2025. Augusztus 11. Hétfő - Zsuzsanna

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-09-24 15:49 Wave részére

1.Az anyagköltség 97000,-Ft, a munkadíj kb 30000,-Ft.

2. A Mazda6 "kormánylötyögésre" van gyári eljárás, ezt minden Mazda szerviz ismeri.

3. Természetesen az alapbeállítást lehet manuálisan állítani.

kikka | 2009-09-24 08:48

Érdekelne reális áron 1 lemezes cd lejátszó 2003-as mazda 6-ba Mrhköszönném a segítséget

dobaki2 | 2009-09-23 18:38

2008-as 2.0 diesel új Mazda 6-ban kb. 12000km-nél garanciában cserélték a vákumpumpát. Most 18000 km van az autóban, és most újra zörög a vákumpumpa. Most még talán hangosabb. Mi lehet a probléma? Ez tipus hiba, vagy csak rossz szériát fogtam ki?
Most akkor mi legyen, járjal vele? Az első garanciális cserénél is harcolni kellett a cseréhez. Azt mondták a szakszervízben hogy az új is elöbb-utóbb csörögni fog. De hát 4-5 ezer km után? A korábbi Mazda 6-ban és a Mazda 5-ben nem tapasztaltam ezt a hibát.

Wave | 2009-09-23 17:28 sance részére

A kesztyűtartó mögött van, azt kell lenyitni . KI lehet akasztani, mögötte van. nem bonyolúlt.

Wave | 2009-09-23 17:25

köszi a választ. KB Milyen költség egy ilyen szett csere és munka ? Akkor még leirnék két másik problémát. AZ egyik a kormányon érző ütés érzés, amikor valamilyen kisebb uthibába megyek. főleg ha kanyarodok is. A másik probléma a xenon valamiért habár néha látom hogy állitja.. magasra hord, főleg a bal. EZ lehet manuálisan is ráállítani ?

sance | 2009-09-23 17:21

Hali.

Tudnátok segiteni,hogy 2003-as dizel mazda6-ban hol van a pollenszűrő,és hogy tudom házilag kicserélni??

Köszi

mazda-auto.hu | 2009-09-23 15:44 Wave részére

Valószínűleg kuplung szerkezet hiba, de ha már le van szedve a váltó, akkor tárcsát és kinyomó-csapágyat is érdemes cerélni.

Wave | 2009-09-23 14:52

Üdv !
Egy 2002-es 2.3 om van. Használtan vettem. Akkor nem tűnt fel, de olyan problémám van vele, hogy kuplung felengedésekor, beármennyire is finoman csinálom nem tudom csúsztatni. 100% felengedességkor nem csúszik. Miközben engedem fel már az elején érzem hogy megmozdulna a kocsi, de ha nem nagyon finoman engedem el dadog a kocsi. ha lalacsony a fordulat még jobban. mi lehet a gond ?

mazda-auto.hu | 2009-09-23 11:06 tömörgumistalicska részére

Szerintem már sokszor kiderült, hogy elkötelezett híve vagyok a hidegoldali jelzés csökkentésének, illetve a teljesen szintetikus olajoknak.

tömörgumistalicska | 2009-09-23 10:53 mazda-auto.hu részére

Mazda-auto: Köszi az infót. Esetleg lenne egy optimálisabb tipped. :-) Köszi a választ.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó