2025. Május 4. - Mónika

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Darius | 2008-03-23 18:31

Sziasztok! A kérdésem a következő. Faceliftes, 143 lovas dizel 6osnál az alapjárat ingadozik (függetlenül a motorhőmérséklettől) sokszor elég keményen jár a mutató, és érzékeny a kuplung benyomására is(üresben). Ezenkivűl teljesen rendszertelenül durva csörgő hang jön a motorbol abszolut normális gázadásra, általában alacsony fordulatnál de volt h 2000 felett is (szoval ne ugy képzeljétek el hogy a hideg motort 1100nál padlozva..). Többször volt szervizben de nem sok eredménnyel. Van esetleg valami ötlet hogy mitől lehetnek ezek a bajok?
Egy másik téma hogy ugyanehhez a motorhoz megéri szerintetek a chiptuning? Tudtommal 170lo és 400NM körül lenne, és lehet elmulna az alapjárat baja...
Válaszaitok előre is köszönöm, remélem nem bonyolitottam túl:)

Darius | 2008-03-23 18:30

Sziasztok! A kérdésem a következő. Faceliftes, 143 lovas dizel 6osnál az alapjárat ingadozik (függetlenül a motorhőmérséklettől) sokszor elég keményen jár a mutató, és érzékeny a kuplung benyomására is(üresben). Ezenkivűl teljesen rendszertelenül durva csörgő hang jön a motorbol abszolut normális gázadásra, általában alacsony fordulatnál de volt h 2000 felett is (szoval ne ugy képzeljétek el hogy a hideg motort 1100nál padlozva..). Többször volt szervizben de nem sok eredménnyel. Van esetleg valami ötlet hogy mitől lehetnek ezek a bajok?
Egy másik téma hogy ugyanehhez a motorhoz megéri szerintetek a chiptuning? Tudtommal 170lo és 400NM körül lenne, és lehet elmulna az alapjárat baja...
Válaszaitok előre is köszönöm, remélem nem bonyolitottam túl:)

pierke | 2008-03-23 02:16 Oszi részére

nah ugye múltkor volt kis autópályázás, akkor 140nél mutatott a fedélzeti computer 9 körüli fogyasztást.
ma nézem a computert, azt mondja 20km még s hátralevő. teletankoltam és kiderült, hogy volt még 10.5 liter a tankban.
szóval ha sokat mész városban és hirtelen autópálya, akkor megzavarodik szegénykém.
egyébként városban 9.8, autópályán 8 lityit eszik (1.8as motor).

hor@monornet | 2008-03-22 19:50

Szevasztok mazdások,Fecó v!szeretném meg tudni valakitől,fogalmam sincs pontosan,Például Oszi,mazda-auto,ők nagyon vágják,senkit nem akarok megsérteni!van 2006-os,faceliktes,143-as,diezel combi hatosom!Kompatibilise,csere szabadose,mps hátsó-első lökháritó,kipúfogó ipszilon,dob,kipufogó ovélis végek,müanyag patentok?Tudom az interculer hütése fontos!Az enyémnek a szine is olyan titanium szürke!Gondoltam legalább a hátsót,és minden tartozékát,ha használtan is de ha stimmel rá beszerzem!Az árát pontosan nem tudom!Segitsen valaki ha teheti!Üdv Fecó!

Oszi | 2008-03-22 10:54

a saccolo nekunk csak akkor mutat kb jot ha tankolas utan mindig 0-uk es utanna autopalyan megyunk egyhuzamban a kovetkezo tankolasig :) bar akkor is szokot tevedni.

waltnera | 2008-03-22 10:10 Tizso részére

Nálam az volt, hogy 120 km volt még hátra a computer szerint, aztán egyszer csak megálltunk.. Nem is tudták beállítani. A legtutibb a sárga lámpa, ha jelez, tankolj.

pierke | 2008-03-22 09:22 Tizso részére

tizso a tank 64 literes, és számításaim szerint még 7 liter van akkor a tankban, amikor kigyullad a lámpa...

mazda-auto.hu | 2008-03-22 09:15 p5226 részére

A fékezéskor remegés teljesen más történet. Azt hittük fékezés nélküli gördülésnél is remeg.

Oszi | 2008-03-22 00:28 waltnera részére

ha jol tudom akkor 150-200eFt ha nem kell cserelni a kettostomegu lendkereket ami meg kb 200eFt.Tehat ha szerencsed van akkor a fele annak amit irtal.

cichlid | 2008-03-21 19:49

Tizso, állat lett a cucc nagyon. Az fm modulátor miatt nem 100% cd minőség, de az on air fm transmitterekhez képest fényévekkel jobb. Meg vagyok vele elégedve, főleg így, hogy kb 20 ezerből fullosan meg lett az egész. ennyit rohadtul megért.

Én a XVIII. kerületben vagyok, hogy mikor az nehezebb az ünnepek miatt, mert folyamatosan mozgásban leszek.
Te merről jössz?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó