2025. Június 23. Hétfő - Zoltán
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda logó történelem.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
bal700 | 2008-03-31 10:49
Mikor lesz Mazda találkozó?
mazda-auto.hu | 2008-03-31 09:02 NomakRaven részére
Valójában csak kétoldali ragasztó fogja a "6" -ot. Így csak a "szépérzék" és odafigyelés jelent valódi támpontot a helyes felragasztáshoz. Az én hajam is az égnek áll (ha mondhatok ilyet :)) amikor a közúton meglátok egy túlságosan álló, vagy fekvő "6" jelölést.
Oszi | 2008-03-30 22:00 NomakRaven részére
Az utolagosan felszerelt emblemak nem szoktak tul jol sikerulni :)
Nekem rajta sincs :)es nem is hianyzik :)
Darius | 2008-03-30 20:40
Na megoldódott az alapjárat ingadozás és a csörgés, legalábbis ugy tünik. Porlasztócsúcsokat cseréltek(hálisten gariban), igy most nem produkálja a hibákat. Egy másik dolog, hogy nem tudom ez mennyire általánositható az összes mazda szervizre, de a mienkre ugy tették fel az utolag kért "krom" kipufogóvéget, hogy a gyárilag legörbitett csőre csak simán ráhuzták , igy alig maradt szerencsétlennek egy kis rés ahol valojában kipufoghatott. Ez idegesitő, süvitő hangot adott. Ezt házilag megoldottuk lekaptuk a véget, levágtuk egyenesre a gyári kipufogót vissza a véget, igy már könnyedén tud kipufogni, eltünt a hülye hang, plusz mintha picit jobban is menne ami utolag belegondolva logikusnak tünik, hiszen egyrészt ez fojthatta, meg ugye ez egy turbos auto és ha nem tud olyan gyorsan kipufogni, nem pörög annyira a turbo, nem megy be annyi levegő stb stb.
NomakRaven | 2008-03-30 12:25
Na jóde akkor nem tudtam átlátni az embléma és a kaszni között ja meg a 6ost ugy raktak fel h majdnem fekszik ez zavar a legjbban meg a az a lyuk nem lett kötbe ragasztva hanem darabokat vágtak le és hát az ugy nem néz jól ki
Oszi | 2008-03-30 11:44
gyarilag is egyfajta ketoldalu ragasztoval van felteve a felirat es a emblema.
NomakRaven | 2008-03-29 22:17
Heló mindenkinek,mazda-autó
olyan kérdésem lenne h a mazda 6 feliratot és az emblémát a hátsó ajtón gyárilag hogyan illesztik fel mert én azt gyanítom hogy nem két oldalu ragasztóval ráadásul a 6-os nem is ugy áll ahogy gyárilag (nagy hozzáértésre vall) lényeg az h most lett kész az autom amit egy "MÁRKA SZERVIZBEN" csináltattam meg nem akarom ecsetelni de elég trehány munkát végeztek többek között fenn áll ez a embléma probléma is és szeretném tudni h milyen a gyári illesztés vagy ha vki tudja a választ előre is köszi
Quni | 2008-03-28 21:12
Köszönöm a választ mazda-auto!
A Mazda Hungarytól is kaptam megerősítést az 5éves korig az ingyenes cseréről, holnap megyek reklamálni egyébként Br: 16120 Ft-ért csinálták meg. Sajnálom hogy Győrben a hivatalos szervizben még azt sem teszik meg amit megtehetnének, még mindig itt tartunk, lehúzni az ügyfelet, elkeserítő.
üdv: norbert
VIK | 2008-03-28 18:29 Quni részére
Nem, mert már elmúlt 5 éves. Egy másik márkaszervízben nem is akartak tudni a szervócső visszahívásokról, ill. hogy ingyen kéne cserélni. Hát nem oda vittem az autót, és nem is fogom más problémával sem. Én is javaslom mindenkinek, hogy a legközelebbi szervíznél cseréltesse ezt a csövet (ha még nem tette meg). Ezek szerint 5 éves korig ingyenes. Mazda-auto: a csere cső ugye nem olyan mint az eredeti? Mert akkor néhány év múlva megint tönkremegy.
Oszi | 2008-03-28 14:46 bal700 részére
a turbo az inditastol kezdve dolgozik,mivel a kipufogogaz hajtja.Azt a toltonyomast ami eszreveheto kb 1600-as fordulattol eri el erre szoktak mondani hogy ilyenkor kapcsol be ami hulyeseg :) a kompresszor olyan,hogy csak akkor dolgozik ha szukseg van ra,de a turbo az inditas pillanatatol kezdve mukodik :)
Ha szemben alsz az autoval es jobbrol hallod az eleg furcs :) a generator a bal oldalon van ha szemben alsz az autoval :)