2025. Június 23. Hétfő - Zoltán

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2008-04-28 08:39 auto részére

1.Az Oszi által megjelölt alkatrészeknél lehetnek korróziós nyomok. Alvázszám alapján a Te autód is érintett.
2. Tapasztalataink szerint a feszítőpatron a legtöbb esetben ilyenkor már szivárog, így aligha bír ki újabb 120000km-t.

auto | 2008-04-27 09:20 Oszi részére

kössz a választ
jmzgg14t661614485

auto | 2008-04-27 09:19 Oszi részére

kössz a választ
jmzgg14t661614485

Oszi | 2008-04-26 09:43 auto részére

A feszito patron csereje allapot fuggo,ha nem olajos akkor nem feltetlenul kell cserelni(en inkabb cserelnem akkor is +51eFT).

a visszahivas alvazszambol derul ki ,alvazsszam tartomanyok vannak csak megadva.ha beirod ide az alvazszamodat akkor mazda-auto megtudja mondani,hogy a tied bele esik-e vagy nem. a hatso javito ivek illetve az ajtok also eleivel lehetnek gondok.

auto | 2008-04-25 22:08

tisztelt mazda-auto!
azt szeretném kérdezni,hogy mely 6-osokat érint az átrosdásodási vissza hívás hol jellemzők a kezdődő rozsdafoltok?
a másik az lenne,hogy egy bp.szervíztől kaptam árajánlatot 120000-es szervízre,de csak vezszíj van rajta
feszítő patron nem kell?

hor@monornet | 2008-04-24 22:41

Szevasztok mazdások,Fecó v!Szepi,olvasgattam más forumokat,és tudom neked -is 143-as,dpf-ed van szintén!Osztom a véleményed a v-8-al,és hangjával kapcsolatban!Nem sok tapasztalatom van,szinte semmi,mert a szakmám az építőiparra szól,de van némi affinitásom talán!Tisztában vagyok vele hogy vannak bivajabb autok,de ez volt árban,számomra elérhető!A nyomaték miatt esett erre a választás,astram volt előtte,ahozképesr oriási külömbség,pár fajtát ki-is,de nem találtam jobbat ily2000-ben,ebben kategoriában ,ami diesel elen szól a rövid fordulat tartománya!A diesel nyugis,nem hajtom,nem pörgetem,nem huzatom,bár tetszik ahogy ugrik,vidéken lakom,sajna rövid távokat megyek vele,eddig oke volt minden vele,elne kopogjan,bár ezzel a küblerrel kockázatot válatam,de annélkül semmi sincs,álandoan sasolom,fülelem,a motort,ha hallok valamit azonnal ki-is szedem,semmilyen mértékű,marandanó át-alakitással sem járt a beszerelés,motor eredeti értékeihez-sem lett nyulva,bár a srác szerint semmi gond nem lehet,Szelidi tó-i tali-ig elválik!A családban van néhány hasonló köbcentis benzines,nagyon gyenguszok,pörgetni,zugatni kell hogy menjen,rá-adásul azonos sebességi fokozatban 1500-al többet forog,engem speciel nagyon zavart mikor hosszu távon mentünk,érezhető a nyomaték hiány,láttam ezen a pot dakaron hogy megy ez a egyszerű diesel wolksvagen a gyémántos márka meg pedig benzines,agyon pörgetve,sikitott a motor,a diesel meg sokkal halkabban ment,és hogy,külömbséget csak a pilóta tudás okozta,amivel Peter Hansel vezet,csak egyre jobb lessz a diesel,ott van pl:Le man!Ugy hogy emiatt nem bánom hogy diselem van!Bocsi benzinesek!

hor@monornet | 2008-04-23 21:34

Fecó v,köszi mazda-auto!Én is erre a tipusra rendeltem,és eredeti,uj kubler!

mazda-auto.hu | 2008-04-23 12:15

Mi mindig az adott típusra beállítva rendeljük a Küberl szettet. Elmondásuk szerint nem igazán ajánlatos csak úgy utólag tekergetni.

hor@monornet | 2008-04-23 10:48

Szevasztok mazdások,mazda-auto,Feco vagyok!Tegnap beletették ezt a kubler v-crt tuningot az automba,dpf-s,mazda6!Kérdezném a mazda-autot!1-9ig van a potméter a dobozon alapból,ugyan ugy ment 7-re,és 9-re álitva mint nélküle,a probáknál meg huzattam 5000-ig,semmi érezhető külömbség nem volt!Aztután álitotta srác a dobozon,rögtön érezhető volt külömbség 7-nél,3000-ezernél már piciny rántással jelezte hogy sok,vissza vette 5-re,3-nál lett jó,és 1800-4000-ig,úgy meglódult mint még soha,becsülettel húz edig is ment,de most,meglepődtem,hozzá teszem semmilyen kontról lámpa nem világított egyszersem!Még csak tapasztgalgatom,de szerintem 1-t még elbírna?Remélem semmilyen gebasz nem lessz!Úgy tudom,ugyan-oly 2-t gyári motor közt-is külömbség lehet!Ha rá nézek az autora,le rí a szólid mérgessége,eleganciája,mitem sejtető ereje!A srác úgy 22-év lehet,informatíkús halgató,és fair,komoly srác,vágja a témát!Üdv Fecó!

pierke | 2008-04-22 14:35

ahham, értem. köszi. csak mert az egyik bp-i mazda szervízben 15 ezres beszerelési díjat mondtak, ami nem túl vonzó ahhoz képest, hogy a cucc maga 19 ezer... :S

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó