2025. Június 25. Szerda - Vilmos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


varszegig | 2009-08-27 11:47

Sziasztok!
Lenne egy kérdésem. Új 6-os, 2009-es gyártás, kulcsnélküli kivitel. A könyv szerint, ha lekapcsolom a gyújtást, fel kéne a belső világításnak kapcsolódnia. De nem teszi. Megkérdeztem egy márkatársat kb. egy időben vettük át az autót, neki sem. Miért lehet ez?
Köszi

tranyos | 2009-08-27 10:57

Kátyúkárból kifolyólag érdekelne az RX-8 18" felni hivatalos vagy szalon ára. Biztosítós számlára. Köszönöm!

dobaki2 | 2009-08-26 17:42 benko13 részére

Nekem az előző hatosomnál ugyan ez a jelenség volt. Eleinte zsirral kenegették, majd valamilyen gumi jellegű tömítő anyaggal kenték be, és lás csodát, onnantól nem recseget. Én kb. ez után két év multán adtam el a hatost, de még akkor sem jelentkezett a hiba.

mazda-auto.hu | 2009-08-26 14:35 sekrebA részére

Jól értem, a kormánymű cseréje óta fennáll az akadásos jelenség és nem egy bizonyos idővel a csere után jelentkezett? Ha így van, akkor erős a gyanú, hogy a csere nem úgy sikerült, ahogy kell. Az akadás milyenségéből esetleg tudnánk következtetni a hiba jellegére, de így a távolból lehetetlenség megmondani, hogy szabad-e így használni. Mindenesetre a kormánymű-fék nem játék, tehát mielőbb meg kell szakembernek mutatni.

sekrebA | 2009-08-26 13:11

Tisztelt Mazdások!
2005-os a JMZGG12T201290293 -as TD 6-osom. 30 ezer km-t ment. Most, 4 évesen a kormánymű -ha majdnem végig betekertem - siró hangot adott. A szokásos éves szerviznél kicserélték. Az újal kb egy hónapja megyek és, ha a kormányt éles fordulatnál, beparkolásnál betekerem akad, s olyan mintha valami kiemelkedésre, göröngyre rágurulnék. Nem forog simán. Miután egy vagyont fizettem és hosszan vártam az autóra a Szerviz tájékára se szívesen megyek, de félek. Járhatok az autóval? Válaszukat előre is köszönöm. üdv

mazda-auto.hu | 2009-08-26 08:09 benko13 részére

1. A középkonzol feletti kijelző középső részére gondolsz? Ennek javíthatóságáról sajnos mi nem tudunk.
2. Amennyiben a zsírzás nem jár együtt ún. szögállítással-befeszítéssel, akkor csak tényleg nagyon rövid időre jelent megoldást.

benko13 | 2009-08-25 22:40

Tisztelt Mazda autó!

Van egy 2003-as 6-os sedanom, és a követketkező problémákra keresem a megoldásokat:
1. A fedélzeti komputer középső része nem, vagy csak nagyon halványan világít, így olvashatatlan a kíírás. Ez javítható, vagy mindenképp csak cserével orvosolható? Ha javítható, hol?
2. A kormány felől kanyarodáskor mindét irányban ropogás-kopogás hallható. A nyúzópad sem mutatott ki semmit, majd bezsírozták a kormányrudat, kb. két hétig semmi zaj, most újra kezdődik. Ezekután havonta zsíroznom kell, vagy van valami hoszabb távú megoldás?

Előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2009-08-25 08:31 Oszi részére

A rolót csak egyben lehet rendelni. Természetesen lehet kárpitozott kalaptartót készíteni, melyet ha zsanérokkal osztunk, akkor a hátsó része felemelkedik az ajtó nyitásakor.

mazda-auto.hu | 2009-08-25 08:29 Toto27 részére

Elvileg a lámpa is kivillogja, hogy merre kell indulni a hiba megoldásában. Elképzelhető kulcs programozási hiba, gyújtáskapcsoló hiba stb...

Oszi | 2009-08-24 22:59 admin részére

na ilyen sem surun tortenik itt :) szerintem ez volt az elso miota idejarok :)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó