2025. Június 12. Csütörtök - Villő

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-06-12 09:09 Ko részére

A varga@mazda-auto.hu -ra küldj légyszíves valamit, és küldöm vissza a számomat.

mazda-auto.hu | 2009-06-12 09:07 kaboca részére

Csak egy kérdés. Ki tudja mennyit állt raktáron, mondjuk tűző napon, vagy a guminyomás mindig rendben volt-e?

mazda-auto.hu | 2009-06-12 08:54 kaboca részére

:-)))

Ko | 2009-06-11 17:51 mazda-auto.hu részére

Ha küldenél egy telefonszámot megkeresnélek, főleg a 3. lehetőség miatt.

Bár ha csak pár liter olaj/év, és nem okoz további bajt, kevésbé fájdalmas, mint egy turbó javitás vagy csere.

kaboca | 2009-06-11 16:59 man200 részére

Akkor egy mondat a Pirelliről. A kollégám autója P6000-el volt szerelve gyárilag. Egy év alatt úgy szétrepedezett mintha már 6-8 éve használta volna. Lehet persze, hogy egyedi eset és az is lehet, hogy az újak nem ilyenek.

kaboca | 2009-06-11 16:56 mazda-auto.hu részére

"Tyű azé mán mennyi olajat lehet kapni!" Ezt egy kisebbségi emberke mondta anno, amikor a hasonló olajfogyasztást produkáló autója várható javítási költségeiről érdeklődött. :D Persze nem lett belőle üzlet. Bocs, de nem tudtam kihagyni.

mazda-auto.hu | 2009-06-11 16:14 michael jordan részére

Igen tönkre mehet, és sajnos az árak is ilyenek. Az árkérdésről már ma jeleztem, hogy minél többen jelzik az MMH központnak (464-5000), annál nagyobb az esély a változásra.

mazda-auto.hu | 2009-06-11 15:51 Ko részére

1.Esetleg lehet javíttatni a turbófeltöltőt. Ebben nem tudok nyilatkozni.
2.Egy új turbó eredeti ára közel 700e Ft. 3. Van rá esetleg lényegesen kedvezőbb ajánlatunk.

michael jordan | 2009-06-11 14:18

137LE 2000cm3 mazdám van,160000km-el a klíma kompresszorom ment tönkre,ez lett bontottal cserélve. a klímás mondt,hogy a generátorszíj feszítő görgöket (2db) kell cserélni,mert rosszak.az a gond,hogy 1- db-ot akarnak 70.000 ft-ért adni.mit tegyek ? ez reális?egyáltalán ezek ennyi km-nél önkremehetnek?

Ko | 2009-06-11 13:07

Köszönöm a szakértést, nem tűnik túl biztatónak.

Tegyük fel hogy ez a hiba. Mibe kerül ennek a megoldása ?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó