2025. Július 24. Csütörtök - Kinga, Kincső
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda logó történelem.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
Díjnyertes Mazda i-stop.
Fékezési energia újrahasznosítás Mazda módra.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2009-09-08 15:25 Lator69 részére
Még egy programozáson kell átesnie, mely csökkenti a turbó esetleges hangját.
Lator69 | 2009-09-08 12:38 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a gyors választ és örülnék a kézikönyvnek is a zattila2006@gmail.com címre.
Azt lehet tudni, hogy a JMZGH19D601142409-es alvázszámhoz tartozott-e valamilyen visszahívás és ha igen, végre is hajtották-e?
mazda-auto.hu | 2009-09-08 12:28 mazda-auto.hu részére
A DPF rendszer tárolt adatait csak szervizben lehet lehívni.
mazda-auto.hu | 2009-09-08 12:24 Lator69 részére
Gratulálunk az autóhoz!
A DPF rendszer működéséről van egy kis füzet, melyet a márkakereskedőktől be lehet szerezni. A DPF fórumunkban is van elég sok információ. Email címre a füzet szkennelt változatát el tudom küldeni.
Csak a teljes kárpit lebontása után lehet hozzáférni a hangszórókhoz. A gyári méret 5x7 coll ovál. Kiemelő keretre mindenképpen szükség lesz, így viszont az már akár 16cm-es kerek hangszóróhoz is elkészíttethető.
A gyári végfok teljesítményére tekintettel érdemes magas érzékenységi mutatójú hangszórókat választani. Tehát minimum 90dB/W/m-est, vagy ennél is érzékenyebbet.
Lator69 | 2009-09-08 10:51
Üdv. mazda-auto és minden márkatárs!
Friss Mazda 6 tulajdonosként találtam erre a fórumra. Egy 2008-as (új típus) 2.0 D Sportkombi boldog tulajdonosa lettem! Imádom az autót és a vele járó életérzést. Kérdezném, hogy a koromszűrő regenerálásról hol tudnék kicsit bővebben olvasni, illetve én megnézhetem-e valahol a számlálójának állását, vagy azt csak szervízben lehet? Még egy kérdés: gondoltam rá, hogy kicsrélem a gyári hangszórókat (nem Bose). Kérdés, hogy elég-e csak a hangszóró keretet leszedni, ha igen hogyan lehet? Illetve kell-e valamire figyelni az új hangszóró kiválasztásánál? Előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2009-09-07 14:18 Fecó részére
Köszönjük a visszajelzést!
mazda-auto.hu | 2009-09-07 14:17
Amennyiben ez már az új Mazda6, akkor sajnos nem egyszerű. Az ajtóborítást leszedve sem lehet függetleníteni (hátsó oldalról) a kárpitozott részt a fölötte lévő műanyag résztől.
A könyöktámasz fedelét mindenképpen le kell venni a művelethez.
A korábbi Hatos elemeit nem néztem.
IanSnail | 2009-09-07 10:19
Üdv. Mazda-Autót kérdezném tisztelettel, hogy a 2007-es M6 sedan ajtókárpitjairól a szövet borítás oldható kötésekkel van-e felrögzítve, illetve a könyöklő műbőr burkolata a kárpit lebontása nélkül eltávolítható-e, mert cserélném bőrre a kárpitokat. Köszönöm előre is.
Fecó | 2009-09-07 10:16
Üdv.
KÖszönöm.
Megoldódott a probléma.A kipúfogógáz hőmérséklete volt túl magas,a számító gép szerint.Kb 25 percig ment 1800-as fordulaton,és jó lett.A szerviz szerint pont regerenáláskor álitottam le,és ez volt az ok.
Érdekes korábban mindíg észre vettem hogy mikor regenerál,de most nem.az a lényeg oke lett.A gép teljessen jó,csak hosszú táv hibádzik.
mazda-auto.hu | 2009-09-07 08:33 Fecó részére
Minél régebben volt utoljára nullázva, annál nagyobb rá az esély. Minden hivatalosan előírt olajcserénél nullázni kell, tehát legkésőbb 20000 km -enként.