2025. Október 21. Kedd - Orsolya
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
mazda-auto.hu | 2009-06-07 10:10 jaffacakes részére
Amennyiben az 1/4-et a nivó max. és min. jelzése között kell érteni, akkor természetesen igen. A mai autók is igénylik a rendszeres olajszint ellenőrzést és esetleges utántöltést. A turbófeltöltős motorok esetében használattól futásteljesítménytől függően nagyobb eséllyel fokozódhat az olajfogyasztás. Az olajfogyasztást egyébként önmagában a motorban található olajmennyiség csökkenése is fokozza, így érdemes mindig a pálca max. jelzése közelében tartani a szintet.
jaffacakes | 2009-06-06 16:11
Mazda 6 2.0D(136LE)-nél az előző olajcsere után 12000km-rel, normális jelenségnek számít, ha a nívópálca szerint 1/4 rész olaj hiányzik?
5w-30 volt beletöltve és 130000km van az autóban.
mazda-auto.hu | 2009-06-06 09:53 rm250 részére
Valószínűleg tényleg az üzemanyag ellátással összefüggő a probléma. Első körben mindenképpen Mazda műszeres vizsgálat szükséges
mazda-auto.hu | 2009-06-06 09:51 zsolt.dezso részére
Valószínűleg van turbóra jó ajánlatunk. A varga@mazda-auto.hu-ra küldd el az alvázszámodat, és utána küldöm a választ.
Oszi | 2009-06-06 00:09 zsolt.dezso részére
Ha hetkoznap megkeresel akkor tudok segiteni neked is illetve ha mazda-autoeknak mar nincs meg.
Oszi | 2009-06-06 00:08 rm250 részére
valoszinuleg a befecskendezoknel keresendo a hang forrasa,de egy szerviz latogatas ajanlot mivel igy eleg nehez okosat irni.
Ha befecskendezo gondod lenne akkor abban tudok segiteni,de mindenkep egy szervizzel kezd!
Oszi | 2009-06-06 00:06 zsolt.dezso részére
bontott turbot tudok ajanlani,de az sajnos nem tudni,hogy milyen allapotu.
Mazda-autoeknak szerintem van(legalabbis par honapja volt egy jo allapotu es nem tul dragan)
rm250 | 2009-06-05 19:42
Mazda-Autó !
2003-as 2.0 CDH GT M6-om hidegen fél perc melegítés után is , elég hosszasan kerepelő hangot ad , kb. 20perc - fél óra használat után teljesen megszűnik.Mi lehet a hiba oka ? Ill. a másik probléma ,hogy melegen is , 1500-2000-es fordulat között egy éles csörgő,inkább csilingelő hang hallható , nagyobb gázadásra pedig megszűnik.
Választ előre is köszönöm! Korábban , mintha az Oszi is feltett volna hasonló kérdést Önöktől. (első kérdésemre vonatkozóan)
zsolt.dezso | 2009-06-05 15:43
Sziasztok!
Mazda6-oshoz (diesel, 2005) turbóra lenne szükségem.
Ha bárkinek bármilyen ajánlata van, kérem, írja meg!
Köszönöm!
mazda-auto.hu | 2009-06-03 08:45 kikka részére
Az egylemezes CD modul kerettel együtt 61903,-Ft. Így már lesz CD nyílás a középkonzolon.
Nem gyári megoldások is vannak, de gondot okoz a lejátszó szem előtt elhelyezése.