2025. December 19. Péntek - Viola
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Mazda 3 Sport 2.0i
Mazda Skyactiv-D prototípus versenyautók.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h










man200 | 2009-06-07 11:37
Tisztelt Mazda-Autó!
Éves szervizhez kérnénk segítséget. Mazda6 RF5C motoros 60000 Km futot autómhoz,motorolaj: Castrol Magnatec Professional C3 (TXT Softec Plus) 5W-30, váltóba Mobil-1 Mobilube 1 SHC 75W-90 olajokat gondoltam.Jók ezek? Most Mobi-1 ESP Formula 5W-30 van benne 10000KM alatt KB 6 dl kellet utántölteni maximumon tartva az olajszintet.Előtte Castrol TXT Softec Plus 5W-30 volt benne, nem fogyott ennyi motorolaj.Ezt az olajat nem forgalmazzák,helyette fent említett van. Váltóba elég 3liter olaj? Köszönöm. Tisztelettel:MAN200
mazda-auto.hu | 2009-06-07 10:10 jaffacakes részére
Amennyiben az 1/4-et a nivó max. és min. jelzése között kell érteni, akkor természetesen igen. A mai autók is igénylik a rendszeres olajszint ellenőrzést és esetleges utántöltést. A turbófeltöltős motorok esetében használattól futásteljesítménytől függően nagyobb eséllyel fokozódhat az olajfogyasztás. Az olajfogyasztást egyébként önmagában a motorban található olajmennyiség csökkenése is fokozza, így érdemes mindig a pálca max. jelzése közelében tartani a szintet.
jaffacakes | 2009-06-06 16:11
Mazda 6 2.0D(136LE)-nél az előző olajcsere után 12000km-rel, normális jelenségnek számít, ha a nívópálca szerint 1/4 rész olaj hiányzik?
5w-30 volt beletöltve és 130000km van az autóban.
mazda-auto.hu | 2009-06-06 09:53 rm250 részére
Valószínűleg tényleg az üzemanyag ellátással összefüggő a probléma. Első körben mindenképpen Mazda műszeres vizsgálat szükséges
mazda-auto.hu | 2009-06-06 09:51 zsolt.dezso részére
Valószínűleg van turbóra jó ajánlatunk. A varga@mazda-auto.hu-ra küldd el az alvázszámodat, és utána küldöm a választ.
Oszi | 2009-06-06 00:09 zsolt.dezso részére
Ha hetkoznap megkeresel akkor tudok segiteni neked is illetve ha mazda-autoeknak mar nincs meg.
Oszi | 2009-06-06 00:08 rm250 részére
valoszinuleg a befecskendezoknel keresendo a hang forrasa,de egy szerviz latogatas ajanlot mivel igy eleg nehez okosat irni.
Ha befecskendezo gondod lenne akkor abban tudok segiteni,de mindenkep egy szervizzel kezd!
Oszi | 2009-06-06 00:06 zsolt.dezso részére
bontott turbot tudok ajanlani,de az sajnos nem tudni,hogy milyen allapotu.
Mazda-autoeknak szerintem van(legalabbis par honapja volt egy jo allapotu es nem tul dragan)
rm250 | 2009-06-05 19:42
Mazda-Autó !
2003-as 2.0 CDH GT M6-om hidegen fél perc melegítés után is , elég hosszasan kerepelő hangot ad , kb. 20perc - fél óra használat után teljesen megszűnik.Mi lehet a hiba oka ? Ill. a másik probléma ,hogy melegen is , 1500-2000-es fordulat között egy éles csörgő,inkább csilingelő hang hallható , nagyobb gázadásra pedig megszűnik.
Választ előre is köszönöm! Korábban , mintha az Oszi is feltett volna hasonló kérdést Önöktől. (első kérdésemre vonatkozóan)
zsolt.dezso | 2009-06-05 15:43
Sziasztok!
Mazda6-oshoz (diesel, 2005) turbóra lenne szükségem.
Ha bárkinek bármilyen ajánlata van, kérem, írja meg!
Köszönöm!