2025. Május 2. Péntek - Zsigmond

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Boti | 2008-05-09 18:41

Sziasztok, rég voltam itt pár kérdéssel, most újra. Szóval 2006-os M6 dízel 120 LE. A soros szervíznél most mondták a visszahívást, és elég félénk vagyok, nem bízom benne, hogy jól megcsinálják és össze is rakják utána. Korrozió... pontosan mit kell vele csinálni, és hogyan? Azt mondták, 1 napig lenne ott a kocsi. A másik talán a vezérműtengely, hogy valami fémforgács lejöhet róla... ezt hogyan javítják ha igen? És megbízható mindkét eljárás? Nem csinálnak nagyobb kárt vele? Szétszedni a motort, meg a korrozióhoz a műszerfalat elég rosszul hangzik... a vezérműtengelyeshez 4 órát mondtak összvissz munkaigényben. Amúgy most semmi gond a kocsival. Elmenjek mindkét javításra? Nem lesz gond, ha belenyúlnak? Köszi! Botond

p5226 | 2008-05-09 18:07 mazda-auto.hu részére

Meglett a "bibi", az intercooler elvan repedve, onnan jött az erős hang is és az olaj is!!! Lehet ezeket heggeszteni? Vagy az új kb mennyibe kerül? mazda 6 2004-es diesel

mazda-auto.hu | 2008-05-09 16:30

Üdvözlünk! Örülünk hogy minden oké! Mindenki nevében köszönjük és viszont kívánjuk Neked is!

Quni | 2008-05-09 14:30

Szevasztok!
Rég voltam már gondoltam beköszönök, M6-al minden rendben, remélem így is marad, mindenkinek kellemes autókázást.

mazda-auto.hu | 2008-05-09 07:47 dana részére

Mint irtam, van egy tömítetlenségi probléma a beömlő oldalon. Amíg ez nincs megoldva, addig nem célszerű tovább lépni a hiba keresésében. Egyébként valóban lehet akár a gázolajszűrő is ludas a dologban.

Ricsi | 2008-05-07 12:23

bocs, 1300/percnél a motor járása volt bizonytalan, de az alapjáratom is...

Ricsi | 2008-05-07 12:20 dana részére

sztem ez nem EGR szelep, az csak alacsony fordulaton csinál gondokat.Viszont amit írsz, olyan nekem is volt 1x, 15ezer km ezelőtt, azóta semmi.Ha tartottam a gázt,nem rángatott, kis gázadásra rögtön.Lehet hogy a gázolajszűrőd van eldugulva. Nekem magától megjavult, ez lehet Mazda "öngyógyítás". Nekem már 4 hónapja 1300/percnél bizonytalan volt az alapjáratom, 2 napja magától megszűnt...nem értem.

dana | 2008-05-07 11:55

Lehet hogy a rángatásnak az EGR szelephez köze lehet? Jaj és ha ugyan olyan fordulattal kb. 2500-2700 nem ötösben, hanem négyes fokozatban megyek és tartom a sebességet, akkor nem rángat....!!

dana | 2008-05-07 11:51

Másik dolog. Ha beállok pályán 130-ra kb. egy 5-10 másodperc múlva el kezd rángatni a motor. Kb 120-nál kezdődik és 140kmh-ig tart a rángatás. De csak akkor ha beállok mondjuk 120-ra és úgy megyek, vagy 130-ra, 140-re. 150-nél már nem rángat, sem 110-nél. Teljesen mindegy hogy tempomattal, vagy ha simán tartom a gázt. De viszont ha kis gázt adok, elkezdek gyursítani akkor megszűnik a rángatás, ugyan így lassításkor is, ha elveszem a gázról a lábam. Mi lehet vajon a hiba oka??? Ezt kb. 2 hónapja csinálja, azelőtt nem volt probléma...

dana | 2008-05-07 11:44

Hello! Nekem is füstölög, de nem mindig, Az EGR szelep körül kicsit kormos itt-ott. Akkor ezt ki lehet takarítani? Úgy tudom ez egy vákumos szelep, amiben van egy kis rugó. Kompresszoral levegővel, vagy kell valamilyen oldószeres kenegetés?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó