2025. Október 28. Kedd - Simon
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Lamborghini Aventador LP 750-4 SV.
Mazda Hazumi koncepció Genfben.
Csúcstámadás. Mazda RX-8 turbó.
Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm
Tengelytávolság: 2665 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 88 / 89 mm
Sűrítési viszony: 11,0:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 6 automata
Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3): 6496
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min): 660/ 6500
Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3
Végsebesség: 337 km/h
Összesen 350 darab készült.
Több autó










bal700 | 2008-04-10 09:57
to kopter!!!
Köszi megnyugtattál:) Tényleg így van csak 2000 es fordulat alatt szoktam néha hallanai, amúgy most sima Mol diesel-t használok. Már kivagyok ezektől a diesel motorhangoktól.
hor@monornet | 2008-04-09 21:36
Sziasztok Mazdások,Fecó v,Andrew77-nek!Csak mms képet tudok róla!A gyári 17-es alukerékhez vettem,és csavarjaihoz,ami zárt,cromos,az eggyik vége picit domború,a másik vége pedig 60-fokos kúppal,és 4mm-rel hosszabb,de súlyra,átmérőre azonos,mint a gyári alucsavar!A kerékőr hozzá,szintén cromos,eggyik vége kúpos,középütt van 12mm hosszában bordázott rész kivülről,ami 7 erős borda,utána 10mm hosszú,16mm átmérőjü hengeres,na kis henger hosszabb 4mm-rel,mint az eredeti csavar hengere,ami a hozzá adott kulcsba illesszkedik,ami összesen 4.6mm hosszú,abból 2.5mm hossz hegeres,2.5mm az átméröje,ehhez jön 1o.5mm hosszú,és 21-es anya csavar,még eggyszer 10.5mm hosszú,ami az autóhoz kapottk kerék kulkcsal compatibilis,meg néztem,nekem a 21-es kulcs van az autóban!Egymás mellé raktam a két kerékőrt,meg a kulcsát a képen!Kracing,B3-as zárt anyás,info:www.startgumi.hu vagy telefon.Abagua kft:061/2311060.0670/7024073.Én számom:0630/4083868.internet cim:www.hora.f@monornet.hu Már írtam van belőle 9 fajta náluk,mazda 6-z,köztük a d3d-s,nyitott anya,de azt nem láttam milyen!Megjegyzem elég komoly darabok,és még szerintem jól is nézki,hátúlütö talán az a 4mm-er, nem 1 spiáter öntvény vackok,eggyszerű az egész,csak leírni, elmagyarázni nehézEzt a fajtát ajánlani!Láttam gagyit,olcsóbban,itt a forumonis,amiben az anyában,vagy tőcsavarban belül van a borda,azis csak4-5 mm-er,kulcs falvastagsága gyenge,vagy el reped(láttam rá példát), v elnyalódik a kulcs,ha nem fogodrá,nem nyomodrá egyenesen,4-5mm kevés!Defektnél,az út melett nem nagyon van lég kulcs,csak szentségelsz!Nekem mindegy melyik!Most nem leszek sokaknál biztos népszerű!
kopter | 2008-04-09 17:51 Oszi részére
Hali. Az a bizonyos rángatózás nekem is megvan. Mibe kerül egy szoft frissítés?
kopter | 2008-04-09 17:31 bal700 részére
Szia!
Ez a rövid csörgés azért van, mert a sebességedhez képest magas sebességi fokozatban vagy, és a motor picit nyög, eggyel visszakapcsolsz és megszűnik a csörgés, valaamint az üzemanyag fajtájától is előjöhet ez a hang.
mazda-auto.hu | 2008-04-09 13:40 koklar1 részére
A motor és az állítómechanika egy öntött házban helyezkedik el, amit melegítve-feszítve lehet esetleg megbontani.
bal700 | 2008-04-09 10:54
Kedves Oszi
A sipolásra visszatérve, meghallgattam pár mazda 6-ot mindegyiknek ilyen hangja van:) Sőt a többi dieseleknek is:) Csak nekem mindig benzines mazdám volt ezért kicsit furák a hangok a kocsiban nekem:) Most egy rövid csörgést fedeztem fel ami néha jön elő ( gázadásnál) egy picit aztán el is múlik, és csak akkor ha megyek a kocsival, álló helyzetben még nem hallottam soha. Ez mi lehet nem tudom, szerintem a köv mazdám benzines lesz.
AndreW77 | 2008-04-09 08:54
Sziasztok!
Bocsi, el vagyok mostanában havazva, azért ilyen rapszodikus a hozzászólásom.
Reggel felrakták a nyári gumikat. Kerékőrből McGard és Locket (gondolom ez a Locky) volt. A McGard vagy egy centivel magasabb a gyári anyáknál, így "kilóg", Locket-ből meg csak olyan volt, aminek 17/19-es a feje, ahhoz meg nem jó a gyári csavarkulcs. Így kerékőr most nincs.
Fecó! Azt írtad, a K-racing ugyanolyan, mint a gyári anyák. Magasságukban is? Mi a pontos kódja? Esetleg valahol fénykép van róla? Köszi!
Koklar1! A xenon környékén vigyázz magadra, ott elég nagy áram van!!! Lehet, hogy én szakemberre bíznám...
koklar1 | 2008-04-09 07:41
Sziasztok.A segítségeteket szeretném kérni.Mazda6 első Xenon fényszóró (gyári) a vezetőoldalon nem állítja be automatikusan a magasságot.Teljesen lefelé világít.A másik gyújtásra egyből beáll,de a másik az kuka.A motorja megy, mert azt hallani.Hogy kell ezt meg nézni vagy kiszedni,mert gondolom a mechanikája akadki valahol?
Köszi előre is.
VIK | 2008-04-07 19:02
Sziasztok! Köszi a válaszokat a Xenonnal kapcsolatban. Én is kutakodtam, és a Workshop Manual szerint tényleg lehet csavarokkal is állítani, de előtte elvileg nullázni kell szoftveresen. A Manual jól szemlélteti a beállítás módját a távolsági és ködfényszóróra is. Az én tompított lámpáim szanaszét világítanak, úgyhogy hétvégén adjusztálok. Üdv Vik
Mazdahat | 2008-04-06 18:57 VIK részére
Minden elindulásnál beszabályozza a magasságot, ez eléggé észrevehető, de xenont is tudsz beállíttatni, mármint a magasságát, ugyanúgy mint egy sima halogén fényszórót! Jó tekergetést! De bízd inkább ezt egy autószerelőre, nekik van magasság-állításhoz készülékük!