2025. Augusztus 15. Péntek - Mária
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
RENESIS wankel technikai részletek.
Mazda 3 Sport 2.0i
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda 6 GH "beázás" Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2008-05-13 08:16 Oszi részére
Hivatalosan a következőek szerint kell eljárni. 1. Először is alvázszám alapján le kell kérdeznünk, hogy érintett-e az adott autó. 2. Ellenőrinznünk kell a töltőlevegő hűtő környékét. 3. Tömítetlenségre utaló jelek esetén meg kell vizsgálnunk, hogy elegendő-e a gyári tömítőanyagot használnunk, vagy esetleg elkerülhetetlen a töltőlevegő hűtő cseréje? Az "akció" a garancián túli autókra is vonatkozik.
Oszi | 2008-05-11 11:06
Mazda-auto:Az en automnal nem lehet cserelni???
mazda-auto.hu | 2008-05-10 09:10 p5226 részére
Lehet hegeszteni, sorozatosan alkalmazzuk ezt az eljárást. Egyébként a legújabb hírek szerint (hétfőn tudok biztosat írni ha küldesz egy alvázszámot) mo-i eredetű (!!!) autóknál elvileg díjmentesen cserélhető. Persze csak ha nincs külsérelmi nyom egy esetlges korábbi ütközésből adódóan.
Boti | 2008-05-09 18:41
Sziasztok, rég voltam itt pár kérdéssel, most újra. Szóval 2006-os M6 dízel 120 LE. A soros szervíznél most mondták a visszahívást, és elég félénk vagyok, nem bízom benne, hogy jól megcsinálják és össze is rakják utána. Korrozió... pontosan mit kell vele csinálni, és hogyan? Azt mondták, 1 napig lenne ott a kocsi. A másik talán a vezérműtengely, hogy valami fémforgács lejöhet róla... ezt hogyan javítják ha igen? És megbízható mindkét eljárás? Nem csinálnak nagyobb kárt vele? Szétszedni a motort, meg a korrozióhoz a műszerfalat elég rosszul hangzik... a vezérműtengelyeshez 4 órát mondtak összvissz munkaigényben. Amúgy most semmi gond a kocsival. Elmenjek mindkét javításra? Nem lesz gond, ha belenyúlnak? Köszi! Botond
p5226 | 2008-05-09 18:07 mazda-auto.hu részére
Meglett a "bibi", az intercooler elvan repedve, onnan jött az erős hang is és az olaj is!!! Lehet ezeket heggeszteni? Vagy az új kb mennyibe kerül? mazda 6 2004-es diesel
mazda-auto.hu | 2008-05-09 16:30
Üdvözlünk! Örülünk hogy minden oké! Mindenki nevében köszönjük és viszont kívánjuk Neked is!
Quni | 2008-05-09 14:30
Szevasztok!
Rég voltam már gondoltam beköszönök, M6-al minden rendben, remélem így is marad, mindenkinek kellemes autókázást.
mazda-auto.hu | 2008-05-09 07:47 dana részére
Mint irtam, van egy tömítetlenségi probléma a beömlő oldalon. Amíg ez nincs megoldva, addig nem célszerű tovább lépni a hiba keresésében. Egyébként valóban lehet akár a gázolajszűrő is ludas a dologban.
Ricsi | 2008-05-07 12:23
bocs, 1300/percnél a motor járása volt bizonytalan, de az alapjáratom is...
Ricsi | 2008-05-07 12:20 dana részére
sztem ez nem EGR szelep, az csak alacsony fordulaton csinál gondokat.Viszont amit írsz, olyan nekem is volt 1x, 15ezer km ezelőtt, azóta semmi.Ha tartottam a gázt,nem rángatott, kis gázadásra rögtön.Lehet hogy a gázolajszűrőd van eldugulva. Nekem magától megjavult, ez lehet Mazda "öngyógyítás". Nekem már 4 hónapja 1300/percnél bizonytalan volt az alapjáratom, 2 napja magától megszűnt...nem értem.