2025. Október 29. Szerda - Nárcisz
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Csúcstámadás. Mazda RX-8 turbó.
Lamborghini Aventador LP 750-4 SV.
Mazda Hazumi koncepció Genfben.
Mazda logó történelem.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó










Oszi | 2008-03-23 21:18 hor@monornet részére
a valsza egyertelmuen NEM! az mps 4ajtos igy a hatso semmikep sem jo a kombira :)))Az elso az azt hiszem jo bar a sarvedo es a lokharito talalkozasanal mintha mas lenne az a felfele hajlo el.A kipufogo rendszer sem hiszem ,higy csereszavatos lenne.Bar ma mar semmi sem megoldhatatlan a hatso lokharito kivetelevel.
macuda626 | 2008-03-23 18:58
Helló mazdások!
Tudom hogy ez itt a mazda 6 forum de segítségeteket kérném abban hogy egy 92-es 626-os ge mazdához első féktárcsát vennék de nem tudom eldönteni melyik gyártót válasszam, TRW, 17e -50%, jakoparts 5700ft-45%, bosch 13e -45% vagy delphi 8900ft -45%
Darius | 2008-03-23 18:32
Sziasztok! A kérdésem a következő. Faceliftes, 143 lovas dizel 6osnál az alapjárat ingadozik (függetlenül a motorhőmérséklettől) sokszor elég keményen jár a mutató, és érzékeny a kuplung benyomására is(üresben). Ezenkivűl teljesen rendszertelenül durva csörgő hang jön a motorbol abszolut normális gázadásra, általában alacsony fordulatnál de volt h 2000 felett is (szoval ne ugy képzeljétek el hogy a hideg motort 1100nál padlozva..). Többször volt szervizben de nem sok eredménnyel. Van esetleg valami ötlet hogy mitől lehetnek ezek a bajok?
Egy másik téma hogy ugyanehhez a motorhoz megéri szerintetek a chiptuning? Tudtommal 170lo és 400NM körül lenne, és lehet elmulna az alapjárat baja...
Válaszaitok előre is köszönöm, remélem nem bonyolitottam túl:)
Darius | 2008-03-23 18:31
Sziasztok! A kérdésem a következő. Faceliftes, 143 lovas dizel 6osnál az alapjárat ingadozik (függetlenül a motorhőmérséklettől) sokszor elég keményen jár a mutató, és érzékeny a kuplung benyomására is(üresben). Ezenkivűl teljesen rendszertelenül durva csörgő hang jön a motorbol abszolut normális gázadásra, általában alacsony fordulatnál de volt h 2000 felett is (szoval ne ugy képzeljétek el hogy a hideg motort 1100nál padlozva..). Többször volt szervizben de nem sok eredménnyel. Van esetleg valami ötlet hogy mitől lehetnek ezek a bajok?
Egy másik téma hogy ugyanehhez a motorhoz megéri szerintetek a chiptuning? Tudtommal 170lo és 400NM körül lenne, és lehet elmulna az alapjárat baja...
Válaszaitok előre is köszönöm, remélem nem bonyolitottam túl:)
Darius | 2008-03-23 18:30
Sziasztok! A kérdésem a következő. Faceliftes, 143 lovas dizel 6osnál az alapjárat ingadozik (függetlenül a motorhőmérséklettől) sokszor elég keményen jár a mutató, és érzékeny a kuplung benyomására is(üresben). Ezenkivűl teljesen rendszertelenül durva csörgő hang jön a motorbol abszolut normális gázadásra, általában alacsony fordulatnál de volt h 2000 felett is (szoval ne ugy képzeljétek el hogy a hideg motort 1100nál padlozva..). Többször volt szervizben de nem sok eredménnyel. Van esetleg valami ötlet hogy mitől lehetnek ezek a bajok?
Egy másik téma hogy ugyanehhez a motorhoz megéri szerintetek a chiptuning? Tudtommal 170lo és 400NM körül lenne, és lehet elmulna az alapjárat baja...
Válaszaitok előre is köszönöm, remélem nem bonyolitottam túl:)
pierke | 2008-03-23 02:16 Oszi részére
nah ugye múltkor volt kis autópályázás, akkor 140nél mutatott a fedélzeti computer 9 körüli fogyasztást.
ma nézem a computert, azt mondja 20km még s hátralevő. teletankoltam és kiderült, hogy volt még 10.5 liter a tankban.
szóval ha sokat mész városban és hirtelen autópálya, akkor megzavarodik szegénykém.
egyébként városban 9.8, autópályán 8 lityit eszik (1.8as motor).
hor@monornet | 2008-03-22 19:50
Szevasztok mazdások,Fecó v!szeretném meg tudni valakitől,fogalmam sincs pontosan,Például Oszi,mazda-auto,ők nagyon vágják,senkit nem akarok megsérteni!van 2006-os,faceliktes,143-as,diezel combi hatosom!Kompatibilise,csere szabadose,mps hátsó-első lökháritó,kipúfogó ipszilon,dob,kipufogó ovélis végek,müanyag patentok?Tudom az interculer hütése fontos!Az enyémnek a szine is olyan titanium szürke!Gondoltam legalább a hátsót,és minden tartozékát,ha használtan is de ha stimmel rá beszerzem!Az árát pontosan nem tudom!Segitsen valaki ha teheti!Üdv Fecó!
Oszi | 2008-03-22 10:54
a saccolo nekunk csak akkor mutat kb jot ha tankolas utan mindig 0-uk es utanna autopalyan megyunk egyhuzamban a kovetkezo tankolasig :) bar akkor is szokot tevedni.
waltnera | 2008-03-22 10:10 Tizso részére
Nálam az volt, hogy 120 km volt még hátra a computer szerint, aztán egyszer csak megálltunk.. Nem is tudták beállítani. A legtutibb a sárga lámpa, ha jelez, tankolj.
pierke | 2008-03-22 09:22 Tizso részére
tizso a tank 64 literes, és számításaim szerint még 7 liter van akkor a tankban, amikor kigyullad a lámpa...