(az én szempontjaim,és az ár miatt).Mivel már rég nem vagyok 20 éves,láttam egy-smást,nem hiszem hogy olyan nagy diferencia lenne 1 Német/Japan/Francia,minőségi gumi közt,csak névben és árban,érdekben van diferencia,nekem +15-20 ezer difit nem ér meg,még egyszer mondom,annyival nem tud többet,a Francia autó,és gumi amugy is ki lőve nálam.

Oszi | 2009-06-07 21:24

".Nehezen kopik,mind szárazon és vizen egész jól tapad,tapadás beli külömbség
minimális,a fékhatás is oke,nem csalodtam ebbe se"

Olyan gumival meg nem talalkoztam amire minden igaz lenne amit irtal :) es a fekhatas illetve tapadas meterekben merheto!Te nem biztos ,hogy eszre veszed a mindennapi hasznalatban,de ha elokerulne egy centi akkor zongorazni lehet a kulonbseget :)

Fecó | 2009-06-07 19:01 man200 részére

Üdv Mazdások.Mivel nálam éveket szalad 1 garnitúra gumi,(kevés kilómétert megyek),igy nincs infom az általad írt gumikról.
Mazda6-on nekem,Fulda Carat EXELERO 95W xl,szimetrikus mintázatú nyárigumi van,(igaz 215/50/R17-es,de van R16-colosba is)eddig oke, hangilag is.Nehezen kopik,mind szárazon és vizen egész jól tapad,tapadás beli külömbség
minimális,a fékhatás is oke,nem csalodtam ebbe se.Egész jó áron kapható a startguminál,a R17 coloshoz képest,(ott vettem én is).

man200 | 2009-06-07 17:40

Helló Fórumozók!
Segítség kellene 205/55R16 nyári gumi ügyben. Gyári szerelésű Brigeston Turanza ER30 helyett,komfortosabb halkabb gumi kellene.Ami száraz és nedves körülmények között is jól teljesít.Ajánlottak Pirellit P7,P7 Cinturatot, Continental Premiumcontact 2,Nokian H,vagy V-ét. Van valakinek tapasztalata ezekkel a gumikkal?Esetleg más gyártótól? Nem tudok dönteni.
Üdv:MAN200

Komesz | 2009-06-07 16:38

Sziasztok!
Mazda 6-nál rosszabb úton haladva, zörgés, kotyogás hallatszik a hátsó kerekektől. Megterhelve(4-5 fő) megszűnik a hang. Van valami javaslatotok mi lehet a probléma?

mazda-auto.hu | 2009-06-07 13:04 man200 részére

Megfelelőek az olajok (nem DPF). Elég 3 litert venni a váltóba.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó